Tidlig ul

I morgen er det min tur..
Tanken er der om noe ikke er som det skal.. jeg kom inn på ul i 12 i 2014 og fikk påvist MA. Det var utrolig tøft! Og å opplevd det nå rett før jul hadde ødelagt meg tror jeg..

Jeg kjenner livmoren, jeg kjenner at den vokser. Kan den det selv om det skulle ha vært en MA?!??
Nettet sier mye forskjellig..
Symptomene mine er ganske fremtredene og jeg sliter med å fungere i hverdagen.. jobb, 4 barn, mann og to hunder.
Så det eneste jeg ønsker midt oppi traveltheten og den triste formen er at alt skal være ok med spira i morgen 11+0!

Lufter tanker....
Hvordan har det gått? [emoji173]️
 
Ny MA på meg, gitt. Hvis det ikke setter i gang av seg sjøl så blir det Cytotec på onsdag.

Ånei, det var trist å høre! :( Så urettferdig! Opplevde selv å miste 3 ganger før det satt med førstemann, ene gangen rett før jul.

Håper du slipper cytotek og at det går veien neste gang! Gode klemmer til deg ♡♡
 
Åh nei [emoji24][emoji24][emoji24] Masse klemmer til deg!! [emoji177]Ta vare på deg selv og hverandre [emoji173]️[emoji173]️ Lykke lykke til videre, håper spira sitter snart igjen!!!
Takk! Nå vil jeg bare bli ferdig med dette, og komme meg videre. Merker jeg er mer følelseskald denne gangen.
Ånei, det var trist å høre! :( Så urettferdig! Opplevde selv å miste 3 ganger før det satt med førstemann, ene gangen rett før jul.

Håper du slipper cytotek og at det går veien neste gang! Gode klemmer til deg ♡♡
 
Mange klemmer til deg miniknøttet♥️
Håper spira sitter snart igjen ♥️
 
Takk! Jeg tviler... 2 graviditeter og null barn..

Uff:( tenker på deg. Unner ingen å oppleve det du nå går igjennom for 2. gang. Jeg har vært mer "heldig" da kroppen i allefall har skjønt tegninga og fikset opp selv. Kjenner meg igjen i det å bli mer følelseskald og veit at en ny positiv test i senere tid ikke nødvendigvis gir så mye glede lenger. Men man kommer seg igjennom det på den måten man kan og klarer.
 
Uff:( tenker på deg. Unner ingen å oppleve det du nå går igjennom for 2. gang. Jeg har vært mer "heldig" da kroppen i allefall har skjønt tegninga og fikset opp selv. Kjenner meg igjen i det å bli mer følelseskald og veit at en ny positiv test i senere tid ikke nødvendigvis gir så mye glede lenger. Men man kommer seg igjennom det på den måten man kan og klarer.
Takk for fine ord! Nei, det er tøft. Akkurat nå er det som om jeg ikke bryr meg, og mannen som vil prøve igjen når det hele er overstått.
 
Takk! Jeg tviler... 2 graviditeter og null barn..
Jeg har dessverre flere bekjente som har gått gjennom det samme, og for alle satt den 3. gangen [emoji173]️ Det regnes som ekstremt sjeldent at noe sånt skjer 3 ganger på rad. Sikkert ingen trøst nå men.
 
Jeg har dessverre flere bekjente som har gått gjennom det samme, og for alle satt den 3. gangen [emoji173]️ Det regnes som ekstremt sjeldent at noe sånt skjer 3 ganger på rad. Sikkert ingen trøst nå men.
Ja, vi får krysse fingre for at det blir noe den tredje gangen. Det positive er jo at vi kan rekke 2018-baby.
 
Jeg har vært på ul
Lille var 47mm stor, og rebelsk som bare det 11+3 mente hun jeg var og mente det var en jente inni der ♥️

Da senker jeg skuldrene og ønsker julen velkommen herifra ♥️

Utrolig trist med dere som ikke blir med videre, ønkser dere en fin jul selvsom og håper spirene sitter snart igjen ♥️
 
Back
Topp