Veien mot drømmenurket med litt hjelp

Og en tom sirkel idag dag 12 som forventet:

IMG_5609.JPG
 
Gratulerer med bestått eksamen, og så håper jeg kroppen din bare er litt forsinka som følge av at du faktisk mistet forrige måned. Det er veldig godt mulig at det skjer. Ikke bli skuffet helt enda du! [emoji4][emoji172]
 
CD 13
Komme komme eggløsning da..

IMG_5611.JPG


Øverste strimmel fra idag tidlig, nederst igår kveld. Ikke skjedd noe foreløpig nei..

Edit: Var visst en del slim (ikke sånn ekstremt mye, men mye mer enn tidligere dager)
 
Last edited:
Spennende! Håper [emoji173]️

Jeg håper veldig, men kjenner jeg samtidig er litt redd for å håpe for mye også. Én ting er jo at jeg får EL, men jeg vil jo gjerne ha den positive testen på enden av syklusen også - ikke bare tanta på besøk. Og der er jo ikke statestikken så fryktelig god dessverre. Men får se hva som skjer videre :)
 
Jeg håper veldig, men kjenner jeg samtidig er litt redd for å håpe for mye også. Én ting er jo at jeg får EL, men jeg vil jo gjerne ha den positive testen på enden av syklusen også - ikke bare tanta på besøk. Og der er jo ikke statestikken så fryktelig god dessverre. Men får se hva som skjer videre :)
Ja, ikke sant. Ser den. Men dere har vel ikke fått bevist andre fertilitetsproblemer ENN eggløsningsproblematikk...? Altså. Når eggløsning først kommer, har dere vel like gode sjanser som "hvermann"? Så.. Med tanke på at dere allerede har hatt alt for mye uflaks, så synes jeg jaggu det er på sin plass at det klaffer om EL først kommer..!
 
Ja, ikke sant. Ser den. Men dere har vel ikke fått bevist andre fertilitetsproblemer ENN eggløsningsproblematikk...? Altså. Når eggløsning først kommer, har dere vel like gode sjanser som "hvermann"? Så.. Med tanke på at dere allerede har hatt alt for mye uflaks, så synes jeg jaggu det er på sin plass at det klaffer om EL først kommer..!

Eggløsningsproblematikken hos meg er jo den største årsaken. Men legene nevnte noe om kvaliteten på eggene (noe som er blitt tydeliggjort mht antall egg vi har fått ut mot antall egg som faktisk har overlevd - 2 egg av totalt 17), så vet ikke helt jeg.
 
Edit 2: Masse slim nå på ettermiddagen :) Håper og tror jeg får smilefjes imorgen eller mandag.
 
CD 14

Tom sirkel idag også (egentlig forventet). Men streken er litt sterkere. Tester igjen imorgen og legger inn aksjer i kveld.

IMG_5614.JPG
 
CD 15

Kan vel egentlig kopiere gårsdagens tekst, lite spennende altså :( Vurderer ny test ikveld..

IMG_5621.JPG
 
Nei der var det blankt... [emoji17]
 
Hvilken CD har den kommet på de andre gangene? Og tok du da rett etter ferskforsøk?
 
Hvilken CD har den kommet på de andre gangene? Og tok du da rett etter ferskforsøk?

I januar smilefjes dag 17, rett etter fersk. Er på dag 15 nå så kan godt hende positiv test lar vente på seg til imorgen eller onsdag formiddag ;)
 
I januar smilefjes dag 17, rett etter fersk. Er på dag 15 nå så kan godt hende positiv test lar vente på seg til imorgen eller onsdag formiddag ;)

Det var det jeg tenkte også. Syklus etter fersk kan være lunefull.. dessverre..
Håper på det beste! :)
 
CD 16

Lei denne tomme sirkelen jeg nå altså..

IMG_5625.JPG


Ser jo bare ut som at jeg har tatt bilde av samme test siden fredag :(
 
Back
Topp