Vekta nå?

Har lagt på meg så mye nå at dette ikke er kjekt lengre :( blir deprimert. Bekkenet hemmer meg fra å bevege meg :( 39+2 idag. Og lagt på meg 18kg :(
 
Jeg drukner i vann og har totalt gått opp 19 kg :( 36+0 idag
 
Herrefred.. Da har vekta rundet 100-tallet..... Vil helst rope et høyt hyl :/ nå raser kiloene på, mye vann, men likevel..
Det går fint! Mye vann = fort av etterpå :) Nærmer seg en topp nå vettu, så går det nedover etterpå :)
 
Har lagt på meg så mye nå at dette ikke er kjekt lengre :( blir deprimert. Bekkenet hemmer meg fra å bevege meg :( 39+2 idag. Og lagt på meg 18kg :(
Snart i mål og mye blir borte ved målstreken;)
Gått opp 20 med mine 2 andre og gått av meg alt igjen etterpå - dette går bra;)
 
Snart i mål og mye blir borte ved målstreken;)
Gått opp 20 med mine 2 andre og gått av meg alt igjen etterpå - dette går bra;)
Har det tatt veldig lang tid? Leste at det ca går av mellom 7-15kg de kommende dagene etter fødsel. Men flaks blir det vel 7 :) hehe. Fordelen er nå at vi går mot sommer og det blir lettere å komme seg ut på trilletur
 
Har det tatt veldig lang tid? Leste at det ca går av mellom 7-15kg de kommende dagene etter fødsel. Men flaks blir det vel 7 :) hehe. Fordelen er nå at vi går mot sommer og det blir lettere å komme seg ut på trilletur
Jeg gikk tur hver dag uansett hver fra vi kom hjem fra sykehuset, og tok 6 uker med første og 12 uker med nr 2 (litt latere da og ammet myyyye mindre)!
13 kg gikk bort før jeg kom hjem fra sykehuset;)
 
Jeg gikk tur hver dag uansett hver fra vi kom hjem fra sykehuset, og tok 6 uker med første og 12 uker med nr 2 (litt latere da og ammet myyyye mindre)!
13 kg gikk bort før jeg kom hjem fra sykehuset;)
Så flink du har vært ☺ eg håper kiloene forsvinner fort her også.
Og at bekkenløsningen slipper taket rett etter fødsel ☺ så er det som du sier, gå mye tur.og rett på treningssenter når tiden er inne for det :)
 
18,5 kg her (38+5) :) Har ikke spist mye eller endret vanene stort under svangerskapet (bortsett fra at det så klart har blitt færre langturer med løping). Satser på at endel er vann og baby! Godt å høre at man går ned mye allerede på sykehuset
 
Så flink du har vært ☺ eg håper kiloene forsvinner fort her også.
Og at bekkenløsningen slipper taket rett etter fødsel ☺ så er det som du sier, gå mye tur.og rett på treningssenter når tiden er inne for det :)
Det tror jeg nok de gjør! Mye har med innstilling å gjøre! Og etter 6 uker kan man stort sett begynne å trene igjen og da går det radig - hvis man er innstilt på det;)
 
Det tror jeg nok de gjør! Mye har med innstilling å gjøre! Og etter 6 uker kan man stort sett begynne å trene igjen og da går det radig - hvis man er innstilt på det;)
Ja sant det. Så lenge man kommer seg opp og ut. Med rett innstilling så løser det vel seg tilslutt ☺
 
Back
Topp