Vegen mot våre små ♥️

Lykke til til dere! Her kommer nok ikke EL før om over en uke.. Tiden går så ufattelig sakte.. :( Gubben er attpåtil blitt syk, så ikke noe sengekos her i gåren.. Jaja.. Han er på bedringens veg, så satser vi vi begge er på topp neste uke xsmile9
Off ikke så enkelt når de har blitt syke. Håpet han var blir frisk til du har el da [emoji4]
 
Da er vi snart klare for avreise til besteforeldrene til mannen! Blir spennende å se hvordan det går mtp at vi er der under EL :p Tror vertfall vi har tatt med oss det vi trenger, eller er det kanskje noe viktig vi har glemt? o_O
received_10208147555877469.jpeg
 
Ser desverre ut til at EL er forsinket:( Ihvertfall ut i fra hva jeg tolker av testene.. Øverste er fra sist mandag, nederste fra i dag..
received_10208184877650490.jpeg
 
Okei..må bare få dette ut en plass, og her passer jo perfekt! Var i familieselskap i dag da min kjære mormor spurte om jeg var gravid. Ikke fordi jeg har lagt på meg (men har sikkert det også :laughing002), men fordi jeg var visst bare veldig annerledes enn sist vi møttest. (Møtest vel en gang i mnd så er jo ikke så lenge siden sist..). Tja..kanskje hun har rett:p Krysser fingrene, selv om EL ikke har skjedd enda i følge el-testene vertfall :pNoen som har opplevd lignende og at det har faktisk har stemt?
 
Må bare få ut litt frustrasjon.. Har enda ikke fått positiv el-test.. Ikke det at det er verdens undergang at den er forsinket, men i følge dagens test ser der jo ut til at streken blir svakere! Altså at jeg har hatt el..blææ .. Har jo testet hver dag siden CD6, er på CD20 nå.. Begynner å lure på om testene ikke har fanget opp el.., men vet ikke om det overhodet er mulig.. :banghead:
received_10208230412988845.jpeg
 
Må bare få ut litt frustrasjon.. Har enda ikke fått positiv el-test.. Ikke det at det er verdens undergang at den er forsinket, men i følge dagens test ser der jo ut til at streken blir svakere! Altså at jeg har hatt el..blææ .. Har jo testet hver dag siden CD6, er på CD20 nå.. Begynner å lure på om testene ikke har fanget opp el.., men vet ikke om det overhodet er mulig.. :banghead:Vis vedlegget 223462

Måler du temp?
Da ser du lett om EL har vært :)
 
Ser ikke ut som det har vært noe EL der nei.
Har du funnet EL tidligere så du vet sånn ca når den pleier å være?
Min var flere ganger på cd 26-28, så det kan hende den fortsatt venter litt til :)
Har testet noen ganger, og den har vel så vidt jeg husker vert rundt CD18/19.., men har ikke testet så mange ganger, så vet ikke om el er veldig regelmessig eller ikke.. Har vertfall alltid tr på enten CD29 eller CD31, og om den skal komme 14 dager etter el, er jo den litt forsinket vertfall.. Uff, jaja.. :(:yuck:
 
Har testet noen ganger, og den har vel så vidt jeg husker vert rundt CD18/19.., men har ikke testet så mange ganger, så vet ikke om el er veldig regelmessig eller ikke.. Har vertfall alltid tr på enten CD29 eller CD31, og om den skal komme 14 dager etter el, er jo den litt forsinket vertfall.. Uff, jaja.. :(:yuck:

Ah. Jeg skjønner. Det er kjedelig. :sorry:
Håper EL bare er litt forsinket og kommer snart da!
 
Sniker innom og leser litt her jeg :) kjipt å ikke finne el:( har du testet en eller to ganger om dagen?

Håper spira sitter snart for dere :Heartred
 
Sniker innom og leser litt her jeg :) kjipt å ikke finne el:( har du testet en eller to ganger om dagen?

Håper spira sitter snart for dere :Heartred
Takk for det :Heartred
Har testet en gang om dagen med kveldsurin. Vet ikke om det har noe å si når det gjelder el? Kan ikke skjønne at det skal vere mulig å ikke få frem el på testene selv om jeg bare tester en gang om dagen..:confused:
 
Back
Topp