Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Planer for helga da damer?[emoji5][emoji5] her blir det å prøve å få fokuset litt vekk fra DPO land og kun tanker på baby! Skal på båttur med et vannepar og det blir digg kjenner jeg! Genialt når min bestevenninne har blitt sammen med kompisen til mannen[emoji5] eller, det er hvertfall genialt når alt går bra[emoji12]
 
Planer for helga da damer?[emoji5][emoji5] her blir det å prøve å få fokuset litt vekk fra DPO land og kun tanker på baby! Skal på båttur med et vannepar og det blir digg kjenner jeg! Genialt når min bestevenninne har blitt sammen med kompisen til mannen[emoji5] eller, det er hvertfall genialt når alt går bra[emoji12]
Ingen planer for helga annet enn å prøve å holde tankene borte fra symptomjakten [emoji28]

Kos deg på tur! [emoji1]
 
Ingen planer, men skal prøve å tenke på noe annet enn eggløsning, mensen, ny prøving, når jeg blir gravid igjen, osv osv osv..
Hvis det finnes en diagnose for baby-obsession så har jeg den [emoji851][emoji85]
 
Reiser på ferie! Satser på at det får tankene over på andre ting her i gården og :) og at litt sårt tiltrengt avslapping hjelper kroppen til å klare å bli kvitt siste rest og bli ferdig med denne jæ*** aborten, så man kan begynne å leve litt igjen! Gleder meg :)
 
16 dager siden sa startet, og det kjennes som jeg har eggløsning!
Ømme eggstokker som jeg pleier å få.
Er det virkelig mulig å få det igjen så fort?
Var nesten 12 uker da det skjedde så trodde det skulle ta lenger tid før hormoner og alt var ute av systemet!
 
16 dager siden sa startet, og det kjennes som jeg har eggløsning!
Ømme eggstokker som jeg pleier å få.
Er det virkelig mulig å få det igjen så fort?
Var nesten 12 uker da det skjedde så trodde det skulle ta lenger tid før hormoner og alt var ute av systemet!
Er nok veldig individuelt og forskjellig fra gang til gang. Sist jeg hadde kjemisk hadde jeg blødning i 6 dager og fikk el 2 eller 3 dager etter blødning stoppet! Selvfølgelig var mannen bortreist, og vi hadde planlagt å ha en mnd pause fra prøving [emoji85]
 
Er nok veldig individuelt og forskjellig fra gang til gang. Sist jeg hadde kjemisk hadde jeg blødning i 6 dager og fikk el 2 eller 3 dager etter blødning stoppet! Selvfølgelig var mannen bortreist, og vi hadde planlagt å ha en mnd pause fra prøving [emoji85]

Så typisk [emoji21]
Jeg hopper gjerne rett inn i ny pp jeg, men jeg spotter fortsatt litt brunt.
Vet ikke om jeg kan ha sex enda? Var det ikke pga fare for infeksjon at man skal vente til man er ferdig?
Teller brun utflod med der??
Blir helt koko av dette jeg [emoji85]
 
Mistet her også, MA konstatert 13.juni etter å hatt smerter/blødning av og på i to dager! Var 6+3 når smertene starta! Var andre IVF forsøk på oss (fryseforsøk)! Ikke hatt noen blødning siden 19.juni og G-test igår viste en svaaak strek bare! Tok HCG prøve igår (venter på svar) og skal ta en ny igjen imorra for å sjekke at hcg er synkende + UL på mandag for å få sjekket at alle rester er ute! Skal begynne å teste etter EL så fort HCG er ute av systemet[emoji5]

Fryktelig vondt at forsøket ikke gikk, og det hjelper ikke at vi må hoppe over første syklus før vi kan få nytt forsøk! Har heldigvis egg på frys, så slipper nye runde meg sprøyter og uttak før vi kan sette inn! Håper jo på en ventespire i mellomtiden, men med 3 år bak oss som aktive prøvere så er ikke håpet stort om at det går! Får prøve å nyte sommeren[emoji295]️
Så utrolig leit å høre. Ekstra sårt når det er så mye styr.
 
Så typisk [emoji21]
Jeg hopper gjerne rett inn i ny pp jeg, men jeg spotter fortsatt litt brunt.
Vet ikke om jeg kan ha sex enda? Var det ikke pga fare for infeksjon at man skal vente til man er ferdig?
Teller brun utflod med der??
Blir helt koko av dette jeg [emoji85]
Har hørt at man skal vente til man er helt ferdig. Man kan bruke kondom fram til man ikke blør lenger. Brun utflod er utflod med blod i, så du bør vel vente til det er ferdig. Håper det stopper fort! [emoji4]
 
Så utrolig leit å høre. Ekstra sårt når det er så mye styr.

