Vi som mistet i juni, men prøver igjen

Neeei :( ringe legen og få en time til tul? Krysser fingrene for at det er en uskyldig blødning [emoji173]

Tenkte å vente til mandag åsså ringe lege da. Så får vi se hvordan blødningen oppfører seg til da. Blir sikkert kun måling av hcg igjen siden jeg kun er rundt 4-5 uker på vei. Men utrolig surt at det blir slik igjen :(
 
Tenkte å vente til mandag åsså ringe lege da. Så får vi se hvordan blødningen oppfører seg til da. Blir sikkert kun måling av hcg igjen siden jeg kun er rundt 4-5 uker på vei. Men utrolig surt at det blir slik igjen :(
Håper blødningen stopper og alt viser seg å være bra [emoji173] klem [emoji173]
 
Tenkte å vente til mandag åsså ringe lege da. Så får vi se hvordan blødningen oppfører seg til da. Blir sikkert kun måling av hcg igjen siden jeg kun er rundt 4-5 uker på vei. Men utrolig surt at det blir slik igjen :(
Håper det går veien [emoji173] Krysser i alle fall fingra for deg.
 
Hei jenter. Jeg mistet 7 juni, var ikke lengre enn 4+3, og fikk tr 1 uke siden. Så lurer på om jeg skal prøve meg på grapefruktjuice igjen. Men når i syklusen begynner dere å ta det? Ca en uke til EL i dag.
 
Kanskje! Ikke vanlig mens-spotting slik det bruker å være til meg! Men etter MA så kan jo sikkert alt være mulig[emoji12] men kan man få positiv test før festeblødning da?
Festeblødning kommer ifm/pga at det befruktede egget fester seg. Det må feste seg før hcg-produksjon begynner, dermed kan man ikke teste positivt før en festeblødning.
Det flere opplever er en slags mens eller hormonell blødning omkring tiden for mens eller etter påkjenning pga skjøre og blodfylte slimhinner og det kan fint komme etter positiv test.
 
Altså...gtesten jeg tok i går som var negativ viser i dag en ybersvak strek..så da er det spørs om egget er befruktet å holder på å grave seg ned og at jeg blør pga det..er 7dpo om egget ble befruktet samme dag som vi hadde samleie forige lørdag. Vet det ikke er igjen fra sa'n fa jeg har sjekket de grestene dagen etter også. Nå er jeg spent på om det fester seg eller støtes ut. Tørr ikke glede meg enda for å si det sånn
 
Altså...gtesten jeg tok i går som var negativ viser i dag en ybersvak strek..så da er det spørs om egget er befruktet å holder på å grave seg ned og at jeg blør pga det..er 7dpo om egget ble befruktet samme dag som vi hadde samleie forige lørdag. Vet det ikke er igjen fra sa'n fa jeg har sjekket de grestene dagen etter også. Nå er jeg spent på om det fester seg eller støtes ut. Tørr ikke glede meg enda for å si det sånn

Så spennende!!! Når tar du neste test da tror du?
 
Så spennende!!! Når tar du neste test da tror du?
Jeg burde vente til mandag. Meeeen, kjenner meg selv for godt. Blir nok å se på gtesten jeg tok i mårrest i morgen for å sammenligne den med den fra i går. Er det to streker på den også er det greit å se om den er mer tydelig/svakere eller det samme. Men blir nok å ta en i morgen tidlig også. Må jo bli sterkere ila noen få dager om det går rett vei [emoji16] men tørr ikke å håpe på noe. Har jo ikke hatt mens etter Sa'n. Så litt redd for at det går feil vei. Eneste jeg vet som er positivt er at slimhinna mi så bra ut på forrigge ultralyd for 1 uke siden. Så tiden vil vise [emoji16]
 
Jeg burde vente til mandag. Meeeen, kjenner meg selv for godt. Blir nok å se på gtesten jeg tok i mårrest i morgen for å sammenligne den med den fra i går. Er det to streker på den også er det greit å se om den er mer tydelig/svakere eller det samme. Men blir nok å ta en i morgen tidlig også. Må jo bli sterkere ila noen få dager om det går rett vei [emoji16] men tørr ikke å håpe på noe. Har jo ikke hatt mens etter Sa'n. Så litt redd for at det går feil vei. Eneste jeg vet som er positivt er at slimhinna mi så bra ut på forrigge ultralyd for 1 uke siden. Så tiden vil vise [emoji16]

Tror jeg også ville testet igjen i morgen ja ;) superspennende! Og når ting så fint ut på ul burde det jo ikke være noe i veien for at en spire fester seg selv om du ikke har hatt mens. Krysser fingrene for streker de neste dagene!!
 
Nå lurer jeg fælt på om hva kroppen holder på med. Har i dag ikke blødd nok til at innlegget har fått farge, kun når jeg har tørket meg etter toalettbesøk. Men så har det ved to tilfeller kommet sånn (sorry for detaljerne som kommer) langt slim som henter ned etter å ha tissa. Det er laaangt og har litt rødfarge/Orange og for meg ligner det på det som kom på slutten av sa'n. Er av den grunn ikke optimistisk, men er det her normalt ift å evt være første mens etter sa? Ikke opplevd det her før. Kjenner det murrer i korsrygg og fremme på negge sidene, men ikke konstant, kommer og går.
 
Nå lurer jeg fælt på om hva kroppen holder på med. Har i dag ikke blødd nok til at innlegget har fått farge, kun når jeg har tørket meg etter toalettbesøk. Men så har det ved to tilfeller kommet sånn (sorry for detaljerne som kommer) langt slim som henter ned etter å ha tissa. Det er laaangt og har litt rødfarge/Orange og for meg ligner det på det som kom på slutten av sa'n. Er av den grunn ikke optimistisk, men er det her normalt ift å evt være første mens etter sa? Ikke opplevd det her før. Kjenner det murrer i korsrygg og fremme på negge sidene, men ikke konstant, kommer og går.

Jeg hadde det som høres ut som det samme ved min første mens nå.. var mer mørkerødt kanskje, men ja. Hang ned! Tror det er fordi det inneholder rester som er mer sånn slimete/hinneaktig..
Så kan godt være mens du får nå. Men du skulle jo ha positiv test jo!! :(:(
 
Jeg hadde det som høres ut som det samme ved min første mens nå.. var mer mørkerødt kanskje, men ja. Hang ned! Tror det er fordi det inneholder rester som er mer sånn slimete/hinneaktig..
Så kan godt være mens du får nå. Men du skulle jo ha positiv test jo!! :(:(
Noe dritt å ikke kjenne igjen det kroppen holderpå med. Jaja, like greit å få mensen nå så får vi prøve igjen etterpå [emoji4] men hvor lenge skal det "ikke blø" før det starter å blø da? Tok en gtest nå og den er negativ.
 
Fikk påvist BO 29.juni og fikk Cytotek samme dag. To uker etter hadde fortsatt ikke alt kommet ut, så i morgen har jeg fått time på sykehuset for en utskrapning. Er så sliten og lei av alt nå. Vil bare bli ferdig med alt. Føler det aldri tar slutt..
 
Back
Topp