TR og Positiv graviditetstest.

rose-hjerte

Andre møte med forumet
Fikk tr i går kveld, tok test i dag (clearblue digital) som viste gravid 1-2uker. Kan jeg være gravid selv om jeg har fått tr?

Jeg har hatt inseminering denne måneden og jeg hadde to egg, er det mulig at det ene fester seg og at jeg får blødning av det andre?
 

Vedlegg

  • 22218098_10210280498677498_1419422050_o.jpg
    22218098_10210280498677498_1419422050_o.jpg
    46,4 KB · Visninger: 187
Fikk tr i går kveld, tok test i dag (clearblue digital) som viste gravid 1-2uker. Kan jeg være gravid selv om jeg har fått tr?

Jeg har hatt inseminering denne måneden og jeg hadde to egg, er det mulig at det ene fester seg og at jeg får blødning av det andre?
Det er flere som har fått det man tror er TR, men som bare er uskyldig blødning og er gravid :)
Ville ha dratt til lege og fått tatt hcg prøve :)

Gratulerer med graviditeten!
 
Jeg måtte ta en ekstra HCG prøve på mandag da legen syntes det var litt liten økning sist uke, men nå var økningen fin, så jeg er Gravid!! Har ikke helt klart å skjønne det enda..

Ringte klinikken hvor jeg ble inseminert og skal inn om to uker på 7ukers kontroll! :)
 
Jeg måtte ta en ekstra HCG prøve på mandag da legen syntes det var litt liten økning sist uke, men nå var økningen fin, så jeg er Gravid!! Har ikke helt klart å skjønne det enda..

Ringte klinikken hvor jeg ble inseminert og skal inn om to uker på 7ukers kontroll! :)
Så fantastisk, gratulere så mye[emoji256] [emoji108] [emoji173] [emoji178] [emoji1]
 
Jeg måtte ta en ekstra HCG prøve på mandag da legen syntes det var litt liten økning sist uke, men nå var økningen fin, så jeg er Gravid!! Har ikke helt klart å skjønne det enda..

Ringte klinikken hvor jeg ble inseminert og skal inn om to uker på 7ukers kontroll! :)

Åå, så godt å høre! Gratulerer :happy:
Hva fikk deg til å ta en test, selv om du hadde fått "mensen"?
 
Gratulerer
 
Gratulerer så masse :D
 
Herlig! Gratulerer så mye!:)
 
Back
Topp