Tilbudstråd

Jeg gleder meg til å se fjeset på sekretæren neste gang. For hun ble nesten opprørt over at jeg spurte etter sånn mappe. "Det må du nesten kjøpe selv altså! Det selges på bokhandler, og det koster ikke SÅ mye for ei mappe!" Litt pinlig..siden hele venterommet hørte det. Så da syns jeg det er ekstra gøy og gi henne også den gaven ;)
Legekontor skal få plastmapper hvor det står "Helsekort for gravide på".

Prøveglass for man verken hos jm eller lege her hvor jeg bor.
 
Babybanden har puppefredag i dag :)
20% på ammegreier.
 
Masse tilbud hos babybanden
 
40% på barnevarer på kid fra imorgen av! Skal hvertfall gå til innkjøp av dyner o.l. [emoji2]

5dcdd6a3242e1877ee27c6ef263a9b4f.jpg
 
Babybanden har puppefredag i dag :)
20% på ammegreier.
Sniker fra mai-forumet her:) Har masse tid nå i permisjonstiden mens jeg venter på baby;)

Babybanden har puppefredag veldig ofte, så mitt tips er: ikke kjøp alt dere tror dere trenger ennå! Vent til du faktisk trenger det, og kjøp på neste puppefredag!
 
Sniker fra mai-forumet her:) Har masse tid nå i permisjonstiden mens jeg venter på baby;)

Babybanden har puppefredag veldig ofte, så mitt tips er: ikke kjøp alt dere tror dere trenger ennå! Vent til du faktisk trenger det, og kjøp på neste puppefredag!

Har sett det etterhvert [emoji28][emoji106]
Men, det er tilbud, så.. Hvis noen hadde planer om å kjøpe noe sånt er det jo bedre å ta det der de har tilbud enn andre steder.
 
Masse tilbud (sommersalg og outlet) på jollyroom!
... Men de har ofte tilbud da, og gjerne på de samme tingene [emoji28] Men greit å vite om likevel.
 
Barnas hus har 25% rabatt på alle bilstoler foruten besafe modular og stokke[emoji4]
 
Ikke akkurat tilbud, men er jo gratis [emoji6]
Jeg har vært rundt på forskjellige Kiwi'er i dag og fått liberopakken. Den var det i utgangspunktet slutt på ved nyttår- men alle jeg har vært hos har hatt inne. Og ville bli kvitt dem, så hos en butikk fikk jeg tre [emoji28]
Han sa ny pakke kommer kanskje allerede neste uke, de venta på informasjon. Er en stellemappe/bag [emoji4]
 
Ikke akkurat tilbud, men er jo gratis [emoji6]
Jeg har vært rundt på forskjellige Kiwi'er i dag og fått liberopakken. Den var det i utgangspunktet slutt på ved nyttår- men alle jeg har vært hos har hatt inne. Og ville bli kvitt dem, så hos en butikk fikk jeg tre [emoji28]
Han sa ny pakke kommer kanskje allerede neste uke, de venta på informasjon. Er en stellemappe/bag [emoji4]
Kan en bare spørre etter den, eller må en registrere seg på nett et sted først?
 
Kan en bare spørre etter den, eller må en registrere seg på nett et sted først?

Jeg bare spurte pent om de hadde flere babypakker igjen [emoji4] det går ikke an å registrere seg på nett- da tilbudet i utgangspunktet er utgått. Spør pent og ta på et smil tok hvertfall meg langt [emoji4]
 
Her er helsekortet kun digitalt, er det bare her det er sånn? Synes det er litt rart for jeg hører bare om andre som må huske å ta med helsekort fra lege til jordmor og videre på fødestua o_O
Jeg fikk sånn mappe det stod "helsekort" på første gang jeg var hos jordmor. Og absolutt ingenting med mitt helsekort er digitalt :hilarious:
 
Back
Topp