Vi som temper(Ny)

Krysser fingrene:)
Hvordan går det med pergoen hos deg? Er du begynt?


Sent from my iPad using BV Forum
XXXX krysser for harde livet :D

Jeg hatt min første kur nå denne syklusen :D er 6 dpo og veldig spent åå ikm den 20 mai :D har planer om å ta en test allerede på 17 mai :) håper jeg har en ekstra grunn til å feire :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
XXXX krysser for harde livet :D

Jeg hatt min første kur nå denne syklusen :D er 6 dpo og veldig spent åå ikm den 20 mai :D har planer om å ta en test allerede på 17 mai :) håper jeg har en ekstra grunn til å feire :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
Så spennende!


Sent from my iPad using BV Forum
 
Noen som vil ta over tempetråden? :)
 
Noen som vil ta over tempetråden? :)

Jeg har IKM om to eller tre dager. Kan ta over om tr dukker opp.

Om noen andre har lyst så er det også helt greit for meg altså. :)

* Taster på app på mobilen *
 
Fortsatt ikke noe kryss i FF :eek: jaja EL er jeg ganske sikker på at har vært nå værtfall :) men det tar vel litt tid for FF å bli kjent med kropp og syklus :) har jo ikke holdt på sånn veldig lenge med temping

Hmmm rar graf.....

Mulig FF er litt forvirret siden tempkurven og det du har registrert under CM er motstridende. Kan se ut som det var el på dag 7, men du har registrert påde creamy og Sticky cm de påfølgende dagene noe som er litt rart.

Vil tipse deg om termometer med to desimaler :)
Synes du det er vanskelig å vurdere CM? Om du kanskje kan ha feilvurdert?

Hvilken dag tror du el var?
 
Hmmm rar graf.....

Mulig FF er litt forvirret siden tempkurven og det du har registrert under CM er motstridende. Kan se ut som det var el på dag 7, men du har registrert påde creamy og Sticky cm de påfølgende dagene noe som er litt rart.

Vil tipse deg om termometer med to desimaler :)
Synes du det er vanskelig å vurdere CM? Om du kanskje kan ha feilvurdert?

Hvilken dag tror du el var?
jeg mistenker at el var på cd 10/11 :) jeg må få kjøpt meg et nytt termometer:) men har ikke fått rota meg til det ennå:p Nei jeg syns ikke det er vanskelig for den er som regel creamy om det er noe, men denne gangen var den litt strekkbar også en dag plutselig :p
 
Den er grei ja :) krysser for at det blir noen andre ;)
Jeg har sagt jeg kan ta det on Lykkeliten er gravid, eller ikke vil når hun må ha pause, men lar gjerne henne, eller andre, ta det, jeg har ikke så mye overskudd. Jeg bare vet hvordan man driver en tråd som denne, så jeg kan ta det

fra app
 
jeg mistenker at el var på cd 10/11 :) jeg må få kjøpt meg et nytt termometer:) men har ikke fått rota meg til det ennå:p Nei jeg syns ikke det er vanskelig for den er som regel creamy om det er noe, men denne gangen var den litt strekkbar også en dag plutselig :p
Ja, rundt cd 11 er også en mulighet. Kjente du el smerter?
 
Den er grei ja :) krysser for at det blir noen andre ;)

Haha.. Ja, det er jo ekstra hyggelig om det MÅ bli noen andre, men jeg bare melder meg fordi jeg godt kan, men det er like hyggelig om noen andre vil også. Gjerne Sara. :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Og Testetøsa fikk meg til å teste på en ny pinne, og jeg fikk bittelitt sterkere strek, har sjekket både to og tre ganger mot de andre testene nå. Oh no. Da ble jeg optimistisk igjen gitt.

Her er lunsj-testen min (ja, ultrasvak strek):
imageuploadedbybv-forum1399892709-351106-jpg.61011



Sent from my iPad using BV Forum
 
Last edited:
Ja, rundt cd 11 er også en mulighet. Kjente du el smerter?
Jeg hadde helt forferdelige smerter rundt den tiden det og etterpå har jeg hatt skikkelig stikkinger spesielt i går og i dag :) så krysser fingerne :D


Ønsker oss nr 2 så inderlig <3

PP 25 - 27
PP 26 - 45 Kjemisk (?)
PP 27 - 26
PP 28 - ? Startet med pergo

Autocorrect er noe kjekke greier :eek:
 
Og Testetøsa fikk meg til å teste på en ny pinne, og jeg fikk bittelitt sterkere strek, har sjekket både to og tre ganger mot de andre testene nå. Oh no. Da ble jeg optimistisk igjen gitt.

Her er lunsj-testen min (ja, ultrasvak strek):
imageuploadedbybv-forum1399892709-351106-jpg.61011



Sent from my iPad using BV Forum
Deilig med litt optimisme :)
 
Jeg har sagt jeg kan ta det on Lykkeliten er gravid, eller ikke vil når hun må ha pause, men lar gjerne henne, eller andre, ta det, jeg har ikke så mye overskudd. Jeg bare vet hvordan man driver en tråd som denne, så jeg kan ta det

fra app
Stemmer det sa du ja :)
 
Back
Topp