Vekta nå?

Nå syns jeg vi skal kose oss siste tida før fødsel, altså ikke ta helt av med snop liksom, men la oss ikke gå og bekymre oss for vekta :)
Skulle gjerne kost meg med snop og lagt på meg litt mer, men jeg tar det igjen på sykehuset :D
Svangerskapsdiabetes er noe herk, og jeg vil jo ikke slanke meg nå som jeg er gravid, men jeg er 34+1 nå og har gått opp totalt 3 kg siden jeg ble gravid :( Mye grovbrød, salat og vann, med en sjelden dag med sukkerfri gele innimellom. Savner sjokolade :'(
 
Det går helt fint! Jeg var opp 27 kg med første, babyen var 3070gr da hun kom ut uke 39 :) Mye vann ja, men det er lov å legge på seg uansett og så kan en heller ta det av igjen etter fødsel enten gjennom amming, eller kanskje en må til med trening og kosthold etterhvert. Drit i vekta og kos deg den siste tiden :)

Takk for gode ord! :) Godt å høre at babyen ikke trenger å bli så stor selv om jeg blir det :p skal kose meg siste tiden! Håper at med amming og forsiktig trening i starten gjør at kiloene raser av :p
 
Uke 33+5 og opp 9-11 kg. Litt usikker på hva jeg veide før jeg ble gravid, men 11 kg unna der jeg vil være etter fødsel hvertfall :) Syns ikke det er så ille. De fleste kg kom i begynnelsen.
 
Hadde ikke trodd jeg skulle ligge på meg så mye denne gang. Første gang 15kg nå har jeg 3,5 uke igjen og lagt på meg 18kg. Trodde det skulle bli mindre denne gang ettersom jeg har trent en del før og ett lite stykke inn i svangerskapet. Kommer til å bli sikkert 20kg her.
Eg kan jo ikke annet enn å skylde på meg selv og dårlig kosthold. Burde vært strengere siden jeg har bekkenløsning og nerver i klem.lite bevegelse. Men Det får bli ett aktivt permisjonsår :)
 
Hadde ikke trodd jeg skulle ligge på meg så mye denne gang. Første gang 15kg nå har jeg 3,5 uke igjen og lagt på meg 18kg. Trodde det skulle bli mindre denne gang ettersom jeg har trent en del før og ett lite stykke inn i svangerskapet. Kommer til å bli sikkert 20kg her.
Eg kan jo ikke annet enn å skylde på meg selv og dårlig kosthold. Burde vært strengere siden jeg har bekkenløsning og nerver i klem.lite bevegelse. Men Det får bli ett aktivt permisjonsår :)
Samme som her det! Men er ikke så lett når man er sulten hele tiden, OG har endel søtsug i tillegg. :p
 
Samme som her det! Men er ikke så lett når man er sulten hele tiden, OG har endel søtsug i tillegg. :p
Helt sant. Vi får håpe neste parten forsvinner etter fødsel.så får vi jobbe for de siste kiloene. Sommerkroppen 2016 har jeg lagt på hyllen uansett
 
Helt sant. Vi får håpe neste parten forsvinner etter fødsel.så får vi jobbe for de siste kiloene. Sommerkroppen 2016 har jeg lagt på hyllen uansett
Ja, håper å få til en aktiv vår/sommer og masse turer med baby i bæretøy eller vogn ;)

Sommerkroppen består av bikini med ammeåpning...begrensa hvor vakkert det er uansett. :p
 
Med første så gikk jeg opp 35 kg :O Skrekk og gru..
Nå så har jeg gått opp 8-9 kg (går opp og ned den 1 kg heile tida) er 36+2. Hadde aldri trodd at jeg skulle gå opp så lite, når jeg i tillegg slutta å røyke når jeg fant ut at jeg var gravid. ☺
 
35+4 og opp 11 kg. Kiloene har rast på de siste månedene. Hjelper ikke akkurat at jeg må holde meg i ro for å ikke trigge bekkenløsninga mer enn nødvendig.
 
Gått opp 5 kg.
Er 35 +1 i dag.
 
Opp 13 kg og er 34+4
Men jeg har kastet en del opp siste måneden så har ikke lagt på meg noe siste 4 ukene.
 
Back
Topp