Vause - #Livetpåvent

14+1 i dag og i dag kjente jeg lillegutt godt igjen:) Har ikke kjent han på over 1 uke. <3 Har begynt å planlegge gutterommet som nå bare står som lager hos oss. I dag skal jeg også kjøpe ny/brukt vogn TFK. Skal selge den pene Emmaljunga som vi hadde til dattera vår, den er alt for tung.
 
14+1 i dag og i dag kjente jeg lillegutt godt igjen:) Har ikke kjent han på over 1 uke. <3 Har begynt å planlegge gutterommet som nå bare står som lager hos oss. I dag skal jeg også kjøpe ny/brukt vogn TFK. Skal selge den pene Emmaljunga som vi hadde til dattera vår, den er alt for tung.
Du kommer ikke til å angre på å kjøpe deg TFK. Elsker den vogna. Kjøpte til lillegull på 3 år. Og med vogndilla har det vært god gjennomtrekk av vogner. Men TFK'en har fått bli værende [emoji122]

Så deilig den følelsen å kjenne lille i magen [emoji173]
 
Gratulerer med en gutten ❤ Spennende med vogn i hus :D
 
16+4. Tiden går og jeg er fortsatt sykmeldt. Er ikke i form:-/ Var hos jordmor 16+2 og alt var bra. Livmora hadde nok vokst en god del, var på 19 cm allerede. Håper ikke det fortsetter sånn:p. Jeg føler selv at jeg ikke er noe stor. Lillegutt romsterer mye (vibrering), men ingen tydelige bevegelser, kjenner det tydlig ca 1 gang i uka. Fått time til OUL 21.April, da er jeg 19+5.
 
Liten update[emoji5] 20+6. Kvalmen har gitt seg litt mer denne uken, men er fortsatt utslitt og sliten. Hatt noe mer ork de siste dagene. Kjent lillegutt i magen i dag, men han er fortsatt litt beskjeden. På OUL var alt bra og jeg ble satt tilbake til 17.september.
 
  • Liker
Reactions: TKW
Update uke 22+. Nå kjenner jeg lillegutt hver dag og flere ganger om dagen, men fortsatt ikke utenpå magen. Pappa og storesøster må dessverre vente litt til, men kjenner jeg gleder meg til at de også skal få kjenne[emoji173]️[emoji3] formen er ikke på topp enda. Mye utslitt, litt kort pust med påfølgende kvalme. Kommer meg liksom ikke "opp" fra dalen uansett hvor mye jeg prøver. Mosjon gjør at jeg dessverre blir mer sengeliggende [emoji20]
 
Update uke 22+. Nå kjenner jeg lillegutt hver dag og flere ganger om dagen, men fortsatt ikke utenpå magen. Pappa og storesøster må dessverre vente litt til, men kjenner jeg gleder meg til at de også skal få kjenne[emoji173]️[emoji3] formen er ikke på topp enda. Mye utslitt, litt kort pust med påfølgende kvalme. Kommer meg liksom ikke "opp" fra dalen uansett hvor mye jeg prøver. Mosjon gjør at jeg dessverre blir mer sengeliggende [emoji20]
Så kjipt å høre at formen fortsatt er dårlig :( Håper det tar seg opp for deg snart!
 
Update uke 22+. Nå kjenner jeg lillegutt hver dag og flere ganger om dagen, men fortsatt ikke utenpå magen. Pappa og storesøster må dessverre vente litt til, men kjenner jeg gleder meg til at de også skal få kjenne[emoji173]️[emoji3] formen er ikke på topp enda. Mye utslitt, litt kort pust med påfølgende kvalme. Kommer meg liksom ikke "opp" fra dalen uansett hvor mye jeg prøver. Mosjon gjør at jeg dessverre blir mer sengeliggende [emoji20]

Huff, så kjedelig at du fortsatt er i dårlig form! Håper du føler deg bedre snart[emoji173]️
 
Uke 37+2 og har ikke vært her inne på evigheter[emoji39] Dette har vært et langt og slitsomt svangerskap, så skal bli godt å bli ferdig. På torsdag hadde jeg og sambo 10 års dag[emoji173]️ Tenkte at han absolutt ikke kon til å fri på den dagen, men jeg ble visst tatt på senga der, bokstavelig talt[emoji5][emoji183][emoji1362][emoji173]️
 
Uke 37+2 og har ikke vært her inne på evigheter[emoji39] Dette har vært et langt og slitsomt svangerskap, så skal bli godt å bli ferdig. På torsdag hadde jeg og sambo 10 års dag[emoji173]️ Tenkte at han absolutt ikke kon til å fri på den dagen, men jeg ble visst tatt på senga der, bokstavelig talt[emoji5][emoji183][emoji1362][emoji173]️

Gratulerer så mye [emoji169]
 
Uke 37+2 og har ikke vært her inne på evigheter[emoji39] Dette har vært et langt og slitsomt svangerskap, så skal bli godt å bli ferdig. På torsdag hadde jeg og sambo 10 års dag[emoji173]️ Tenkte at han absolutt ikke kon til å fri på den dagen, men jeg ble visst tatt på senga der, bokstavelig talt[emoji5][emoji183][emoji1362][emoji173]️
Gratulerer!
 
Vår fine gutt kom 19 dager før termin og ville bli en august-gutt[emoji5] var på sykehuset kl 00:20 og 01:46 var han ute[emoji170] Kort og grei fødsel[emoji1362][emoji5] Storkoser oss med en liten nydelig baby[emoji170]
899114cd9925f2cdb0109951f8beca3a.jpg


Navn på barnet: Walter
Fødselsdato og tid: 30.08.17 kl 01:46
Termin: 17.09.17
Født i uke: 37+6
Kjønn: gutt
Vekt: 3415
Lengde: 52
Hodeomkrets: 33
Søsken: Storesøster
Forløsningsmetode: vaginal
Smertelindring: ingen
 
Vår fine gutt kom 19 dager før termin og ville bli en august-gutt[emoji5] var på sykehuset kl 00:20 og 01:46 var han ute[emoji170] Kort og grei fødsel[emoji1362][emoji5] Storkoser oss med en liten nydelig baby[emoji170]
899114cd9925f2cdb0109951f8beca3a.jpg


Navn på barnet: Walter
Fødselsdato og tid: 30.08.17 kl 01:46
Termin: 17.09.17
Født i uke: 37+6
Kjønn: gutt
Vekt: 3415
Lengde: 52
Hodeomkrets: 33
Søsken: Storesøster
Forløsningsmetode: vaginal
Smertelindring: ingen

Gratulerer så mye[emoji170]
 
Gratulerer, med herlige Walter[emoji170]
 
Gratulerer så mye med lille Walter! <3
 
Back
Topp