Tar folk på magen deres?

Bubbly

ønsker meg en liten skatt
Assistert-jentene
Magen min syns ikke enda, men jeg var oppblåst i går. Så sviger-mormor tok ivrig på magen min to ganger da vi var på besøk.
Er jo koselig, men en smule ubehagelig også syns jeg... [emoji53]
 
Jeg hadde ikke likt det så tidlig. For er ikke mye som er baby her enda [emoji85] Er mer akseptabelt når det virkelig er gravidmage. Selv om jeg synes det er litt sånn rart likevel [emoji23]
 
Jeg hadde ikke likt det så tidlig. For er ikke mye som er baby her enda [emoji85] Er mer akseptabelt når det virkelig er gravidmage. Selv om jeg synes det er litt sånn rart likevel [emoji23]

Ja, prøvde å si at hun tok bare på luft siden jeg var oppblåst, og at ungene ligger mye lenger ned. Hun tok en gang til litt senere likevel [emoji53]

Jeg tenker også det er greiere når magen blir større, men vi får se...
 
Ja, prøvde å si at hun tok bare på luft siden jeg var oppblåst, og at ungene ligger mye lenger ned. Hun tok en gang til litt senere likevel [emoji53]

Jeg tenker også det er greiere når magen blir større, men vi får se...

Jeg skjønner godt at du ble litt ukomfortabel iallefall!
 
Ja, har opplevd det noen ganger allerede. Det er OK når det er mine aller nærmeste, men jeg kjenner jeg stivner litt når andre kommer bort og strekker seg etter magen min..o_O Har alltid hatt litt komplekser, og før jeg ble gravid var jeg ikke engang komfortabel med at kjæresten min tok på magen min. Jeg forstår at ikke alle tenker helt over at vi fortsatt har en intimgrense, og jeg syns jo det er utrolig koselig at andre er begeistret over den lille i magen. Men dersom det blir de samme personene som insisterer på å "tafse" framover, så kommer jeg nok til å forklare for dem at det ligger litt utenfor min komfortsone;)
 
Jeg synes det er ubehagelig, hater at folk skal ta på magen. En ting når magen er kommet ordentlig, men jeg liker det ikke da heller;) har sluppet unna til nå heldigvis :D
 
Ja, det har skjedd et par ganger. Og jeg har ikke fått mage, ingenting. Likevel tar de på den bare fordi de vet det er noe inni der :p Jeg er ikke komfortabel med det, min intimgrense er enda strengere enn de fleste, da det for eksempel for meg ikke er naturlig å klemme familiemedlemmer en gang (tvinger meg selv noen ganger da). Haha! :p Tenk når magen kommer da...
 
Skjedde i uke 7, og da skjønner jeg ikke hvordan den her bekjente visste at jeg var gravid. Det var ikke slik at det vistes, akkurat. Så sa hun "så godt å se at du veks og trives". Jeg ble så sint! Etter det er det bare de nærmeste, og de har spurt først. Mamma tar uten å spørre, men det får bare være greit [emoji28]
 
Har kun opplevd ei som tok på magen min uten å spørre. Sa at babyen ligger under navlen og at jeg egentlig ikke liker å bli tatt på uten å bli spurt
 
Heldigvis ikke skjedd her. Bortsett fra ungene mine. Men det er ikke det samme. Andre tør vel ikke. De aller fleste vet at jeg har en max intimgrense. Så de vet du får et solid slag på hånden dersom de hadde prøvd seg. Klarer ikke å sitte tett borti noen en gang.
 
Har ikke opplevd det ennå, heldigvis, og jeg håper at jeg er tøff nok til å si ifra når/om det skjer for jeg synes ikke det er greit.
 
Ingen har gjort det enda, heldigvis.. Men jeg gruer meg til magen blir større! Folk tar på den altså. Tror jeg skal begynne å ta på folks mager selv [emoji14]
 
Ikke opplevd enda utennom mannen. Men det er jo ikke i tide og utide [emoji6]

Kommer nok til å daske til å si at det ikke er greit. Om de spør når magen er komt skikkelig så skal de heller få lov. Men ikke ta seg til rette...
 
nei heldigvis ikke, da tror jeg jeg hadde klypi de eller noe.
 
Jeg opplevde det sist gang og da hadde jeg liten mage, jeg ble så sint at jeg tok på vedkommende sin mage også :p
 
Jeg liker det ikke uansett 16 uker eller 38... likte det ikke med førstemann og tror nok ikke det har forandret seg denne gangen heller[emoji4]
 
Bare opplevd det 1 gang til nå, i uke 14 :p
En kollega som bare pluttselig ville kjenne, men hallo! det er jo bare magefett og fiskeboller du kjenner så tidlig! :eek:
 
Back
Topp