Vause - #Livetpåvent

Det er så spennende å følge med på alle dere som er i Dpo land nå! Håper veldig at du får to streker i morgen :)
 
Tusen takk dere:) Ja har ikke trua på noenting, men sånn er det jo. Jeg er en veldig realist:p Håper dette frøet forblir nå da:)

Det skjønner jeg. Det postive er at med lave forventinger så blir du mindre skuffet og sjansene for å bli positivt overrasket er gode :) Du hadde mistet 2 ganger? I hvilke uker? Får man ikke "noe for det" før man har mistet 3 ganger, er det sånn?
 
Gratulerer så masse!! <3
 
Hurra! [emoji1] Så arti å lese! Skjønner bekymringene dine, krysser alt for at det går bra denne gangen!
 
Åååh, gratulerer så mye med spiren, Vause. Denne gang må det bli en terminspire ❤
 
Gratulerer så mye igjen :Heartred:Heartred
Krysser at jeg kan for at spiren sitter fram til termin denne gange :smiley-angelic001
 
Det skjønner jeg. Det postive er at med lave forventinger så blir du mindre skuffet og sjansene for å bli positivt overrasket er gode :) Du hadde mistet 2 ganger? I hvilke uker? Får man ikke "noe for det" før man har mistet 3 ganger, er det sånn?

Jeg har mistet i uke 7+0 i sommer og uke 4+4 i desember. Så heldigvis ikke kommet så langt. Trur man kan får utredning etter 3 ma/sa, eller hvis man har holdt på i over 1 år, litt usikker. Nå har jeg jo en datter i fra før, så vet jo at jeg kan få barn, så er heldigvis ikke så stressa:) Også blir jeg tydeligvis fort gravid:) Bare håper det holder løpet ut nå:)
 
Gratulerer så masse!! <3

Hurra! [emoji1] Så arti å lese! Skjønner bekymringene dine, krysser alt for at det går bra denne gangen!

Gratulerer så mye!!! Du begynner 2017 med spire i magen, nå må det bare holde helt ut :)

Så fin nyttårsgave! Gratulerer så mye <3

Åååh, gratulerer så mye med spiren, Vause. Denne gang må det bli en terminspire [emoji173]

Gratulerer så mye igjen :Heartred:Heartred
Krysser at jeg kan for at spiren sitter fram til termin denne gange :smiley-angelic001

Tusen takk:) Deilig at det gikk så fort etter nedturen i Desember:) <3
 
14 dpo
Mye energi, blid og glad, luft, noe kvalm, kjenner at noe strekker i livmor, creamy utflod, nedpress i /stråling i rumpeballene og bekken. Det verker i ledd, spesielt knær. Nå på kvelden er jeg trøtt og humørsyk! ImageUploadedByBV Forum1483469178.350474.jpg
 
15 dpo
På en måte går jeg og venter på mensen. Føler at jeg sikkert får en SA til. På en annen måte prøver jeg ikke å være så negativ, tenker at på tredje graviditeten på 6 mnd, så må spira da f.... sitte! Tørr ikke helt å tru på det. Jeg er trøtt og sliten, men glad og effektiv! Hyppig vannlating i dag og ellers de samme symptomene. Flytter ikke dagboken min før jeg er 5+0. Jeg har vært på jobb hele uka og det er bra, for da går tiden fort. Håper å kunne jobbe en stund til, slik at tiden flyr til uke 12.ImageUploadedByBV Forum1483546405.506763.jpg
Mine milepæler:
5 uker
8 uker (se hjerte slå, tidl. UL fastlege)
12 uker og tidlig UL
18 uker OUL
24 uker
 
Back
Topp