Tar folk på magen deres?

Og nå har det skjedd for 3. gang, av person nr. 3. Jeez. Hvorfor føler folk at det er greit?
 
Og nå har det skjedd for 3. gang, av person nr. 3. Jeez. Hvorfor føler folk at det er greit?

Buuuu.... [emoji19][emoji1361] Det er IKKE greit
 
Du får ta tilbake, har hørt mange blir satt ut av det [emoji14] ikke at jeg tørr selv, men! Hehe

Sniker fra januar:)

Jeg måtte be svigerfar slutte å ta på magen min, han har gjort det hver gang vi møttes siden uke 11.
Det gikk veldig bra selv om det var litt ubehagelig å si fra. Men, nå lar han magen min være i fred:) Og det var sååå verdt å si fra!

Sa bare at jeg syns det er ubehagelig å bli tatt på magen. Trengte ikke si mer enn det.

Jeg turte å si ifra i går da hun begynte å ta på magen igjen [emoji847] Er så glad for det. Jeg sa jeg syns det er så rart/uvant å bli tatt på magen. Hun beklaget og sa at da skal hun ikke ta. Litt senere kom hun bort og takket for at jeg sa ifra, for hun tenkte ikke på det sånn selv.

Nå skal det gå fint tenker jeg [emoji5] med henne ihvertfall. Så får vi se med resten av verden etterhvert som magen vokser.
 
Jeg har komplekser for magen i utgangspunktet og hater når folk bare tar på magen. Jeg har aldri fått meg til å ta på andre sine gravidmager heller. Jeg skulle gjerne hatt den tskjorten jeg så hvor det stå noe om at hvis du ikke var med å lage barnet så hold deg unna magen[emoji13]
 
Jeg turte å si ifra i går da hun begynte å ta på magen igjen [emoji847] Er så glad for det. Jeg sa jeg syns det er så rart/uvant å bli tatt på magen. Hun beklaget og sa at da skal hun ikke ta. Litt senere kom hun bort og takket for at jeg sa ifra, for hun tenkte ikke på det sånn selv.

Nå skal det gå fint tenker jeg [emoji5] med henne ihvertfall. Så får vi se med resten av verden etterhvert som magen vokser.
Så himla tøff du er!! Du slår et slag for oss gravide der :D Så herlig!
 
Jeg turte å si ifra i går da hun begynte å ta på magen igjen [emoji847] Er så glad for det. Jeg sa jeg syns det er så rart/uvant å bli tatt på magen. Hun beklaget og sa at da skal hun ikke ta. Litt senere kom hun bort og takket for at jeg sa ifra, for hun tenkte ikke på det sånn selv.

Nå skal det gå fint tenker jeg [emoji5] med henne ihvertfall. Så får vi se med resten av verden etterhvert som magen vokser.

Godt å høre! [emoji2] Det er veldig verdt å si fra. Så slipper du oppleve ubehag gang på gang.
Ofte tenker ikke folk over at det kanskje ikke er helt ok å bare føle i vei.
 
Er det noen flere som har opplevd dette? Bestemor gjorde det også her en dag og jeg blir SÅ satt ut men er for feig til å si noe :(
 
Er det noen flere som har opplevd dette? Bestemor gjorde det også her en dag og jeg blir SÅ satt ut men er for feig til å si noe :(

Senest i dag var sjefen bortpå magen min, men heldigvis ikke med hele håndflaten. Han sa til en annen kollega at hun må passe seg, for det er smittsomt [emoji849] Han sier det alltid med alle gravide, prøver å være morsom.
 
Senest i dag var sjefen bortpå magen min, men heldigvis ikke med hele håndflaten. Han sa til en annen kollega at hun må passe seg, for det er smittsomt [emoji849] Han sier det alltid med alle gravide, prøver å være morsom.

Åh, det er så pinlig med sjefer som prøver å være morsomme. Alle føler de MÅ le liksom, kleint!

Skrev faktisk et innlegg om magetafsing i går, på bloggen! Altså, selv om jeg er gravid, så blir ikke magen min allemannseie altså! Ikke greit å ta på uten å spørre! Nesten så sambo ikke fikk lov i begynnelsen heller, men nå må jeg be han om ta på, fordi jeg lurer på om sparkene kan kjennes utenpå.

Til mamma måtte jeg bare si i fra, det ble for mye, uansett hvor nær familie det er. Samme gjelder de altså! Min mage, min intimsone!
 
Jeg bryr meg ikke så mye om det jeg, så lenge det ikke er helt fremmede da så klart. Svigermor er veldig forsiktig og jeg ser gleden hennes når hun kjenner på magen. Helt ok [emoji4] men nå er jeg vant med en del kroppskontakt i jobb også.
 
Back
Topp