Tilbudstråd

Ikke akkurat tilbud, men et tips [emoji4] Det er MYE billigere å bestille urinprøveglass fra ebay enn å kjøpe på apoteket. Og nå skal vi jo bruke det en del fremover [emoji4]
 
Ikke akkurat tilbud, men et tips [emoji4] Det er MYE billigere å bestille urinprøveglass fra ebay enn å kjøpe på apoteket. Og nå skal vi jo bruke det en del fremover [emoji4]
Lurt! Kjøpte en 10pk på komplettapotek, så jeg har enda en stund..
 
Føler jollyroom alltid har noe salg.. De har det nå i alle fall :)
 
Takk for tips! Akkurat bestilt :) Med frakt så ble det 13,80 kr glasset :)
Ja, ikke så ille :)
Kjekt å ha uansett, tenker jeg. Får jo nye glass hos jm for hver gang da [emoji14] men ikke når jeg leverer hos legen..
 
Ja, ikke så ille :)
Kjekt å ha uansett, tenker jeg. Får jo nye glass hos jm for hver gang da [emoji14] men ikke når jeg leverer hos legen..
Det er jo bedre enn 20kr glasset;) hehe. Og jeg får ikke glass hos min fastlege. Fikk ikke plastmappe til helsekortet der heller. Så da bestilte jeg selv på nett:) Men det ble litt komisk, for jeg trykka på EN! Og i posten kom det 104 plastmapper [emoji23][emoji23][emoji23] Så da fikk fastlegen min en gave av meg forrige kontroll [emoji28][emoji8]
 
Det er jo bedre enn 20kr glasset;) hehe. Og jeg får ikke glass hos min fastlege. Fikk ikke plastmappe til helsekortet der heller. Så da bestilte jeg selv på nett:) Men det ble litt komisk, for jeg trykka på EN! Og i posten kom det 104 plastmapper [emoji23][emoji23][emoji23] Så da fikk fastlegen min en gave av meg forrige kontroll [emoji28][emoji8]
Fikk heller ikke hos legen [emoji14]

Haha, mange ganger bestiller du en.. Hel pakke med plastmapper [emoji14]

Staples feks selger jo mest til bedrifter. Så.. En blir en helt pakke.
 
Fikk heller ikke hos legen [emoji14]

Haha, mange ganger bestiller du en.. Hel pakke med plastmapper [emoji14]

Staples feks selger jo mest til bedrifter. Så.. En blir en helt pakke.
Jeg gleder meg til å se fjeset på sekretæren neste gang. For hun ble nesten opprørt over at jeg spurte etter sånn mappe. "Det må du nesten kjøpe selv altså! Det selges på bokhandler, og det koster ikke SÅ mye for ei mappe!" Litt pinlig..siden hele venterommet hørte det. Så da syns jeg det er ekstra gøy og gi henne også den gaven ;)
 
Jeg gleder meg til å se fjeset på sekretæren neste gang. For hun ble nesten opprørt over at jeg spurte etter sånn mappe. "Det må du nesten kjøpe selv altså! Det selges på bokhandler, og det koster ikke SÅ mye for ei mappe!" Litt pinlig..siden hele venterommet hørte det. Så da syns jeg det er ekstra gøy og gi henne også den gaven ;)
Må da være lov å spørre..
Har dere ikke bås? Her hos oss er det en bås foran luka sånn at man kan få snakke privat med dem :O

Her heller får vi ikke noe mappe å ha det i da.
 
Det er jo bedre enn 20kr glasset;) hehe. Og jeg får ikke glass hos min fastlege. Fikk ikke plastmappe til helsekortet der heller. Så da bestilte jeg selv på nett:) Men det ble litt komisk, for jeg trykka på EN! Og i posten kom det 104 plastmapper [emoji23][emoji23][emoji23] Så da fikk fastlegen min en gave av meg forrige kontroll [emoji28][emoji8]
Her er helsekortet kun digitalt, er det bare her det er sånn? Synes det er litt rart for jeg hører bare om andre som må huske å ta med helsekort fra lege til jordmor og videre på fødestua o_O
 
Her er helsekortet kun digitalt, er det bare her det er sånn? Synes det er litt rart for jeg hører bare om andre som må huske å ta med helsekort fra lege til jordmor og videre på fødestua o_O
Hm. Her skrev legen det inn, og jordmor scannet det inn på pc. Men har papiret i hånden, og må huske å ta det med..
 
Jeg får spørre neste gang om det kun skal være digitalt eller om det er en feil :rolleyes:
Det er jo bra da om det fungerer med et digitalt system da. Slippe huske helsekortet osv. Men får du digital tilgang til det selv også?
 
Har faktisk ikke sjekket, det skal jeg prøve :happy:
Ja, for JEG synes i alle fall det er greit å se selv at de har huket av korrekt. Har hørt om de som har fått huket av "alkohol - av og til" på helsekortet osv, ved feil :O
 
Det ble nylig vedtatt at helsekortet skal være digitalt, men det tar nok litt tid før det er ferdig til bruk. Dette etter at det kom forslag om å revidere papirversjonen... velkommen til 2017 :hilarious:
 
Iiiik, ja det vil en jo helst ikke :wideyed:
Verre om de huker av foreldre i slekt ved uhell!!
Jeg så f.eks at legen hadde huket av "ingen arvelige sykdommer", men hoftedysplasi er jo en av dem som står der, og det burde han jo visst. Både jeg, mamma, brodern og flere andre i slekta har hatt det - og han har vært min/mamma sin lege i alle år [emoji14]
 
Verre om de huker av foreldre i slekt ved uhell!!
Jeg så f.eks at legen hadde huket av "ingen arvelige sykdommer", men hoftedysplasi er jo en av dem som står der, og det burde han jo visst. Både jeg, mamma, brodern og flere andre i slekta har hatt det - og han har vært min/mamma sin lege i alle år [emoji14]
Hehe, greit å følge med ;) Takk for advarsel, skal sjekke :p
 
Back
Topp