Vekt

28+4. 61 kg. Opp 4 kg fra startvekt, men gikk ned 3 kg i første trimester. Så sånn sett ca 7 kg opp totalt.
 
Uke 30, er ca +10 kg nå. Magen har blitt stor [emoji15] Tror jeg følger vektoppgangen ganske identisk som med nr 1, da endte jeg på 14,5 kg totalt.
 
Er 28+2 i dag og gått opp mellom 4 og 5 kg [emoji5]
 
30+0 idag og opp 11 kg. Forrige svangerskap gikk jeg opp 16 kg så regner med at det blir likt denne gangen.
 
Hvordan var vektoppgangen hos dere sist? Dere som har vært gravide før :) stagnerte det på slutten, eller kom de fleste kiloene siste trimester?

Mener å huske at jeg gikk opp mest i andre trimester sist, så ble det ikke så mye mer de siste ukene. Har gått opp 10 kg nå og er i uke 30 - spent på om jeg havner ca likt som sist (14,5 kg).
 
Hvordan var vektoppgangen hos dere sist? Dere som har vært gravide før :) stagnerte det på slutten, eller kom de fleste kiloene siste trimester?

Mener å huske at jeg gikk opp mest i andre trimester sist, så ble det ikke så mye mer de siste ukene. Har gått opp 10 kg nå og er i uke 30 - spent på om jeg havner ca likt som sist (14,5 kg).
Jeg stagnerer og går ofte litt ned helt mot slutten faktisk. Spent på vekta neste uke.
 
Hvordan var vektoppgangen hos dere sist? Dere som har vært gravide før :) stagnerte det på slutten, eller kom de fleste kiloene siste trimester?

Mener å huske at jeg gikk opp mest i andre trimester sist, så ble det ikke så mye mer de siste ukene. Har gått opp 10 kg nå og er i uke 30 - spent på om jeg havner ca likt som sist (14,5 kg).

Gikk opp 2 kg fra uke 30 til 40 sist[emoji85]
 
13kg, 28+0 [emoji85] Har gått fort frem til nå, så satser på det roer seg litt med vektoppgangen
 
Back
Topp