Vegen mot våre små ♥️

Masse lykke til :)
Kan oppdatere at min EL kom på cd18, det er jo to dager forbedring fra sist om ikke annet [emoji1303][emoji16][emoji23]
 
Nå kom dommen! Vi kan heldigvis puste lettet ut over at det ikke er noe som helst galt med mannen vertfall:Heartred Kjenner med 100kg lettere nå. Forhåpentligvis har vi da bare bommet på el. Her var vertfall resultatet så bra som det kunne bli xsmile9 Hurra:hello2:hello2
received_10208412508261113.jpeg
Ser at lillafargen faktisk set ut til å vere en mellomting, men den er mye mørkere i virkeligheten:happy:
 
Er ikke så mye som skjer her mtp prøvingen. Har bare fått lagt inn et par aksjer på grunn av testen som mannen måtte ta på lørdag. Tempen er veldig svingete, enda jeg temper til samme tid under tungen. Får se hva som skjer om noen dager :)
Screenshot_20170518-100618.png
 
Haha, morsomt å se forskjellen fra når du har målt i panna [emoji16] jeg tenkte på det isted og måtte bare flire litt!
Har du vip? Kan du bruke overlay-chart? [emoji173]
Hvor er resten av tempene og testene? Du må få ordentlig el sånn at vi kan henge i februar sammen [emoji173]
 
Haha, morsomt å se forskjellen fra når du har målt i panna [emoji16] jeg tenkte på det isted og måtte bare flire litt!
Har du vip? Kan du bruke overlay-chart? [emoji173]
Hvor er resten av tempene og testene? Du må få ordentlig el sånn at vi kan henge i februar sammen [emoji173]
Nei til begge:p Er veldig ny på FF, så har ikke satt meg så veldig inn i det. Bruker mest Ovia sin app, men får ikke frem noen graf der, så bruker FF til å få grafen ;)

Haha, jaa, ble litt annerledes denne mnd xsmile9 Tror el er på mandag/tirsdag :) Tok en el-test i går kveld, og den var negativ, men såg ut til at den blir positiv innen de neste dagene. Skal fortsette med el-tester i kveld og frem til de blir positive denne gangen. Ble så skuffet sist over at de aldri ble det, så sluttet jo å teste over to uker før tr kom.. Dumt nå i ettertid, men men.. Skal oppdatere med testene når jeg har dagens test å sammenligne med xsmile9

Er klart vi skal inn i februar-forumet! Henger like bak deg, så du må vere flink å oppdatere med symptomer så jeg kan kjenne etter om det er noe her også:pxsmile9
Screenshot_20170520-172521.png

 
Tok en el-test i kveld som var veldig (!) negativ. Ble så overrasket at måtte ta en til test med samme urin, men med en annen type test. Ut i fra den tror jeg el blir på tirsdag :) Kan ikke skjønne at det skal skal vere så utrolig stor forskjell mellom ulike merker. Den typen som gav veldig negativt resultat er sånn billigtest fra Ebay. Vet ikke om det har noe å si :)
Øverste er fra i går kveld, de to andre er fra i kveld :)
IMG_20170521_003304.jpg
 
I følge Ovia opnet visst vinduet i går. Enda ingen kryss på FF, men tempen sank en del i dag, så er spent på hvordan det blir neste dagene :happy: Har en følelse over at el er i dag, vertfall siden el-testen på søndag var såpass sterk til tross for at jeg glemte med helt, og tok den med utvannet 1-2 timers urin. Var dog ikke helt positiv, så vanskelig å vite sikkert. Forsetter derfor å teste og tempe fremover for å se om det skjer noe spennende xsmile9
Screenshot_20170523-191336.png
Screenshot_20170523-191921.png
 
Nå spirer endelig tomatplanten min! Hurra:hello2
Litt på etterskudd, så blir nok ingen tomater i år da, hehe.. 
Nå håper jeg bare at spiren sitter i magen også, selv om den også er litt forsinket ;)
Snapchat-367620897.jpg
 
Last edited:
Spennende :) kan jo se ut som EL på CD18 i dag da :D [emoji41]
 
Spennende :) kan jo se ut som EL på CD18 i dag da :D [emoji41]
Håper på det! :happy: Har så lite erfaring med temping, at jeg ikke vet ikke hvordan tempen min er til vanlig, men ser jo ut til at det blir et hopp i morgen :) Krysser fingrene for at jeg kan komme etter deg i februar-gruppa xsmile9 Eller du rekker vel kanskje januar-gruppa?
 
Håper på det! :happy: Har så lite erfaring med temping, at jeg ikke vet ikke hvordan tempen min er til vanlig, men ser jo ut til at det blir et hopp i morgen :) Krysser fingrene for at jeg kan komme etter deg i februar-gruppa xsmile9 Eller du rekker vel kanskje januar-gruppa?

Ja, satser på hopp i mårra :D :D har bare tempa en runde jeg også, men var en sånn dype dip jeg fikk på EL-dagen.
I følge mens-termin er det 31.01, men etter den EL-dagen som tempen viste, så blir det 03.02. Så jeg blir litt i begge, men hvertfall nå i begynnelsen mest i februar, er jo så mange som er uti uke 6-8 allerede i januar-forumet og det er litt demotiverende Så synes du skal komme etter inn i februar :) ❤️
 
Hurra for tempehopp i dag xsmile9 Er jo ikke noe høyere enn normalt da, så blir spennende å se hvordan tempen blir fremover :happy:
Krysset har enda ikke kommet, så er litt spent på om el har vært eller ikke.. For bare fortsette å legge inn aksjer jevnlig frem til ikm, og håpe på det beste:happy:
IMG_20170525_202627.png
 
Kom igjen nå! Vi skal inn i februar jenta mi!! [emoji1] heia egget, heia egget!
 
Jippi! Krysset kommer ikke før 3 høye målinger ;)
Heia egget [emoji173]️
 
Æhh.. Hva skjer nå da.. :confused: Fikk positiv (eller vertfall nesten positiv, litt vanskelig å tolke) el- test i går kveld. Trodde el var over, jeg! Tempen sank til 37.1 i dag, men det kan kanskje ha sammenheng med at jeg bråvoknet av alarmen i dag, og reiste meg sånn halvvegs opp i senga før jeg rakk å tempe. Åh for noe dritt!
Nederste er fra i går kveld..
received_10208504285155478.jpeg

Har et bedre bilde av testen (fra i går), men det klarer jeg ikke å laste opp..

Burde jeg stole mest på tempen eller testene?

Møkk lei hele prøvingen nå.. Dersom el alltid har vært så sent har jo egget aldri mulighet til å feste seg før tr :(
 
CD22 i dag, tipper 1DPO.
I dag steg tempen til 37.8. Nå gjenstår bare å se om den holder seg så høy fremover. Dersom den gjør det mener FF at el var i går, noe som stemmer bra med el-testene. Kjipt at el er så sent, men det har vertfall ikke mangla på aksjer i desse dager! Nå SKAL spira sitte! Grugleder meg til å tempe fremover. Er småredd for at tempen skal droppe igjen med en gang :(
IMG_20170527_173830.png
 
Back
Topp