~Tvillinger eller flerlinger~

KMB1990

KMB1990
Sommerfuglene <3
Tenkte vi kunne ha en egen tvilling og flerling tråd her inne slik som mai :) Vi opplever kanskje svangerskapet på en annen måte enn de som bærer frem enlinger, derfor kan det være greit å ha en egen tråd hvor vi kan stille spm osv :)

Skal prøve å få denne under Våre viktigste tråder :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan opplever dere svangerskapet hittil?

Jeg sliter med voldsom kvalme, trøtthet og generell uvelhet. Hodepine og svimmelhet er daglige innslag :p

Jeg er sykemeldt på ubestemt tid


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå er denne lagt til i våre viktigste tråder :)
 
Jeg hadde blødninger i uke 6 og ble da litt bekymret. Men fikk bekreftet at alt var ok. Nå har jeg bare større bryst, men ellers nesten ikke symptomer. Ingen kvalme, ingen slitenhet og ingen svimmelhet. Synes synd på deg som er såpass plaget med symptomer KMB 1990 , men samtidig vet du at kroppen er gravid :)
Jeg jobber enn så lenge 100 % :)
 
Jeg jobber ikke nå, og må si jeg har veldig lite med symptomer.. Jeg ble veldig kvalm i forrige uke, men da jeg tok i bruk armbåndene mot kvalme, ble den borte. Eller jeg kan bli trøtt og sliten, og da føler jeg meg uvell, men ikke kvalm egentlig. Kan ikke helt tro at jeg bærer på to, mens formen er så bra som den er! :) Men hurra for det! :)
Merker lite til puppene da.. De er litt ømme, men ikke mye. De er ikke blitt større og området rund brystvorten er ikke blitt noe mørkere.. :/ Blir nesten litt usikker på om alt er slik det skal, men har ikke hatt tegn til noe blødning! :)
 
Jeg jobber ikke nå, og må si jeg har veldig lite med symptomer.. Jeg ble veldig kvalm i forrige uke, men da jeg tok i bruk armbåndene mot kvalme, ble den borte. Eller jeg kan bli trøtt og sliten, og da føler jeg meg uvell, men ikke kvalm egentlig. Kan ikke helt tro at jeg bærer på to, mens formen er så bra som den er! :) Men hurra for det! :)
Merker lite til puppene da.. De er litt ømme, men ikke mye. De er ikke blitt større og området rund brystvorten er ikke blitt noe mørkere.. :/ Blir nesten litt usikker på om alt er slik det skal, men har ikke hatt tegn til noe blødning! :)


De sier at det er like normalt å ha lite symptomer som å ha mye symptomer :) Er det lenge siden du var på ultralyd sist? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
De sier at det er like normalt å ha lite symptomer som å ha mye symptomer :) Er det lenge siden du var på ultralyd sist? :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Ååh, takk det er betryggende og høre det! Hehe..
Var sist i oktober :)
 
så gøy med tvillingtråd! Sniker litt fra juli :p
Her termin 10/7 med tvillinger, så regner med at de kommer i juni ;)
Hvordan er formen deres?? Og har den forverret seg ila de siste ukene?

Jeg er kun 7 uker på vei, og er ekstremt plaget med utmattelse/trøtthet. Konstant kvalm også - og masse humørsvingninger ;)
Stakkars de som er rundt meg :p

Vurderer å spør legen om sykemelding.. Men kvier meg litt for å få sykemelding også om dere skjønner? ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Har dere tvillingmammaer sett noe på barnevogn? Jeg sliter med å finne en jeg liker.. :/
 
så gøy med tvillingtråd! Sniker litt fra juli :p
Her termin 10/7 med tvillinger, så regner med at de kommer i juni ;)
Hvordan er formen deres?? Og har den forverret seg ila de siste ukene?

Jeg er kun 7 uker på vei, og er ekstremt plaget med utmattelse/trøtthet. Konstant kvalm også - og masse humørsvingninger ;)
Stakkars de som er rundt meg :p

Vurderer å spør legen om sykemelding.. Men kvier meg litt for å få sykemelding også om dere skjønner? ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har ikke sett denne før nå :O
Grattis med tvillinger <3
Formen er veldig varierende og noen dager er gode, da er jeg kvalm og kaster opp 1-2 ganger, andre dager dårlige hvor jeg spyr i ett kjør og bare sover. Jeg er nå 12+6 og har hatt det slik siden uke 6, er sykemeldt nå :)
Du må ikke være redd for å be om sykemelding, husk at du nå ikke kun skal tenke på bare deg selv, men de to i magen også :) Har ikke du det bra og får slappet av, så merker de det. Jeg har vært borte fra jobb i snart 7 uker og sjefen min har full forståelse for det :)

