Veien mot drømmenurket med litt hjelp

CD 10

Bittelitt slim idag, håper det kommer mer i løpet av uken. Tenker teste fra og med fredag, så får vel starte aksjeinnleggingen etterpå ;)

Ellers kjenner jeg litt på den at de andre i november-gruppen teller ned til ultralyd altså. Den er litt sår. Håpet er jo full klaff nå og TUL bursdagen min i slutten av april, men sjansen er nok minimal. Lov å håpe da.
 
Håper [emoji171]
 
Krysser fingrene og håper [emoji173]️
 
CD 11

Og jeg bestod den eksamen jeg sleit med som jeg hadde under rugingen :D Godt det i hvertfall kom en positiv ting utav mars måned..

Ellers bittelitt slim, men oppblåst til tusen. Blir vel å starte med EL-testene imorgen eller lørdag. Forventer dog ikke å få EL før tidligst mandag. Men kjenner jeg har en dårlig følelse av at EL ikke er på vei for tiden.. Får ta tiden til hjelp og se hva som skjer ;)
 
CD 11
Og jeg bestod den eksamen jeg sleit med som jeg hadde under rugingen :D Godt det i hvertfall kom en positiv ting utav mars måned..

Ellers bittelitt slim, men oppblåst til tusen. Blir vel å starte med EL-testene imorgen eller lørdag. Forventer dog ikke å få EL før tidligst mandag. Men kjenner jeg har en dårlig følelse av at EL ikke er på vei for tiden.. Får ta tiden til hjelp og se hva som skjer ;)

Ååååå gratulerer såå mye med overstått eksamen! Deilig følelse! Jeg husker hvor glad jeg selv var når jeg bestod, selvom alt annet føltes helt håpløst ut:) Håper at du får EL snart og at nye muligheter kommer. Sender deg mange klemmer <3
 
Gratulerer med bestått!!! :D
 
Gratulerer me bestått, VictoriaH :D
 
Grattis med bestått eksamen [emoji106][emoji9]
 
Gratulerer med bestått eksamen! :D

Håper EL er nærmere enn du tror. :Heartred
 
CD 12

Og jeg savner EL-slim. Håper virkelig ikke det betyr at EL ikke kommer :(
 
Men får du EL-slim hver gang da?

Hatt det hver gang jeg har hatt eggløsning ja.. Men tviler egentlig på at jeg får EL og at noe skjer før et nytt IVF forsøk :( Er jo typisk vårt hell for tiden....
 
Så dumt! Burde ha brukt opp uflaksen nå syns jeg :(

Enig med den.. Er så deprimerende at vi skulle ha hatt ultralyd neste uke, mens her sitter jeg og heller må stresse om EL kommer :(
 
Back
Topp