Tidlig ul

Hmm...
Jeg får se hva blodprøvene viser på torsdag
Får håpe det går den veien det skal [emoji4] Jeg måtte måle HCG nivået 3 ganger, en onsdag så fredag og deretter mandagen.. heldigvis var første prøve høy, og de andre stigende [emoji4] Masse lykke til [emoji173]
 
Det er så koselig å se lille fosteret som lever og har det godt:Heartred jeg er 11+3 i dag og har allerede vært på 3 ultralydundersøkelser pga en MA føre sommeren og jeg holder pusten føre hver gang.
Men hva var CRL på fosteret deres? Syntes det kanskje virker som at min er litt liten. På mandag ble den målt til 34mm
Når jeg var hos tul satte de meg tilbake noen dager 11+5 åmålte den lille til CRL 49:)
 
På laboratoriet sa de at prøvene skulle være klare i løpet av 2-3 timer. Derfor burde det ha vært mulig med et svar i dag.

Så dårlig at de ikke har gitt deg svar i dag! Spesielt med tanke på situasjonen du er i :sorry::Heartred
 
På laboratoriet sa de at prøvene skulle være klare i løpet av 2-3 timer. Derfor burde det ha vært mulig med et svar i dag.
Hvis det er Fürst du har vært på så har de åpent kundesenter til 20.00 og du kan ringe inn dit selv for å få svar på HCG prøve [emoji4]
 
Back
Topp