Vekttråd!

Er det lov å si at det er litt godt at det er andre som går opp så mye også? :angelic:

25 uker og + 13kg her :eek:

Får håpe det er 90% vann:D
Hahaha, det må være lov ja, syns det er litt godt å høre selv [emoji28]

Må være 90% vann altså, kan ikke skjønne annet [emoji16]

Godt det er lov!
Her er jeg 22+0 i dag og har gått opp 11,5.....
 
23+0
Gikk ned de første månedene, opp 1,5kg fra startvekta.
 
22+0 og har nå gått ned igjen 1kg. Så har 5kg opp fra startvekt
 
24+1, opp ca 4kg. Alt de siste fire ukene. Tiden før var preget av mye kvalme og dårlig matlyst :confused:
 
23 uker og gått opp 3,3 fra start. Gikk opp 30 kg sist, så håper jeg slipper det nå.
 
Blir 27 fullgåtte på torsdag, og er opp 8kg nå. Endte på rundt +25 kg i forrige svangerskap, håper det blir litt mindre denne gangen, for det er tungt å bære mye ekstra vekt :p
 
26 + 1 og har gått opp 6 kg. Ved siste veiing hadde jeg gått over vekten jeg hadde da jeg fødte førstemann :wideyed: Med 3 mnd igjen er jeg spent på hvor dette ender :p
 
26+2 og fremdeles opp ca 5 kg. Litt meir enn denne tida med forrige, men satser på å holde meg under 12... blir somregel litt dårligere med appetitten min og utover.
 
Glemte å veie meg idag på veiedagen [emoji28]

Blir spennende å se imorgen [emoji16]
 
24+0, og opp 8 kg.
Har stått litt i ro den siste uken, men helt plutselig så snur det vel igjen:D
Håper på maks 15 kg, men det blir vel det det blir.
I noen uker nå har det blitt en del sjokolade og is, men nå føler jeg at jeg klarer å begrense meg litt mer.
Heldigvis klarer jeg å gå litt mer nå enn tidligere, så da blir jeg kanskje ikke størrelse badeball til ferien:p
 
26+1 uker og 11,9kg opp, veier nå 73,9kg... Har lagt inn "mål" i Fitbit om å gå opp til 77kg, ser ut som den grensa går i vasken [emoji19] Merker at det blir en ond sirkel også, føler jeg går opp like mye selv når jeg bare spiser sunt så nå blir det mer kos også... [emoji13]
 
24+0 og opp 8,5 kg så langt.

Håper å ikke gå opp mer enn sist, da gikk jeg opp ca 13,5 kg. Vektoppgangen har roet seg litt etter de første 3 månedene, så ser ikke altfor tungt på det. Må bare kutte ned på sjokoladen (lettere sagt enn gjort..).
 
23+3 og har gått opp 1 kg på to mnd :smug:
11 totalt.
 
Back
Topp