Vekttråd!

17+4 å har gått opp 3kg til nå
 
19+2. Var i dag endelig 600g over startvekt, etter å ha gått ned en del siden testen ble positiv !
 
Har ikke veid meg men begynner nok å nærme meg 10 kg. Stresser ikke overhode da jeg la på meg 26 kg sist og alt var borte etter 6 mnd. Men vil jo helst ikke legge på meg like mye
 
18+5 i dag og har bikka +10 kg :hilarious:
 
20+2 og gått opp 6 kg.
Med første gikk jeg nok opp 16 kg, men tok over 1 år å gå ned.

Med andre gikk jeg opp 6 kg totalt etter først å ha gått ned 2-3 kg pga kvalme.
Jeg stresser ikke med vekta nå, men har i bakhodet at det nok ikke blir enkelt å bli kvitt kiloene etterpå.
 
21 + 2 idag , gått opp 18 kg :( vært veldig mye trøtt og lite energi så har ikke akkurat vært så aktiv . Tror røykeslutt har veldige med økningen å gjøre også . Veide 12 kg mindre på det meste med mine 2 andre svangerskap . Går vel ned igjen :)
 
Ja vi kan hvis vi vil [emoji5] Bare vet at de kiloene som sitter igjen etter ungen er ute må jobbes for, så prøver å spise litt fornuftig... og med tanke på hvor ofte jeg tenker på digg mat, kaker og dessert er det overraskende hvor lite av det jeg faktisk dytter i meg [emoji28] Men noe blir det jo, og iskremen blir nok den store synden utover sommeren [emoji28]
 
19+2 å gått opp 11,5 kg. Begynner å ligne mer å mer på en ball :eek: blir vel mer denne gangen enn sist
 
20+4 og har gått opp 7,5 kg [emoji38]
 
18+4, er på samme vekt som før jeg ble gravid [emoji85] (har svingt mellom 1-2 kg ned og opp)
 
22+0, opp 4 kg.
 
Back
Topp