Tenkte å dele litt

Så bra

Lykke til med neste kontroll.

Hvordan går det med deg oppi dette?

Takk!

I utgangspunktet går det bedre enn man skulle tro. Jeg har (heldigvis) ikke fått utdelt særlig stor andel av stressgén, så holder meg foreløpig på jorda med hodet over vannet. Men det er klart tankene surrer litt ekstra innimellom. Sånn som etter passerte 23/24. Nå er han så stor at han kan berges. Men så tidlig vil vi ikke at han skal måtte komme. Og samtidlig som vi da ønsker at han holder seg frisk så han får bo i magehuset og vokse seg stor, tenker jeg også at jo større han blir jo værre blir det hvis det plutselig går galt igjen. Så det er litt både òg. Men vi vet at 33/34 er maks lengde, så da er det toppen 8 uker igjen. Det skal vi klare.
Mannen er tilbake på reisejobb etter ferien, 3åringen er aktiv, og i slutten av denne mnd flytter vi, så har alltids noe å henge fingrene i mellom kontrollene. :D
 
Takk!

I utgangspunktet går det bedre enn man skulle tro. Jeg har (heldigvis) ikke fått utdelt særlig stor andel av stressgén, så holder meg foreløpig på jorda med hodet over vannet. Men det er klart tankene surrer litt ekstra innimellom. Sånn som etter passerte 23/24. Nå er han så stor at han kan berges. Men så tidlig vil vi ikke at han skal måtte komme. Og samtidlig som vi da ønsker at han holder seg frisk så han får bo i magehuset og vokse seg stor, tenker jeg også at jo større han blir jo værre blir det hvis det plutselig går galt igjen. Så det er litt både òg. Men vi vet at 33/34 er maks lengde, så da er det toppen 8 uker igjen. Det skal vi klare.
Mannen er tilbake på reisejobb etter ferien, 3åringen er aktiv, og i slutten av denne mnd flytter vi, så har alltids noe å henge fingrene i mellom kontrollene. :D
Godt å ha distraksjoner man kan være opptatt av.
Skjønner tankene dine. Krysser fingrene for at alt går bra nå!!!
 
Idag har vi fått gjennomført nok en vellykket blodoverføring til bittelillebror i magen :Heartblue

Så fantastisk!! Gleder meg å høre at behandlingen virker som planlagt! Nå er du vel til og med så langt på vei at han kan forløses dersom det er «krise»? Ser vel helst at han holder seg der noen uker til - men er vel magisk for hver uke det fortsatt går etter planen?
 
Idag har vi fått gjennomført nok en vellykket blodoverføring til bittelillebror i magen :Heartblue
Så bra!
Håper det fortsetter å gå så fint med han
 
Så fantastisk!! Gleder meg å høre at behandlingen virker som planlagt! Nå er du vel til og med så langt på vei at han kan forløses dersom det er «krise»? Ser vel helst at han holder seg der noen uker til - men er vel magisk for hver uke det fortsatt går etter planen?

Ja, idag har det stått keisersnittberedskap klart under overføringen i tilfelle noe skulle skje. Fikk også lungemodningssprøyter just in case. Så de er forberedt, men vi håper fremdeles vi kan holde han inne til uke 34 :)
 
Godt alle er forberedt og klare dersom hvis da. Men får håpe lillebror kan ha det fint i magen en stund til
 
Håper det fortsetter å gå bra!
 
Håper alt står bra til
 
Gratulerer med 29 uker og masse bra!!!
 
Uke 29+0 igår, og vi berget oss igjennom ny blodoverføring ! :smiley-angelic003 Dvs at vi har kun 1 overføring igjen, og den faller på 31+4 ! VI ER SNART I MÅL !

Helt fantastisk:talk017Veldig snart i mål:Heartbigred:love7
 
Hei! Kan jeg spørre hvor høy din titer er? Er i lignede situasjon selv. Ul på fredag hvor alt så normalt ut, men titer var på 8000. Så nå er jeg mildt sagt livredd. Og klar for å ringe fostermedisiner imorgen for å spørre litt rundt alt, nå som jeg har fått summet meg litt etter fredag. Er i uke 26+3.

Krysser fingrene for dere <3
 
Back
Topp