Vegen mot våre små ♥️

Okei, nå trenger jeg litt hjelp av dere kloke damer der ute! Fikk nemmelig opp dette når jeg skrev inn tempen på FF i dag. Mener den at el har vert eller ikke? Og så har jeg tenkt en del på at jeg skulle ha el i ferien, men termometeret mitt lager sånne høye pipelyder, så jeg tempet ikke før gubben voknet. Kunne gjerne vere våken /halvsove en halvtime/time før jeg tempet (låg fortsatt i sengen da). Har det noe å si? Og har det betydning hvor jeg temper? Glemte også å ta en el-test kvelden 9., 10. eller 11. april (husker ikke helt..), men tok den morgenen etter. Kan det ha noe å si? Åhh såå forvirra!!! :confused:
Screenshot_20170419-093805.png
 
Kunne muligens vært lettere å se om du hadde termometer med to desimaler [emoji14] ff gjetter på at du har hatt el. Men er ikke helt sikker, derfor du får stiplet kryss[emoji106]
 
Kunne muligens vært lettere å se om du hadde termometer med to desimaler [emoji14] ff gjetter på at du har hatt el. Men er ikke helt sikker, derfor du får stiplet kryss[emoji106]
Takk for svar :) Startet å lese meg opp på dette nå, og ser at man skal måle enten i munnen eller i skjeden? Om dette stemmer dør jeg av meg selv.. Jeg har målt i panna :banghead: haha.. Jaja
 
Last edited:
Takk for svar :) Startet å lese meg opp på dette nå, og ser at man skal måle enten i munnen eller i skjeden? Om dette stemmer dør jeg av meg selv.. Jeg har målt i panna :banghead: haha.. Jaja
[emoji23][emoji23][emoji23] jeg måler nedentil ihvertfall. Tror ikke det har noe for seg å måle panna med mindre man har lasermåler og selv det tror jeg blir unøyaktig [emoji14] prøv noe annet neste syklus!
 
[emoji23][emoji23][emoji23] jeg måler nedentil ihvertfall. Tror ikke det har noe for seg å måle panna med mindre man har lasermåler og selv det tror jeg blir unøyaktig [emoji14] prøv noe annet neste syklus!
:wacky::wacky: Jaja, en god latter forlenger livet! Trenger litt av det nå i desse tider ;) Satser i førsteomgang på at det ikke blir en neste syklys, men om så mot all formodning tr skulle komme, får jeg prøve noe annet, jaxsmile9
 
Har kjent meg veldig rar nederst i magen i hele dag.. Aner ikke hva det kommer av. Stikker liksom litt nederst i magen innimellom. Er også noe der som er veldig vanskelig å sette ord på:confused: Aldri hatt det sånn før. Bruker å få murringer/stikninger før tr, men det er jo over en uke til, så er nok ikke det..
 
Kjenner at humøret er litt dritt om dagen. Blir fort sur over ingenting, og har bare lyst til å ligge i sofaen og se på tv hele dagen. Tipper det er de blenda testene som er ansvarlig for dette. Ikke vet jeg om el har vært heller. Dritt altså :(:shifty:
 
Last edited:
Nå begynner jeg å lure litt her. Har kjendt på et veldig press nederst i magen i flere dager då. Aner ikke hva det kan vere. G-testene er blenda, samme med el-testene, og ikm er ikke før om 8 dager. Har normalt fått litt stikkninger før tr, men det har liksom vært akutt vondt 30 sekunder sånn 2-3 dager før, aldri over en uke. Blir litt smågal her jeg sitter.. :bored::(
 
6 dager til ikm, og presset nederst i magen er forsatt til stede. Har i tillegg skikkelige humørsvingninger, og blir fort sur for ingenting, noe den stakkars mannen min må lide for. Uff, håper el har vært og at vi kan forvente positiv test snart. Nå må det være vår tur!
 
CD27
Nå har presset gitt seg nesten helt, noe som rart i og med at det normalt har brukt å vere først nå at jeg har kjent noe i de andre syklusene. Nå har jeg egentlig ingen symptom utenom at jeg har fått sykt uren hud siste dagene. Det kjipeste er at jeg har (på tross av uklare el-tester og feiltemping) hatt en god følelse for at det har gått denne pp. Det gjør det nok bare enda verre om tr kommer..:(
 
CD27
Nå har presset gitt seg nesten helt, noe som rart i og med at det normalt har brukt å vere først nå at jeg har kjent noe i de andre syklusene. Nå har jeg egentlig ingen symptom utenom at jeg har fått sykt uren hud siste dagene. Det kjipeste er at jeg har (på tross av uklare el-tester og feiltemping) hatt en god følelse for at det har gått denne pp. Det gjør det nok bare enda verre om tr kommer..:(
Er vel 4 dager til ikm nå? Har du testet? [emoji1]
 
Stemmer det! Ja, testet i går. Helt blenda:( Vurderer å teste igjen i morgen, men vil nesten heller leve i håpet enn å bli skuffet igjen..
Forstår deg godt der, ble nesten for mange tester for meg sist pp og alle var blenda [emoji20] så kommer til å være mer roligere denne gangen og ha litt mer is i magen [emoji4]
 
Forstår deg godt der, ble nesten for mange tester for meg sist pp og alle var blenda [emoji20] så kommer til å være mer roligere denne gangen og ha litt mer is i magen [emoji4]
Har veldig mange tester liggende, så skader jo ikke å ta en, men hadde planer om å roe an denne pp. Testene blir jo ikke noe mer positive av å tese ofte;) Skjerpa meg MYE siden pp1 da! Tviler på jeg holder til ikm, fort gjort å svi av en test med en gang jeg merker et symptom:p
 
Har veldig mange tester liggende, så skader jo ikke å ta en, men hadde planer om å roe an denne pp. Testene blir jo ikke noe mer positive av å tese ofte;) Skjerpa meg MYE siden pp1 da! Tviler på jeg holder til ikm, fort gjort å svi av en test med en gang jeg merker et symptom:p
Ja det er veldig lett [emoji4] så egentlig skulle vi ikke ha hatt testene liggende på badet men hatt det en annen plass for da er det mer tiltak for å ta selve testen [emoji23]
 
CD28
Har en stygg følelse over at tr er rett rundt neste sving. Ble ingen test i dag. Vil ikke ha dobbel skuffelse. Har tempet (riktig) siste dagene, og i dag er tempen på veg ned :( Passer sykt dårlig med tr i helga, da vi skal reise bort og jeg har syke smerter, men er ikke noe å gjøre med nå. Ser ut til at vi går inn i pp9 i helgen:( huff..
 
Har fått sykt dilla på saft-is siste dagene! Spiser sånn 5 om dagen. Lager selv heldigvis, så blir ikke like usunn som kjøpe-is. Har aldri cravet så sykt på noe før :p fullførte nettopp min 5. i dag, og har såå lyst på en til :rolleyes:
 
Ikm i dag, men ingen tegn til tanta. Testet sist på torsdag. Da var den blenda.. Er bortreist, så får testet tidligest mandag kveld. Frykter at tr kommer i morgen da. Føler at vi virkelig ikke har hellet med oss...:(
Får nesten litt vondt av å se så mange det klaffer for i pp1 og pp2, mens vi er i pp8, og går trolig inn i pp9 etter helgen.. Uff, ble sutrete dette. Ønsker selvfølgelig alle positive tester, bare vondt å se "alle andre" få det, og ikke vi :( Jaja, er jo min dagbok, så det får bare gå:p
 
Back
Topp