Vekt økning?

Emmisel

Elsker forumet
Junibarna 2019
Er mulig ikke alle vil svare på dette, men jeg er litt nysgjerrig om det er sånn någenlunde likt mellom oss her inne?

Jeg er 5+0 i dag og har ikke lagt på meg et gram..
 
Er mulig ikke alle vil svare på dette, men jeg er litt nysgjerrig om det er sånn någenlunde likt mellom oss her inne?

Jeg er 5+0 i dag og har ikke lagt på meg et gram..
 
Er mulig ikke alle vil svare på dette, men jeg er litt nysgjerrig om det er sånn någenlunde likt mellom oss her inne?

Jeg er 5+0 i dag og har ikke lagt på meg et gram..
Jeg har gått opp en kg men det er nok vann :) Pga pco så spiste jeg lavkarbo før jeg ble gravid, men har nå økt opp mengden med karbohydrater og da kom d en ekstra kg[emoji14]
 
Har gått opp 3 kg. Regner med det er ca 1,5 kg på hver pupp [emoji6]
 
Jeg har ikke badevekt så aner faktisk ikke:wideyed:
 
Tusen takk alle sammen, er kjekkt å vite at jeg ikke ligger så veweldig langt etter i alle fall. [emoji14]
 
Er mulig ikke alle vil svare på dette, men jeg er litt nysgjerrig om det er sånn någenlunde likt mellom oss her inne?

Jeg er 5+0 i dag og har ikke lagt på meg et gram..

Jeg er også 5+0 og har gått ned 7-800 g:)
 
Jeg er 8+0 idag, har gått ned ca 1 kg, men det er hovedsakelig fordi jeg har begynt å spise sunt og ofte, pluss er dårlig og kaster dessverre opp en del [emoji53]
 
Jeg er 6+5 og har heller ikke lagt på meg noe. Føler meg allikevel feit. Oppblåst og har ikke sjans til å holde inne magen.
 
Usikker hva vekta er nå, gikk ned 3-4 kg rett før/i begynnelsen av graviditeten så har kanskje gått opp litt fra det. Føler meg enorm, men er mye luft (og mye pupp.... [emoji31]) Første svangerskap la jeg ikke noe på meg før jeg var ca halvveis, endte på 12,5 kg pluss. Andre svangerskap hadde jeg lagt på meg 6 kg da jeg var halvveis og syns det var veldig mye, endte med 11,5 kg pluss. Gikk ca to uker over med begge.
6+4 eller noe i den duren idag.
 
Er 7+3 idag og har lagt på meg 1kg mn kjennes mer ut for puppene er blytunge og magen er som en ballong[emoji23][emoji324]
 
Jeg er 6+5 og har heller ikke lagt på meg noe. Føler meg allikevel feit. Oppblåst og har ikke sjans til å holde inne magen.

Nøyaktig samme som meg, prøver febrilsk å holde magen inne slik at ikke folk skal begynne å lure allerede, men det er jo umulig!:hilarious:
 
4+6 nå, og har vel heller gått ned bittelitt.. men det er nok likegreit siden jeg har endel kilo for mye. Med en gang jeg fikk positiv test kuttet jeg ut sukker, og det kan nok fort føre til at vekta ikke går noe særlig opp med det aller første. Litt redd for svangerskapsdiabetes, så skal prøve å stabilisere blodsukkeret innen første kontroll...
 
Jeg har gått ned 2 kg fra uttak, sikkert pga dårlig matlyst. Jeg er bare 4+2 i dag.

Jeg gikk opp 24 kg med småen. Tenkte ikke på vekt, men hadde fokus på sunn mat. Jeg hadde en del vann i kroppen siden 15 kg var borte da jeg kom hjem fra sykehuset, men også fett.

Jeg hadde ekstrem halsbrann i tredje trimester. Jeg drakk litervis med Gaviscone, selv vann ga meg halsbrann.....
Eneste jeg følte jeg kunne drikke var MELK og selv om denne var ekstra lett, så er det klart at man legger på seg mye av to liter melk om dagen.

Så det er ikke alltid man klarer å planlegge hvordan graviditeten skal bli, hvordan kostholdet skal se ut....

Trøsten er at amminga gjorde jobben her. Man skal jo aldri slanke seg under graviditet eller amming, men spiser man sunt og nok , så kan amminga likevel ta fra kroppen. Etter ammeperioden hadde jeg bare 4 kg igjen fra utgangspunktet.

Så ikke vær redd for å gå opp i vekt, eller føl dere dårlig med det selv om dere ser ut som en jordklode med små luffer stikkende ut sånn som jeg gjorde, det går seg til igjen.
 
Tror ikke jeg har lagt på meg noe spes,men merker jeg er litt oppblåst. Gikk inn for å gå ned etter jul,så har tatt av 10 kg å var nesten i mål men nå har jeg jo selvfølgelig måttet øke matinntaket:) men har mere fokus på sunt kosthold nå enn før,så fortsetter å spise sunt og trener. Håper ikke jeg legger på meg så mye nå i starten,da blir det vanskelig å holde det hemmelig. Har fått mye oppmerksomhet på at jeg har blitt så tynn nå,så kan hende det blir vanskelig å holde det skjult.
 
Back
Topp