Vekt

35+2 opp 7 kg. Føler jeg de 2 siste ukene har stått stille på vekten. Trodde dette var perioden hvor man la på seg ganske mye i uka. Flere som opplever det samme?
 
Uke 34 og opp 10 kg siden start :D føler 5 av disse ligger på haken(e) men sånn er det vel :joyful:
 
14 kg, 34+3. Gikk opp 14.5 i forrige svangerskap, får tro det stagnerer litt de siste ukene så jeg ikke blir så myyyye tyngre :)
 
Hurra, ser ut som vektøkningen endelig har nådd toppen, bare 1 kg opp på 1 mnd nå[emoji16] med 33 dager igjen til termin lander jeg nøyaktig på 20kg opp om det ikke blir mer enn 1 kg den siste mnd heller. Krysser fingrene..
 
Opp 8 kg fra startvekt, 11kg fra minstevekt i slutten av første trimester. Veier 66 kg nå, håper jeg holder meg like under 70! Men skal vel godt gjøres så mye is jeg spiser om dagen [emoji23]
 
Opp nesten 14 frå startvekt, 17 frå minstevekt... [emoji17] kan godt stoppe no! Sist eg var 84 kg var då eg var skikkelig godt trent! Føltes bedre då!
 
32+6, opp 10. Veier ca det samme nå som på samme tid sist jeg var gravid.
 
Jeg er veldig spennt på morgendagen. Skal på kontroll. Sist kontroll hadde jeg ikke gått opp noe på en mnd. Nå er det to uker siden sist kontroll. Så jeg er veldig spennt på om jeg har gått opp noe.
 
Back
Topp