Vekttråd!

Jøss, vekta har stått stille siste uka... blir spennende imorgen på "veiedagen", sannhetens øyeblikk [emoji23]
 
Turde ikke veie meg sist uke da jeg synes buksene har blitt sååå trange... Veiedag på onsdag da det er "ny uke". Ingen skulking av veiing denne gangen! :p

Snakket med ei venninne i går som hadde gått opp ca 30kg i sin graviditet og nå var mini 1 mnd og hun hadde gått ned 15kg.. Så er jo mye trøst i det! ;)
 
Turde ikke veie meg sist uke da jeg synes buksene har blitt sååå trange... Veiedag på onsdag da det er "ny uke". Ingen skulking av veiing denne gangen! [emoji14]

Snakket med ei venninne i går som hadde gått opp ca 30kg i sin graviditet og nå var mini 1 mnd og hun hadde gått ned 15kg.. Så er jo mye trøst i det! ;)
Oh, det er ikke trøst for meg kjenner jeg [emoji28] En del av kiloene går man jo uansett raskt ned, det er det man legger på seg i fett som må jobbes med og ikke renner av.

Med nr 1 gikk jeg ned halvannen kilo i døgnet første tiden etter vi kom fra sykehuset, tydeligvis vann som kom av. Men kom ikke ned til startvekt kun med amming, måtte jobbe for resten gitt, tok vel nesten ett år. (Gikk opp 20kg forresten.) [emoji28]

Med nr 2 hadde jeg gledet meg til veiingen etter sykehusoppholdet, men hadde ikke samme effekt i det hele tatt da, og det stemmer nok bra at jeg hadde en del mindre vann da. [emoji16]
 
23+0 uker idag og opp 8,5kg til 70,5kg. Ligger litt dårligere ann enn med forrige, lå vel rundt 5kg under dette på samme tid.
 
21+1 og opp 10,8 kg.
 
24+5 og enda en kilo opp på 5 dager [emoji17] så 11,2 kg opp da... gikk opp nesten 2kg på under en uke forrige uke, jordmor mente det måtte være vann så får da håpe det...
 
Veier meg hver dag (jada vet det ikke er bra men...) og idag var jeg tilbake på 72,5 kg. Blir spennende imorgen da det er ny uke og den veiingen som faktisk "teller".
 
Ble 73,2 kg idag gitt, og da 11,2 kg opp fra start...

25+0 uker
 
24+5 og enda en kilo opp på 5 dager [emoji17] så 11,2 kg opp da... gikk opp nesten 2kg på under en uke forrige uke, jordmor mente det måtte være vann så får da håpe det...

Er det lov å si at det er litt godt at det er andre som går opp så mye også? :angelic:

25 uker og + 13kg her :eek:

Får håpe det er 90% vann:D
 
Er det lov å si at det er litt godt at det er andre som går opp så mye også? :angelic:

25 uker og + 13kg her :eek:

Får håpe det er 90% vann:D
Hahaha, det må være lov ja, syns det er litt godt å høre selv [emoji28]

Må være 90% vann altså, kan ikke skjønne annet [emoji16]
 
Back
Topp