Vekt

babygullet

Glad i forumet
Septembermødre <3
❤ Juliskattene 2018 ❤
Januarlykke 2020
Hvordan står det til med vekten hos dere damer? :)
Jeg går ikke oppover, har begynt å gå nedover i vekt, er 16+1 i dag. Spiser som vanlig og er ikke kvalm. Er det normalt?:angelic:
Hadde vel gått opp 10kg på denne tiden med min første så er litt uvant:hilarious:
 
Jeg veide nesten 65 kg da jeg ble gravid, gikk ned til 59 kg grunnet hyperemesis. Jeg har nesten ikke gått opp noe igjen etter at vektnedgangen sluttet. Veier vel 60,5 nå. 19 uker i morgen...

I min forrige graviditet veide jeg 58 kg da jeg ble gravid og 65 kg som høygravid. Var kvalm og hadde dårlig matlyst og brakk meg hver morgen i 9 måneder.
 
Jeg veide 60-61 da jeg ble gravid, har gått opp 3-4 kg og jeg er 14 uker på vei nå. Føler det er helt innafor :) Forrige graviditet gikk jeg ned 5 kg de første mnd pga svangerskapskvalme men det har ikke vært så ille denne gangen.
 
Jeg gikk ned en del i starten men de kommer nå for fullt, sammen med matlyst og godtesug. Er 18+5 og er ca -1.5 fra startvekten
 
Jeg gikk ned 8-9kg i starten, og ikke begynt å gå oppover. Spiser også normalt og ikke kvalm. Er 18+0 i dag. Gikk opp totalt 6kg med forrige etter også å ha gått ned mye i starten den gang. Men da gikk jeh ikke ned mer enn 3kg først.
 
Har gått ned en del, men de siste ukene har jeg gått opp 0,5 kg. Mat frister ikke i det hele tatt og alle lukter og diverse gjør meg kvalm og gjør at det meste kommer opp igjen. Han kjeftet på forrige kontroll for at man ikke skulle gå ned i svangerskapet i det hele tatt :shifty: Som om det er noe man velger selv. Dust. 19+2
 
jeg blir deppa av å¨lese om dere.. greit at jeg ikke unner noen eller ville vært så kvalm at man spyr hele tiden, men herlighet.. dere er på startvekta jo..

Jeg var 48 kg da jeg testet positivt, og veide i morges 59 kg... 17+2 if tul... Ender opp på 85 som i de foregående svangerskapene..
 
Jeg har ikke gått opp noe enda. Spiser som vanlig og koser meg. 17+0
Jeg har ikke så lett for å legge på meg ellers, så er vel kanskje det som gjør det. Men.. de kommer vel! :angelic: Hehe
 
Jeg er -1 kg fra startvekta, men regner med den går raskt oppover snart for kvalmen har endelig starter å gi seg nå.
Men satse på den ikke går for masse opp for jeg sliter så ekstremt med å gå ned i vekt [emoji27]
Men hjelper nok på at jeg ikke spiser søtsaker eller drikker brus [emoji4]
 
jeg blir deppa av å¨lese om dere.. greit at jeg ikke unner noen eller ville vært så kvalm at man spyr hele tiden, men herlighet.. dere er på startvekta jo..

Jeg var 48 kg da jeg testet positivt, og veide i morges 59 kg... 17+2 if tul... Ender opp på 85 som i de foregående svangerskapene..

Samme her :hilarious: var skikkelig dårlig i starten og gikk ned 4 kg, men de er kommet tilbake + litt til :sorry:
 
Jeg har gått opp ca 3 kg. Er 18+4 i dag. Håper jeg ikke går opp så mye som sist. Da gikk jeg opp nesten 25 kg...hadde veldig mye vann i kroppen også da.
 
996481b0e88a0e8323c7490c185aac62.png
 
Back
Topp