Tidlig ul

Marimams

Andre møte med forumet
var på tidlig ultralyd i dag og fikk bilde av et lite bankende hjerte og en liten klump som bevegde seg. Man kunne se små knopper til armer og bein. veldig koselig å få en bekreftelse på at det faktisk er liv der inne. 9 uker i dag
 

Vedlegg

  • 371660BF-DC36-42CC-8250-E26E2A4E77C5.jpeg
    371660BF-DC36-42CC-8250-E26E2A4E77C5.jpeg
    234,6 KB · Visninger: 255
var på tidlig ultralyd i dag og fikk bilde av et lite bankende hjerte og en liten klump som bevegde seg. Man kunne se små knopper til armer og bein. veldig koselig å få en bekreftelse på at det faktisk er liv der inne. 9 uker i dag

Så gøy! Fikk du med deg bilde hjem?
 
Så koslig :Heartred Gruer og gleder meg litt om hverandre til ny TUL om litt over en uke og håper det går like bra for meg også:p
 
Godt med bekreftelse [emoji7]
 
Nydelig liten skapning <3
 
var på tidlig ultralyd i dag og fikk bilde av et lite bankende hjerte og en liten klump som bevegde seg. Man kunne se små knopper til armer og bein. veldig koselig å få en bekreftelse på at det faktisk er liv der inne. 9 uker i dag
Så fantastisk :smiley-bounce022 Selv var jeg på TUL i dag og fikk se en liten bønne på 11 mm med et bankende hjerte og alt så kjempe fint ut! :thumleft Er 8 uker på vei
 
Vi skal på TUL 20 desember. Var på en tidligere i november, kun for å sjekke om det var liv. Fikk se en liten knøtt på 88mm med et hjerte som slo 150 slag i minuttet. Hadde lyst til å se om det var liv der før vi fortalte familien. Neste gang nå vil jeg være i uke 13, kanskje det er mulighet for å se kjønn ❤️ Skal til spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, har hørt så mye positivt om de!
 
Jeg skal på tidlig ultralyd neste uke. Er veldig spent på om jeg ser noe i heletatt. Er da i uke 8. Om jeg har telt dager rett vell å merke
 
Vi skal på TUL 20 desember. Var på en tidligere i november, kun for å sjekke om det var liv. Fikk se en liten knøtt på 88mm med et hjerte som slo 150 slag i minuttet. Hadde lyst til å se om det var liv der før vi fortalte familien. Neste gang nå vil jeg være i uke 13, kanskje det er mulighet for å se kjønn [emoji173]️ Skal til spesialistsenteret for kvinner på Jessheim, har hørt så mye positivt om de!
Jeg var der på 3D ultralyd forrige svangerskap, og han legen var helt fantastisk [emoji5] Tok seg god tid for å få best mulig bilder, og var veldig flink til å forklare ting han så [emoji5]
 
TUL om ei uke. Spent og gruer meg bittelitt. Håper alt står bra til med lille:Heartred Er da 10 fulgåtte uker.
 
Back
Topp