Vi som mistet i juni, men prøver igjen

c1945065de694f8baf005d5351e3b6d2.jpg


Jeg har fått en svaaak strek idag [emoji79][emoji79][emoji79][emoji79]

Ååhh, se der ja!!! Den ser veldig lovende ut [emoji7]
Blir spennende å følge med [emoji2]
 
20198d76a0914cd1fb212c48c0011683.jpg


Ser ikke så lyst ut[emoji20] litt rosa på papiret idag, så kan være TR som er på tur!
 
Nå er det 10 uker siden MA. Fortsatt rester som ikke har kommet ut. Litt utålmodig på å få mensen nå...
De snakket om progesteron støtte for å fremprovosere mens, noen som har erfaring med dette?
 
Da er vi igang igjen!
Aksjer lagt inn igår! [emoji1]
Ikke fått mensen enda, sånn som jeg fikk beskjed om, men kjører på fordet [emoji851]
Spent på om jeg blir gravid igjen fort eller om det drøyer, må jo håpe på litt flaks etter uflaksen!

Ser det er flere her som blir gravide uten å ha mens i mellom, og leser mye om det på forum også.
Må jo være noe i det da?
Ny optimisme her idag, det føles bra [emoji41]

Heier på alle dere med svake streker, nå skal det jaggu meg gå hele veien for oss alle [emoji173]️
 
Da er vi igang igjen!
Aksjer lagt inn igår! [emoji1]
Ikke fått mensen enda, sånn som jeg fikk beskjed om, men kjører på fordet [emoji851]
Spent på om jeg blir gravid igjen fort eller om det drøyer, må jo håpe på litt flaks etter uflaksen!

Ser det er flere her som blir gravide uten å ha mens i mellom, og leser mye om det på forum også.
Må jo være noe i det da?
Ny optimisme her idag, det føles bra [emoji41]

Heier på alle dere med svake streker, nå skal det jaggu meg gå hele veien for oss alle [emoji173]️

Har ei datter så kom uten mens først, så jeg sier bare kjør på [emoji173]️

Her kjører vi også på uten mens først, og håper på ny aprilbaby! [emoji8]
 
Neeei, dritt! :( Hvor mange dpo er du da? Jeg skal fortsatt krysse fingrene!!

9/10 dpo, så er jo tidlig! Fortsatt liite håp! Ikke kommet mer blod[emoji5]
 
Mistet 19 juni, etter en SA. Hadde en MA i mars.. Tok det ikke like tungt denne gangen iom at jeg visste om at det kunne skje.. I mars gikk jeg helt i kjelleren.
Har får jeg god oppfølging av Gyn.
Værste for meg er alle spm som dukker opp.
Sendet dere alle en god klem!
 
9/10 dpo, så er jo tidlig! Fortsatt liite håp! Ikke kommet mer blod[emoji5]

Daaa er det jo håp, det er kjempetidlig! Og nivåene er så lave og endrer seg litt i rykk og napp, så løpet trenger ikke å være kjørt enda gitt! Jeg krysser og krysser, blir spennende å se framover :)
 
Mistet 19 juni, etter en SA. Hadde en MA i mars.. Tok det ikke like tungt denne gangen iom at jeg visste om at det kunne skje.. I mars gikk jeg helt i kjelleren.
Har får jeg god oppfølging av Gyn.
Værste for meg er alle spm som dukker opp.
Sendet dere alle en god klem!

Huff så leit å høre, håper virkelig det er slutt på uflaks og tap for deg nå :( så fint at du får bra oppfølging i hvertfall. Og håper du får litt svar på spørsmålene dine, og en ny spire som sitter hele veien snart! God klem!

Mistet 19 juni og i dag fikk jeg positiv digital! 10dpo
1bbc18da3197289a9fc71a5f0547a603.jpg

Wæææ, gratulerer så mye!! Den satt fort!
 
Huff så leit å høre, håper virkelig det er slutt på uflaks og tap for deg nå :( så fint at du får bra oppfølging i hvertfall. Og håper du får litt svar på spørsmålene dine, og en ny spire som sitter hele veien snart!

Takk for det!
Håper jeg også! Er glad for tett oppfølging og en dyktig gyn, som kan svare på alle dumme spm jeg har:)
Hadde EL og la inn aksjer igjen i går.. Kanskje det setter seg seg en kraftig spire nå!?
Krysser iallefall det jeg har av fingre og tær!
 

Oj, spennende med el! Da er håpet der hvertfall, også vet du at du er i gang igjen! Krysser fingrene for deg:)

Her har det vært blødning egentlig helt siden MA 12.juni, men større igjen fra lørdag som avtar nå, så håååper på at det er mens som holder på å gi seg. I såfall får jeg el i slutten av neste uke, hååååper håper. Vil så gjerne komme igang.. :sorry:
 
Så spennende!! [emoji1]
Kan jo ha vært festeblødning? [emoji1]

Kanskje! Ikke vanlig mens-spotting slik det bruker å være til meg! Men etter MA så kan jo sikkert alt være mulig[emoji12] men kan man få positiv test før festeblødning da?
 
Oiiiiii, så kjapt?
Hadde du sex rett etter blødningene stoppet?
Guri malla, håper jeg er like heldig [emoji7]

Gratulerer!!! [emoji173]️

Ja, dagen etter blødningen stoppet! Mistet veldig tidlig da, 5 dager etter ikm.
Så var det annenhver dag ca frem til el..
trodde det ikke kom til å gå så fort! Men man vet jo også hvor fort gleden kan snu når man har mistet!

Men håper det går denne gangen:)
Krysser fingrene for at du er like heldig:)
 
Back
Topp