Lykke til!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dere tvillingmammaer sett noe på barnevogn? Jeg sliter med å finne en jeg liker.. :/

Vi har kikka veldig på Emmaljunga double Viking :) Den er litt nettere og ikke så stor og klumpete :) men dyr... Skal du ha understell, to bagger og to sportsdeler så blir prisen ca 12000kr.. :S


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi har kikka veldig på Emmaljunga double Viking :) Den er litt nettere og ikke så stor og klumpete :) men dyr... Skal du ha understell, to bagger og to sportsdeler så blir prisen ca 12000kr.. :S


Sent from my iPhone using BV Forum
Har sett på den selv, men liker ikke at baggene og sportsdelen er så liten.. Det er så vanskelig.. En tvillingvogn er jo sikkert så stor i seg selv at det kan være greit å kjøpe en litt nettere utgave.. Huff, ja, prisen er jo enorm, skulle ikke vært noe forskjell fra enkelvogn;p
Har jo heldigvis god god tid, men er greit å sette seg litt inn i vognverden :)
 
Bare et lite tips fra en tvillingmamma til to søte på tre. Den vanlige voksiposen er kjempefin til tvillinger. De liker jo å ligge nært, og holder varmen bedre sammen. Hadde mine ilag i voksien til de var ca ett ;) Å da var det ikke plassen det sto på, heller det at de var så aktive :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Er såå glad nå :) Fikk min angelsound i posten idag, og turte nesten ikke å prøve den... MEN det er jeg glad jeg gjorde likevel! 2 flotte hjerter som slår på hver sin side :) UL på tirsdag - 10+6 idag!

Har vært bekymret så lenge og så det gjorde godt å høre tvillingene mine i magen :)
 
Er såå glad nå :) Fikk min angelsound i posten idag, og turte nesten ikke å prøve den... MEN det er jeg glad jeg gjorde likevel! 2 flotte hjerter som slår på hver sin side :) UL på tirsdag - 10+6 idag!

Har vært bekymret så lenge og så det gjorde godt å høre tvillingene mine i magen :)

Har dine tvillinger stor forskjell på antall hjerteslag? :) Mine har 159 og 162 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har dine tvillinger stor forskjell på antall hjerteslag? :) Mine har 159 og 162 :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Har ikke telt enda, ble så oppslukt i lyden :) Men de var iallefall jevne i slagene :-
 
Hei alle kommende tvilling- og flerling mødre :)

Vet dere hva slags tvillinger dere får? Eneggende eller toeggende? Mine er mest trolig to-eggede og de er DCDA tvillinger. Dvs. De har hvert sitt av alt der inne, noe som var veldig bra. :D

Er så spent og gleder meg virkelig til å bli tvillingmamma til foreløpig to jenter. Første kommentar fra pappan var at nå måtte han ordne med flere bad! :p Vi har jo ei herlig jente fra før av, så vi jentene blir i stort overtall ;)
 
Hei alle kommende tvilling- og flerling mødre :)

Vet dere hva slags tvillinger dere får? Eneggende eller toeggende? Mine er mest trolig to-eggede og de er DCDA tvillinger. Dvs. De har hvert sitt av alt der inne, noe som var veldig bra. :D

Er så spent og gleder meg virkelig til å bli tvillingmamma til foreløpig to jenter. Første kommentar fra pappan var at nå måtte han ordne med flere bad! :p Vi har jo ei herlig jente fra før av, så vi jentene blir i stort overtall ;)

Hei på deg :)

Vi får også toeggede med hvert sitt "utstyr" hehe :)
Det å få lov til å bære frem to barn er helt utrolig, jeg føler en stor ære <3 Vi vet foreløpig ikke hva vi får, men har en følelse på en av hver :)
Grattis med to jenter! <3
 
  • Liker
Reactions: HEN
Hei alle kommende tvilling- og flerling mødre :)

Vet dere hva slags tvillinger dere får? Eneggende eller toeggende? Mine er mest trolig to-eggede og de er DCDA tvillinger. Dvs. De har hvert sitt av alt der inne, noe som var veldig bra. :D

Er så spent og gleder meg virkelig til å bli tvillingmamma til foreløpig to jenter. Første kommentar fra pappan var at nå måtte han ordne med flere bad! :p Vi har jo ei herlig jente fra før av, så vi jentene blir i stort overtall ;)
Vi får også toeggede med hvert sitt av alt! :) Det var veldig godt å vite! Hvor langt er du på vei? Hvor tidlig kan man se kjønn på ultralyd?
 
Back
Topp