~Tvillinger eller flerlinger~

Skal dere. Ha ammepute? Jeg hadde ikke til den første..men nå blir det kanskje og forhåpentligvis to som skal bli ammet:) jeg har hørt at Doomoo ammepute er genial..kan brukes til mer enn bare ammepute..man kan ligge med bena over når en sover f.eks.. Den er syykt myk.
 
Ang vogn så har vi kjøpt Beemoo Søskenvogn LA, eneste som er dumt er at de ikke har bagdelene inne enda blææ så må vente på de :p

Ang ammepute så har jeg tenkt litt på den som heter My Brest Friend, men ikke helt bestemt enda :)
 
Fikk sjokk-beskjeden i dag: vi venter 2 gutter! Trodde bare det var 1, men visste at det kunne bli to pga tvillinger i familien.


Sent from my iPad using BV Forum
 
Fikk sjokk-beskjeden i dag: vi venter 2 gutter! Trodde bare det var 1, men visste at det kunne bli to pga tvillinger i familien.


Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer og velkommen i klubben vår ;) <3 Venter to gutter selv :D
Hadde du ingen mistanke?


Venter tvillingergutter i mai/juni 2014 <3
 
Gratulerer og velkommen i klubben vår ;) <3 Venter to gutter selv :D
Hadde du ingen mistanke?


Venter tvillingergutter i mai/juni 2014 <3


Takk for det:) jo jeg lurte jo litt fordi jeg var mer dårlig enn jeg har vært de to andre gangene, og magen kom fort, men det kan jo også være fordi dette er 3. svangerskap nå har jeg mange tanker og spm i hodet;-) fikk du mistanke? Når skjønte du det? Har det gått opp for deg?:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Takk for det:) jo jeg lurte jo litt fordi jeg var mer dårlig enn jeg har vært de to andre gangene, og magen kom fort, men det kan jo også være fordi dette er 3. svangerskap nå har jeg mange tanker og spm i hodet;-) fikk du mistanke? Når skjønte du det? Har det gått opp for deg?:)


Sent from my iPad using BV Forum

Jeg hadde null mistanke, det slo meg virkelig ikke en eneste gang ;)
Jeg fikk vite det på tidlig ul i uke 6, hadde litt småblødninger i uke 5 så de hadde meg på oppfølging :) Nå som jeg har visst det i ca 14 uker så har det gått opp for meg hehe, men det tok laaang tid :D


Venter tvillingergutter i mai/juni 2014 <3
 
Fikk sjokk-beskjeden i dag: vi venter 2 gutter! Trodde bare det var 1, men visste at det kunne bli to pga tvillinger i familien.


Sent from my iPad using BV Forum

Gratulerer så mye :) jeg hadde ingen mistanke, men pga blødning i uke 6-7 fikk jeg ultralyd og der var det jammen meg to :) jeg har ikke spesielt stor mage og har vært plaget minimalt med graviditetsplager, så hadde det ikke vært for ultralyden så hadde ikke jeg hatt peiling ! Var på oul i forrige uke og må vel ærlig innrømme at det var først da det virkelig sank inn for meg og samboeren :)
 
My god! Kom på noe..vi e jo kanskje halvveis i sv.skapet nå..:eek: er jo stor sjans for at tvillinger kommer før tiden! Hjelp.. trenger ikle gå så fort da..hehe;)) hurra!
 
Hei dere :)

Fikk brev i posten idag om time til lege på sykehuset. Standard for tvillinger i uke 20 og en del av oppfølgingen av tvillingsvangerskapet. Men hva skjer egentlig på denne timen? Noen som har vært?

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Jeg var på oul i uke 19 ( trodde det var uke 18 ) og da fikk jeg beskjed om at det er undersøkelse og ultralyd neste gang med lege i uke 24. De har nasjonalt gått bort i fra ultralyd i uke 20 :) Jeg har derfor fått time i uke 24 neste gang :)
 
Jeg var på oul i uke 19 ( trodde det var uke 18 ) og da fikk jeg beskjed om at det er undersøkelse og ultralyd neste gang med lege i uke 24. De har nasjonalt gått bort i fra ultralyd i uke 20 :) Jeg har derfor fått time i uke 24 neste gang :)

Okei, jeg var på UL på onsdag (uke 18) og da sa de at det først var lege i uke 20 og så ny UL i uke 24 og hver 6 uke deretter (såfremt alt forløp som normalt). Så dette er kanskje en vanlig kontroll bare at den er utført av spes. lege på sykehuset. :) Alt er uansett tipp topp på begge jentene :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app
 
Okei, jeg var på UL på onsdag (uke 18) og da sa de at det først var lege i uke 20 og så ny UL i uke 24 og hver 6 uke deretter (såfremt alt forløp som normalt). Så dette er kanskje en vanlig kontroll bare at den er utført av spes. lege på sykehuset. :) Alt er uansett tipp topp på begge jentene :)

Sent from my HTC One using BV Forum mobile app

Ja ikke godt å si! Det spiller vel ikke så stor rolle, kan hende det er litt ulik praksis i fra sykehus til sykehus da kanskje :) I fra uke 24 har jeg fått beskjed om kontroll hver 4 uke :) Alt står bare bra til her også, så stresser ikke så mye med kontrollene :)
 
Hei dere! Jeg lurer egentlig bare på en ting.. Vi har kjøpt Stokke tripp trapp stoler med New born sete til begge, men lurer nå litt på om man kanskje skulle hatt vippestoler også? Noen som har tanker rundt slikt utstyr?
 
Satt å så på de flotte mage bildene til de gravide her inne.. føler at jeg har så liten mage..vet jo at alle er forskjellige. .mn keg har jo to inni der.. føler jeg er mindre nå enn ved første graviditet og det var med en baby;) jordmoren sa også at jeg ikke var den største..hehe.. håper de vokser der inne for det. ons er det oul så sa får jeg svar;))
 
Satt å så på de flotte mage bildene til de gravide her inne.. føler at jeg har så liten mage..vet jo at alle er forskjellige. .mn keg har jo to inni der.. føler jeg er mindre nå enn ved første graviditet og det var med en baby;) jordmoren sa også at jeg ikke var den største..hehe.. håper de vokser der inne for det. ons er det oul så sa får jeg svar;))

Jeg har heller ikke spesielt stor mage, men på oul var babisene større enn forventet, så termin ble fremskyndet :)
 
Satt å så på de flotte mage bildene til de gravide her inne.. føler at jeg har så liten mage..vet jo at alle er forskjellige. .mn keg har jo to inni der.. føler jeg er mindre nå enn ved første graviditet og det var med en baby;) jordmoren sa også at jeg ikke var den største..hehe.. håper de vokser der inne for det. ons er det oul så sa får jeg svar;))

Det med magestørrelse er veldig individuelt, bebisene kan ligge langt inne selvom de er to :) Du trenger helt sikkert ikke å bekymre deg, og strengt tatt er det jo litt deilig å slippe å bli giga? ;)
Jeg er allerede ganske så stor og begynner allerede å få ryggproblemer, inn og ut av bil er slitsomt også :(
 
Back
Topp