Vekt økning?

Nesten 5 kg her også. Er 17 uker. Men er nok helt individuelt. Vektene kan ha veldig stor forskjell. Derfor jeg bare bruker vekta hjemme. Veier meg før jeg går på kontroll. Så har jeg riktig mål.
 
Nesten 5 kg her også. Er 17 uker. Men er nok helt individuelt. Vektene kan ha veldig stor forskjell. Derfor jeg bare bruker vekta hjemme. Veier meg før jeg går på kontroll. Så har jeg riktig mål.

Lurt! Burde jeg gjort også, men ikke gjort. Kan veie meg i morra for å roe meg litt :p Satser på at det er mer normal oppgang når jeg skal til jordmor i midt i august :)
 
Lurt! Burde jeg gjort også, men ikke gjort. Kan veie meg i morra for å roe meg litt :p Satser på at det er mer normal oppgang når jeg skal til jordmor i midt i august :)

Er nok ikke alle legekontor som liker å gjøre det på den måten. Men det bryr jeg meg ikke om.
Jeg hadde utgangspunkt vekta på hjemmevekta. Også fortsetter jeg å veie meg om morningen. Har en time hos legen sent på dagen og har akkurat spist og drukket mye, så er jo vekta feil.
Vekta er nok litt ekstra hårsår for meg siden jeg gikk ned 6 kg rett før jeg ble gravid. Så jeg gidder ikke se "feile" tall[emoji85][emoji6]
 
Er nok ikke alle legekontor som liker å gjøre det på den måten. Men det bryr jeg meg ikke om.
Jeg hadde utgangspunkt vekta på hjemmevekta. Også fortsetter jeg å veie meg om morningen. Har en time hos legen sent på dagen og har akkurat spist og drukket mye, så er jo vekta feil.
Vekta er nok litt ekstra hårsår for meg siden jeg gikk ned 6 kg rett før jeg ble gravid. Så jeg gidder ikke se "feile" tall[emoji85][emoji6]

Lurt! :) prøve det jeg også! Om det så bare er for meg selv.. er der jeg veide meg, selvom det er en stund siden:/ så vet egentlig ikke startvekt. Gått en del opp etter ppille slutt, så orket ikke å veie meg til slutt :p

Jeg har hatt begge timene tidlig på morgenen, men ene gangen rakk jeg å spise først og da veide jeg minst.
Har i utgangspunktet litt problemer med vekt osv. Så orker ikke å forholde meg til det, og tror egentlig jeg bør si i fra om det. Blir så deppa:/
 
Fremdeles 0.5-1 kg under hva jeg veide før svangerskapet [emoji85]
Spiser helt som normalt, ikke kvalm.
14+0 i dag.
 
Opp 1,3 fra startvekten (16+5), men gikk jo ned 2,3 kg fra uke 2-13, opp 300 g i uke 14, og nå opp 3 kg på to uker :arghh: Jaja, trøster meg med at det er pga svangerskapet, så er det greit :)
 
Gikk ned 1,5 kg fra uke 6 til uke 10, dårlig matlyst og oppkast.. fra uke 12 til når har jeg gått opp ca 2 kg.
 
Opp 4,5 kg - uke 15:)
 
Ligger vel egentlig fremdeles på startvekten min. Har ikke hatt badevekt i hus før i går så kan jo ikke være helt sikker på førvekten men har foreløpig ikke gått opp i hvertfall. 14+5 i dag.
 
16+3 og foreløpig ingen kg på, men gikk ned 3-4 kg i starten pga kvalmen og de er godt på vei på igjen:) Håper i grunn eg ikke legger på meg så veldig mye da eg har mange kg for mye i utganspunktet :rolleyes::oops:
 
Veide meg hjemme i dag:) 2,5 kg mindre enn hos legen :) så da er jeg fortsatt på 2,5 kg opp så langt :)
 
17+0 idag og gått opp 0,5kg[emoji3]
 
16+6 og opp 3,5 kg her[emoji51][emoji87]
 
Har visst stått på stedet hvil de siste fire ukene. Fortsatt 2 kg opp.
 
Back
Topp