Vi som temper(Ny)

Skjønner meg ikke på tempen denne PP jeg :(


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Fortsatt positiv el-test. Og de gode nyhetene: el-smerter på den siden der jeg fortsatt har eggleder! Det har jeg nesten aldri!
 
Fortsatt positiv el-test. Og de gode nyhetene: el-smerter på den siden der jeg fortsatt har eggleder! Det har jeg nesten aldri!
Da er nok eggløsningen på vei:):)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fin graf på Lykkeliten nå. Tatt ny test, regner jeg med? Spent :)

Ja, men fortsatt samme svake skyggestreken, som jeg tror er bare hcg rester etter MA'en. For den har vært der hver dag egentlig, fra 6 dpo til i dag. Og noen ganger synes jeg den har vært bittelitt sterkere og bittelitt svakere, men det tror jeg bare er ulik konsentrasjon på urin, for når de tørker så er det ultrasvake alle sammen. Men jeg håper jo at det er en ny spire som tuller med tempen min nå, og at kroppen da begynner å lage masse hcg snart. :p Tester hver dag ja. :)
 
Tempen din er i alle fall fin.
 
Tempen din er i alle fall fin.

Ja. Det er bra når noe er bra. ;) :D

Jeg ble jo livredd for kjempekort lutealfase sånn helt plutselig nå, og det er jeg jo uansett glad for at jeg ikke får som "et nytt problem" nå (og mens jeg går på Crinone også). Så det er bedre i dag ja. :)

Gleder meg til du begynne å tempe igjen og jeg.
 
Vel. Ultrasvak skyggestrek fortsatt, hcg-restene etter MA'en ser ut som det eneste som gir utslag på testene mine. Og siden jeg er 11 dpo så begynner jeg å miste håpet for at det skal dukke opp nytt hcg nå. Æsj.
 
Vel. Ultrasvak skyggestrek fortsatt, hcg-restene etter MA'en ser ut som det eneste som gir utslag på testene mine. Og siden jeg er 11 dpo så begynner jeg å miste håpet for at det skal dukke opp nytt hcg nå. Æsj.
Hvis du sammenligner testene, ser du noen forskjell da? Eller er alle like sterke?

11 DPO er fortsatt tidlig da, selv om du vanligvis har pleid å få strek tidlig.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis du sammenligner testene, ser du noen forskjell da? Eller er alle like sterke?

11 DPO er fortsatt tidlig da, selv om du vanligvis har pleid å få strek tidlig.


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg synes de ser veldig like ut når de er helt tørre. Det er noen små nyanseforskjeller, men det tenker jeg at kan være forskjell fra test til test og kanskje også litt ulik konsentrasjon på urinen.

Ja, det er tidlig, så jeg tester vel i morgen og. :p Utfordringen er bare at det å holde håpet oppe er vanskelig når man er godt vant med tidlig utslag av hcg. :rolleyes:
 
Ja, det er tidlig, så jeg tester vel i morgen og. :p Utfordringen er bare at det å holde håpet oppe er vanskelig når man er godt vant med tidlig utslag av hcg. :rolleyes:

Huff, er ikke så lett det der. Det er vanskelig å finne balansen mellom å ikke miste håpet og ikke håpe for mye, slik at man blir for skuffet når TR kommer.



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Fortsatt ikke noe kryss i FF :eek: jaja EL er jeg ganske sikker på at har vært nå værtfall :) men det tar vel litt tid for FF å bli kjent med kropp og syklus :) har jo ikke holdt på sånn veldig lenge med temping


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Huff, er ikke så lett det der. Det er vanskelig å finne balansen mellom å ikke miste håpet og ikke håpe for mye, slik at man blir for skuffet når TR kommer.



Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, men så er det jo også sånn at man er seg selv nærmest, så når jeg alltid har fått (svak) positiv innen 11 dpo så klarer jeg ikke helt å tro på at det skal komme senere nå. :p Så jeg forbereder meg vel aller mest på tr nå, tror egentlig det er like greit. Alt annet er jo en stor bonus. ;)
 
Ja, men så er det jo også sånn at man er seg selv nærmest, så når jeg alltid har fått (svak) positiv innen 11 dpo så klarer jeg ikke helt å tro på at det skal komme senere nå. :p Så jeg forbereder meg vel aller mest på tr nå, tror egentlig det er like greit. Alt annet er jo en stor bonus. ;)
Du har vel rett i det. Det er like greit å være negativ, så kan man heller bli gledelig overrasket:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du har vel rett i det. Det er like greit å være negativ, så kan man heller bli gledelig overrasket:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja. Så får jeg heller heie på alle andre, og så har jeg sjekket at vi har smertestillende klart, sånn at 17. mai blir levelig. :p
 
Tr komt! Satser på at ting er bedre denne pp


Sent from my iPad using BV Forum
 
Tr komt! Satser på at ting er bedre denne pp


Sent from my iPad using BV Forum
Krysser fingerne for at du kommer over i februar <3


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Krysser fingerne for at du kommer over i februar <3


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Krysser fingrene:)
Hvordan går det med pergoen hos deg? Er du begynt?


Sent from my iPad using BV Forum
 
Back
Topp