Tilbudstråd

20% på babybjørn hos babybanden :)
Link
 
ååååj er ikke det litt tilig :bag:
Jeg skal ha barn uansett jeg. Om dette måtte gå galt, så trenger jeg da likevel vogn og vippestol til neste. Dessuten er de i starten av august begynt å passere 12 uker (jeg gjør det på tirsdag).. Så.. Hva er det egentlig å vente på? [emoji52]
Synes det er like greit å kjøpe ting når det evt er på tilbud, enn å måtte stresskjøpe mot slutten, jeg da.

Du velger jo selvsagt selv hva du vil gjøre, men selv er jeg godt i gang.
 
ååååj er ikke det litt tilig :bag:
Viktig å tenke kroppsholdning allerede nå i følge babyverden appen (10uker-"Til foreldre") Jeg vil gjøre mitt for å forebygge, så fant bbhugme på tilbud og slo til [emoji106] får antagelig bruk for den senere og [emoji4] men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt da. Bare et tips om noen tenkte det samme. Lykke til videre i svangerskapet [emoji480]
 
Viktig å tenke kroppsholdning allerede nå i følge babyverden appen (10uker-"Til foreldre") Jeg vil gjøre mitt for å forebygge, så fant bbhugme på tilbud og slo til [emoji106] får antagelig bruk for den senere og [emoji4] men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt da. Bare et tips om noen tenkte det samme. Lykke til videre i svangerskapet [emoji480]
Hørt den skal være deilig når magen blir svær osv...! Føler meg flodhest allerede, og jeg er bare 11+5! Lurer på å bruke ekstra puter...
 
Denne skal jeg ha:) Bare synd de hadde kun rosa?:/ jeg vil gjerne ha en mer kjønnsnøytral farge:) har sett mimmis har turkis:) de ser veldig digge ut:)
Ikke hørt om BBhugme før jeg så denne tråden. Men den ser jo helt fantastisk ut!
[emoji106]:D Ville vært godt med ei god pute å hvile på før fødsel også:)
 
Ikke hørt om BBhugme før jeg så denne tråden. Men den ser jo helt fantastisk ut!
[emoji106]:D Ville vært godt med ei god pute å hvile på før fødsel også:)

Ja den ser helt fantastisk ut!:) jeg skal invistere i en å ha i graviditeten og:) de er utviklet av 3 norske kiropraktorer faktisk:) Så den skal være bra:)
 
Viktig å tenke kroppsholdning allerede nå i følge babyverden appen (10uker-"Til foreldre") Jeg vil gjøre mitt for å forebygge, så fant bbhugme på tilbud og slo til [emoji106] får antagelig bruk for den senere og [emoji4] men det er jo selvfølgelig opp til hver enkelt da. Bare et tips om noen tenkte det samme. Lykke til videre i svangerskapet [emoji480]


what? kanskje litt treig men hva har ammepute/tilbud/innkjøp og kroppsholdning med hverandre å gjøre? xD
 
what? kanskje litt treig men hva har ammepute/tilbud/innkjøp og kroppsholdning med hverandre å gjøre? xD
Bbhugme er gravid og ammepute. Kan brukes til å f.eks få god sovestilling i graviditeten også.. God sovestilling gir bedre funksjon i hverdagen.
 
Back
Topp