Vekt økning?

Er mulig ikke alle vil svare på dette, men jeg er litt nysgjerrig om det er sånn någenlunde likt mellom oss her inne?

Jeg er 5+0 i dag og har ikke lagt på meg et gram..
Jeg hadde gått ned 1,4kg da jeg var 6+0, har ikke veid meg siden, så vet ikke hvordan jeg ligger an nå (8+5). Noen går opp, noen går ned i vekt, helt naturlig.
 
Gått opp ca 2 kg. Puppene er gigantiske :p så tipper mye er der + vann i kroppen. Er 7+4 i dag.
 
Jeg er 7+2 har ikke lagt på meg noe enda. Men nå er ikke matlysten så god heller. Har også pcos så passer litt ekstra på hva jeg spiser så jeg ikke skal passere 100 kg [emoji28]
 
7+1, gått ned 2 kg pga kvalme og fort mett. Tror jeg har gått opp igjen 2 i dag da jeg plutselig har klart å spise igjen..
 
Gått ned 3kg denne uka [emoji58]
7+6 i dag. Håper dette stopper snart. Klart å holde på maten i dag(1skive) [emoji16] så går rette veien [emoji4] bank i borde [emoji23]
 
Fikk veid meg i helga og vekten var identisk som før jeg ble gravid :) er 7+4 i dag.
 
Jeg har gått opp 3 kg! Er 8+3 i dag. Sist gikk jeg ned 7 kg Før jeg begynte å gå opp igjen, men begynner å skjønne at det ikke blir tilfelle denne gangen xp
 
8+6 idag, og har gått ned 3,5 kg! [emoji85] Er nok spying og lite matlyst som har gjort dette..
 
Ops, veide meg i dag (6+1), opp 2kg gitt! Det var litt mye synes jeg (er ikke bittelita fra før). Matlysten er egentlig ikke så god men har lyst på ting jeg ikke burde spise så mye av.. må kanskje prøve å skjerpe meg litt ;)
 
6+3 i dag, og har gått ned 4,5 kg.
Syns det er litt rart da jeg spiser det samme som før. [emoji14]
 
Usj, gått opp 5 kg og er nå i 15+1. Jeg er litt tung fra før, så det var ikke gøy. Men synes det er litt rart.. for hos jordmor for under to uker siden veide jeg 2,5 kg mindre :p da hadde jeg til og med spist før.
kan det være så stor forskjell på vekter? Magen er jo ganske forstoppet da, men alikevel :p
 
Back
Topp