Våre tips for å øke fertiliteten

Hallooois.
Etter tips i denne tråden så har jeg kjøpt bidronninggele og grapefruktekstrakt... Men, jeg fant ikke ut hvordan jeg skal bruke det? Bidronninggele før EL, og grapefruktekstrakt....?
Har ikke brukt noen av de, men grapefrukt juice drikkes før EL så da er det vel det samme med ekstrakten også tenker jeg.
 
Hallooois.
Etter tips i denne tråden så har jeg kjøpt bidronninggele og grapefruktekstrakt... Men, jeg fant ikke ut hvordan jeg skal bruke det? Bidronninggele før EL, og grapefruktekstrakt....?
Bidronninggele kan du ta hele veien om du vil :p
Grapefruktekstraks fra et par dager før eggløsning og så lenge du vil egentlig.
 
Har begynt å ta B-kompleks etter tips et eller annet sted... Kan det tas hele syklusen?[emoji848]
 
Dere som har drukket lakrisrotte - holder det med te som innholder dette feks pukkate eller må det være ren lakrisrotte? :)
Jeg har drukket pukkate, lakris og kanel f.eks. Og ellers te som inneholder lakris.
 
Ikke helt fertilitet meen :

Noen her som har prøvd engangs menskopp og preeseed metoden? :)
 
Oi fortell, hva er det? :) Ikke hørt om
Hva er forskjell på engangs mensenkopp og vanlig mensenkopp?

Jeg er faktisk litt usikker men så noen her på forumet skrev om at de hadde lykktes med det. Slik jeg har muligens skjønt det så skal mannen helst komme i engangsmenskoppen (kalles softcup og er mye mykere og fleksibel enn vanlig menskopp) så skal denne settes inn.. mulig det var "vrengt" inn i damen i tillegg til preeseed. og den skal sitte inne i damen i 6-12 timer.. Mange lesbiske blandt annet som bruker denne metoden... har også lest om flere som bruker menskopp etter samleie for at sæden ikke skal renne ut. Da også med preeseed smurt rundt på kanten også setter de menskoppen inn "vrengt". Derfor det må være softcup for det går ikke med vanlig menskopp i guess :p

Søk på " How to get pregnant with softcups" eller " pregnancy via softcup" ect :rolleyes:

Noen andre som har en bedre forklaring og forståelse? Nysgjerrig på dette selv :)
 
Babyklister. Ble gravid første pp med den.
 
Er det noen bivirkninger eller ulempe med å bruke dette? Eller det bare å kjøre på? Har nå bare brukt wild yam etter EL
Nå er dette stoffet hentet ut fra grapefrukt og kjørt gjennom konsentreringsprosess, så såfremt du ikke er allergisk mot grapefrukt eller går på epilepsimedisiner( mange av disse reagerer med grapefrukt med at medisinene blir mye sterkere, og usikker om dette vil reagere da) så ville jeg ikke tenkt over det, men jeg holder på med prøverør og har bare begynt å gjøre det jeg synes virker riktig for meg selv.
 
Back
Topp