Tar folk på magen deres?

Bare opplevd det 1 gang til nå, i uke 14 :p
En kollega som bare pluttselig ville kjenne, men hallo! det er jo bare magefett og fiskeboller du kjenner så tidlig! :eek:

Hehe! Tenker jeg også. Jeg går liksom ikke rundt og tar på andre sine mager til vanlig
 
Bare familie :)
 
Svigermor tok på magen når vi reiste fra de for å si hade til babyen. Men hun hadde blikk til meg sånn at jeg kunne nektet hun om jeg ville.
Ellers ikke opplevd andre enn mannen.
 
Ingen andre enn mannen litt.. men med tvillingmage regner jeg med det blir noen etterhvert som ikke klarer å dy seg. Guttungen venter på at jeg skal si at han kan kjenne bevegelse, da vil han kjenne sier han. Han er seks.
 
Foreløpig bare sviger-mormor og morfar som har tatt på magen slik at jeg følte meg ukomfortabel. Det var liksom før magen syntes i det hele tatt. Men nå som vi er på ferie ett annet sted med andre folk og magen vokser er det ingen som tar på den annet enn mannen heldigvis [emoji5]
 
Bare mamma og søstrene mine og selvsagt mannen min . Men hadde blitt irritert om noen andre bare hadde lagt hånden på magen min liksom. Min mage... miiiiin.... :joyful:
 
Vært gravid tre ganger før og aldri vært borti at noen tar på magen min utenom om de som står
meg veldig nær og det plager meg ikke. Til nå er det bare min kjære som tar på magen og det er jo bare kjempe koselig
 
Har ikke opplevd det ennå, heldigvis, og jeg håper at jeg er tøff nok til å si ifra når/om det skjer for jeg synes ikke det er greit.

Nå har det skjedd, to ganger, og jeg var ikke tøff nok :hilarious: Det har skjedd så fort og plutselig har de gått/begynt å snakke om noe annet. Dette var nære familiemedlemmer men uansett! Jeg har liksom ikke lyst til å lage dårlig stemning med svigermor heller for hun er egentlig verdens skjønneste. Vanskelig greie det der.
 
Nå har det skjedd, to ganger, og jeg var ikke tøff nok :hilarious: Det har skjedd så fort og plutselig har de gått/begynt å snakke om noe annet. Dette var nære familiemedlemmer men uansett! Jeg har liksom ikke lyst til å lage dårlig stemning med svigermor heller for hun er egentlig verdens skjønneste. Vanskelig greie det der.
Får prøve ta det opp utennom og begynne med å si at du ikke er sint/sur, men at du synes det er litt ubehagelig om hun tar deg på magen og setter pris på om hun ikke gjør det igjen med mindre du inviterer hun til å kjenne på spark. Fortell at du skjønner hun gleder seg, men at det ikke hjelper på ubehaget.

Eller noe sånt [emoji4]
 
Jeg syns ikke det er greit å bli tatt på uten samtykke. Så jeg kommer til å si klart ifra om det skjer, at sånt er bare ikke greit.
 
Får prøve ta det opp utennom og begynne med å si at du ikke er sint/sur, men at du synes det er litt ubehagelig om hun tar deg på magen og setter pris på om hun ikke gjør det igjen med mindre du inviterer hun til å kjenne på spark. Fortell at du skjønner hun gleder seg, men at det ikke hjelper på ubehaget.

Eller noe sånt [emoji4]

Ja, jeg får gjøre det om det skjer igjen. Foreløpig har det bare skjedd én gang.
 
Mamma og svigermor klarer å holde fingrene av fatet (men de blir glade når jeg sier de kan kjenne hvis de vil).
Men i dag skal vi i bursdag der sambos mormor kommer, og hun (og morfaren) har tatt på magen før mange ganger uten å spørre først. Kjenner jeg gruer meg litt. Sambo sier han kan snakke med mormoren sin om det, men det er litt kleint det og... [emoji849]
 
Mamma og svigermor klarer å holde fingrene av fatet (men de blir glade når jeg sier de kan kjenne hvis de vil).
Men i dag skal vi i bursdag der sambos mormor kommer, og hun (og morfaren) har tatt på magen før mange ganger uten å spørre først. Kjenner jeg gruer meg litt. Sambo sier han kan snakke med mormoren sin om det, men det er litt kleint det og... [emoji849]
Du får ta tilbake, har hørt mange blir satt ut av det [emoji14] ikke at jeg tørr selv, men! Hehe
 
Sniker fra januar:)

Jeg måtte be svigerfar slutte å ta på magen min, han har gjort det hver gang vi møttes siden uke 11.
Det gikk veldig bra selv om det var litt ubehagelig å si fra. Men, nå lar han magen min være i fred:) Og det var sååå verdt å si fra!

Sa bare at jeg syns det er ubehagelig å bli tatt på magen. Trengte ikke si mer enn det.
 
Du får ta tilbake, har hørt mange blir satt ut av det [emoji14] ikke at jeg tørr selv, men! Hehe
Hehe! Kunne gjort det, men altså, hun er verdens søteste og snilleste. Jeg vil liksom ikke skape klein stemning mellom oss
 
Sniker fra januar:)

Jeg måtte be svigerfar slutte å ta på magen min, han har gjort det hver gang vi møttes siden uke 11.
Det gikk veldig bra selv om det var litt ubehagelig å si fra. Men, nå lar han magen min være i fred:) Og det var sååå verdt å si fra!

Sa bare at jeg syns det er ubehagelig å bli tatt på magen. Trengte ikke si mer enn det.
Med en mann blir det ekstra rart også da! Morfar til sambo tok en gang, og jeg ble så sykt overrasket og satt ut. Kom ut av det blå!
Tror jeg må si ifra. Skal prøve å si at hun kan ta på magen min, men at hun må spørre først, siden jeg skvetter sånn. Det føles bedre for meg. Også blir det forhåpentligvis ikke så ofte da.
 
Back
Topp