Ja, det er det[emoji20][emoji20] men all hcg er ute, og jeg har hatt EL[emoji5] så håper på en ventespire! Kommer TR er det ikke kriiise, neste forsøk skal planlegges utifra den! Så har hvertfall det å se frem til[emoji5]
 
Så typisk [emoji21]
Jeg hopper gjerne rett inn i ny pp jeg, men jeg spotter fortsatt litt brunt.
Vet ikke om jeg kan ha sex enda? Var det ikke pga fare for infeksjon at man skal vente til man er ferdig?
Teller brun utflod med der??
Blir helt koko av dette jeg [emoji85]

Jeg venta med sex til en uke etter jeg var ferdig med spotting, bare for å være helt sikker[emoji5]
 
Tror syklusen min er litt på bærtur etter SAen. Den øverste testen fikk jeg så sent som i går morges på CD17, den andre CD17 kveld og den siste nå i morges CD18.
d8333934d90303332db63f24787ecca1.jpg
035bd6add9b4744be24059084fc3190f.jpg
2b4384953b5697d180102f899d8114ca.jpg


Det kan se ut som egget nettopp har sluppet? Vi la inn aksjer på CD 12, CD 13, CD 15 og i går kveld CD 17.. Burde vi prøvd igjen nå på morgenen eller er det for sent nå? Hva tror dere?
 
Ja, det er det[emoji20][emoji20] men all hcg er ute, og jeg har hatt EL[emoji5] så håper på en ventespire! Kommer TR er det ikke kriiise, neste forsøk skal planlegges utifra den! Så har hvertfall det å se frem til[emoji5]
Da håper vi på en ventespire!
 
Tror syklusen min er litt på bærtur etter SAen. Den øverste testen fikk jeg så sent som i går morges på CD17, den andre CD17 kveld og den siste nå i morges CD18.
d8333934d90303332db63f24787ecca1.jpg
035bd6add9b4744be24059084fc3190f.jpg
2b4384953b5697d180102f899d8114ca.jpg


Det kan se ut som egget nettopp har sluppet? Vi la inn aksjer på CD 12, CD 13, CD 15 og i går kveld CD 17.. Burde vi prøvd igjen nå på morgenen eller er det for sent nå? Hva tror dere?
Positiv igår kveld vil jeg si. Antar EL idag for enkelthets skyld.
Skader jo ikke med aksjer, men dere har absolutt truffet. Lykke til.
 
Positiv igår kveld vil jeg si. Antar EL idag for enkelthets skyld.
Skader jo ikke med aksjer, men dere har absolutt truffet. Lykke til.

Takk! Spørs om det blir med dette, har to små fra før så lite rom for aksjelegging nå i dag, og mannen skal på fest i kveld/natt.. får håpe vi var innafor likevel!
 
16 dager siden sa startet, og det kjennes som jeg har eggløsning!
Ømme eggstokker som jeg pleier å få.
Er det virkelig mulig å få det igjen så fort?
Var nesten 12 uker da det skjedde så trodde det skulle ta lenger tid før hormoner og alt var ute av systemet!

Sorry for details ladies, men vi deler jo alt her inne!
Idag kom slimet! Må være EL, føles akkurat likt som før!
Har sååååå lyst til å bare kjøre på med sex idag, hører jo om mange solskinnshistorier om folk som blir gravide rett etter en sa? [emoji7]
Hilsen Optimisten [emoji41]
 
Sorry for details ladies, men vi deler jo alt her inne!
Idag kom slimet! Må være EL, føles akkurat likt som før!
Har sååååå lyst til å bare kjøre på med sex idag, hører jo om mange solskinnshistorier om folk som blir gravide rett etter en sa? [emoji7]
Hilsen Optimisten [emoji41]
Hiv dere rundt og få lagt inn aksjer! [emoji1][emoji28] happy humping [emoji12]
 
Takk! Spørs om det blir med dette, har to små fra før så lite rom for aksjelegging nå i dag, og mannen skal på fest i kveld/natt.. får håpe vi var innafor likevel!
Har jo truffet godt da. Selv om egget lever 24 timer etter det er sluppet så kan sædceller leve inntil 7 dager og de bruker jo noen timer på å komme frem til egget og.
 
Back
Topp