Vekstkontroll

Vekstkontroll i dag, 31+6, og lille ble estimert til 1800 gram (eller 1780, men vi runder opp litt :p ). -2% nå, mot +1,5 sist - så ligger fortsatt på gjennomsnittet. 4 uker til neste kontroll nå, siden alt så så fint ut og han følger kurven fint. :)

23+5: 570-580 gram om jeg ikke husker feil
27+6: Ca 1100 gram og +1,5%
31+6: 1780 og -2%
din følger visst det samme som min, så gøy! :) men jeg fikk beskjed om at 1780g i uke 32 var høyt! :wideyed:
 
din følger visst det samme som min, så gøy! :) men jeg fikk beskjed om at 1780g i uke 32 var høyt! :wideyed:

Åh, så rart at du fikk beskjed om at det var høyt, når jeg fikk at det var gjennomsnittlig (og til og med -2%). Gutt eller jente du venter da?
 
Åh, så rart at du fikk beskjed om at det var høyt, når jeg fikk at det var gjennomsnittlig (og til og med -2%). Gutt eller jente du venter da?
jeg skal ha jente, så kanskje det er litt høyt i forhold til at det er jente? fikk beskjed om at det var rett over gjennomsnittet :eek:
 
Åh, så rart at du fikk beskjed om at det var høyt, når jeg fikk at det var gjennomsnittlig (og til og med -2%). Gutt eller jente du venter da?

Ut fra appene og det bildet er det helt gjennomsnitt [emoji4]
 
jeg skal ha jente, så kanskje det er litt høyt i forhold til at det er jente? fikk beskjed om at det var rett over gjennomsnittet :eek:

Tror de opererer med ulike snitt for gutt og jente ja, jeg venter gutt i alle fall. :)

Ut fra appene og det bildet er det helt gjennomsnitt [emoji4]

Jepp, i alle fall BV-appen. Syns preglife-appen opererer med litt høyere vekt.
 
Back
Topp