Vause - #Livetpåvent

I dag er jeg 6+2 og vi så et bittelite hjerte som slo på UL:) <3 Ny UL om 3 uker:) Fastlegen spurte om jeg hadde lyst til å komme XD Selvfølgelig vil jeg det:) Ble også sykmeldt i 3 uker pga. Kvalme. Så nå må jeg få tiden til å gå:p Glad homeland har startet opp igjen.
 
I dag er jeg 6+2 og vi så et bittelite hjerte som slo på UL:) <3 Ny UL om 3 uker:) Fastlegen spurte om jeg hadde lyst til å komme XD Selvfølgelig vil jeg det:) Ble også sykmeldt i 3 uker pga. Kvalme. Så nå må jeg få tiden til å gå:p Glad homeland har startet opp igjen.
Så bra, Vause! [emoji1][emoji7][emoji173] Nå skal du bare kose deg hjemme du. Homeland er bra!! Får ikke sett den siste sesongen før den kommer på Netflix jeg da...
 
I dag er jeg 6+2 og vi så et bittelite hjerte som slo på UL:) <3 Ny UL om 3 uker:) Fastlegen spurte om jeg hadde lyst til å komme XD Selvfølgelig vil jeg det:) Ble også sykmeldt i 3 uker pga. Kvalme. Så nå må jeg få tiden til å gå:p Glad homeland har startet opp igjen.

Hurra! Nyt tiden hjemme og gratulerer med bankende hjerte
 
I dag er jeg 6+2 og vi så et bittelite hjerte som slo på UL:) <3 Ny UL om 3 uker:) Fastlegen spurte om jeg hadde lyst til å komme XD Selvfølgelig vil jeg det:) Ble også sykmeldt i 3 uker pga. Kvalme. Så nå må jeg få tiden til å gå:p Glad homeland har startet opp igjen.

Hvor ser du den siste sesongen?
Gratulerer med hjerte?
 
8+6. UL i dag viste en liten kropp på 2cm med et bankende hjerte. Lille spira lagde noen bevegelser også<3 Fastlegen sitt UL apparat er noe mer uklart enn andre sitt ser jeg. Men så ihvertfall hode og stump:pVis vedlegget 218208
Hipp hurra! [emoji1] Gratulerer med dette! Vil si det er en stor milepæl, for har man først sett et bankende hjerte i 8+ så går det stort sett riktig vei [emoji122][emoji122][emoji122][emoji173]
 
Gratulerer så mye :)
 
Dagene går. Jeg er sykmeldt og kvalm. Føler meg ubrukelig, trøtt og null energi. Er 10+5 i dag, så håper formen stiger snart. 12 ukers kontroll hos FL 3.mars og organrettet UL 6.mars, gleder meg:) Dagene kunne gått litt fortere:p
 
Dagene går. Jeg er sykmeldt og kvalm. Føler meg ubrukelig, trøtt og null energi. Er 10+5 i dag, så håper formen stiger snart. 12 ukers kontroll hos FL 3.mars og organrettet UL 6.mars, gleder meg:) Dagene kunne gått litt fortere:p
Tenk så LITE ubrukelig du egentlig er! Du bruker energien din på å lage bittesmå organer, og koblinger i en avansert minihjerne [emoji7] For hvert sekund som går med kvalme og følelse av ubrukelighet så skjer det små men likevel uendelig store mirakel inne i deg! :)
Bare et par uker til 12ukers- grensa nå, og da begynner det kanskje å roe seg litt. Hvordan har du pleid å være før i svangerskap?
 
Back
Topp