Tåkelur sin dagbok

Gratulerer med positiv test. :D

(Utløpsdato på g-tester er nok stort sett bare tull, mest hva produsenten garanterer. Om de ligger i originalinnpakning, i mørke (skap/skuff) og i vanlig temperatur, så funker de nok mye lenger. ;) )
 
Her har appen fjerne dagbok-følginga mi [emoji849] Så utrolig stas at du har positive tester, og på første forsøk til og med!! Krysser fingrene for at spira holder seg fast helt til termin [emoji173]️

Var rart å begynne skrive her igjen. Det føles både lenge siden, men samtidig som det har gått så fort. Vi er veldig heldige om dette går hele veien!
Heier og følger dere på veien, må den også bli kort! [emoji4]
 
Gratulerer med positiv test. :D

(Utløpsdato på g-tester er nok stort sett bare tull, mest hva produsenten garanterer. Om de ligger i originalinnpakning, i mørke (skap/skuff) og i vanlig temperatur, så funker de nok mye lenger. ;) )

Takk! [emoji4] Ja, mine tester har ligget i originalforpakninger så ikke så redd de viser feil, men skjønner jo de må sette en dato på de også.
 
IMG_3857.JPG

14 dpo i dag. Fikk endelig strimmeltestene i går, har vært litt i testevakum og er glad for å kunne følge med igjen nå. Det er helt latterlig at det skal være så viktig, men det gir meg så mye trygghet å se stigning på testene. Brent barn med flere kjemiske og en SA...det gjør vel sitt. Dette ser dog ganske så bra ut synes jeg. [emoji4][emoji1319]
 
Vis vedlegget 265732
14 dpo i dag. Fikk endelig strimmeltestene i går, har vært litt i testevakum og er glad for å kunne følge med igjen nå. Det er helt latterlig at det skal være så viktig, men det gir meg så mye trygghet å se stigning på testene. Brent barn med flere kjemiske og en SA...det gjør vel sitt. Dette ser dog ganske så bra ut synes jeg. [emoji4][emoji1319]
Nyyydelig test! Dette ser superbra ut! [emoji7]
 
Gratulerer! :D
 
Nydelig test[emoji7]
 
Gratulerer❤️
 
Sliter sånn med å få sove. Blir bare liggende, begynt å få skikkelig vondt i hoftene når jeg ligger alt. Klar over at det siste jeg burde gjøre er å glane på skjerm, men nå har jeg bare gitt opp. [emoji29]
 
De siste testene:
IMG_3862.JPG

Ser bra ut! Venter på svar på hcg prøve også, alltid litt spennende med det tallet.
Det grufulle humøret mitt sier tydelig i fra at hormonene river i kroppen i alle fall! [emoji28]
 
Da kom svar på hcg prøven. Den er på 2700!! Jeg er 4+3 i dag og det er høyt. Det gir en god følelse! [emoji1319]
 
Da kom svar på hcg prøven. Den er på 2700!! Jeg er 4+3 i dag og det er høyt. Det gir en god følelse! [emoji1319]

Hurra for fantastisk tall!! Snakk om å være gravid a[emoji4][emoji6] Gratulerer igjen[emoji173]️
Måtte for moro skyld sjekke hva jeg hadde, og det var 2600 da jeg var 4+5 - og mitt tall var langt over gjennomsnittet sa de, så da er hvertfall ditt veldig høyt og fint[emoji4]
 
Wow, så utrolig bra! Litt av et tall så tidlig [emoji16][emoji16] Dette går hele veien inn [emoji173]️ Tenk det!
 
Hurra for fantastisk tall!! Snakk om å være gravid a[emoji4][emoji6] Gratulerer igjen[emoji173]️
Måtte for moro skyld sjekke hva jeg hadde, og det var 2600 da jeg var 4+5 - og mitt tall var langt over gjennomsnittet sa de, så da er hvertfall ditt veldig høyt og fint[emoji4]

Tusen takk! Det var veldig overraskende med så høyt. Nå kjenner jeg det er dumt Fertilitetssenteret har ferie, hadde vært fint å snakke med noen ikke bare få tallet. Er så klart såpass paranoid at tanken om det kan være for høyt og noe er galt er litt til stede. [emoji51][emoji28]
 
Wow, så utrolig bra! Litt av et tall så tidlig [emoji16][emoji16] Dette går hele veien inn [emoji173]️ Tenk det!

Ja, det var veldig overraskende! Håper virkelig det går hele veien!
 
Tusen takk! Det var veldig overraskende med så høyt. Nå kjenner jeg det er dumt Fertilitetssenteret har ferie, hadde vært fint å snakke med noen ikke bare få tallet. Er så klart såpass paranoid at tanken om det kan være for høyt og noe er galt er litt til stede. [emoji51][emoji28]

Nei huff var ikke meningen å få deg til å tenke det altså! Noen produserer jo bare mye hcg[emoji4] Var ingen som nevnte noe om at det var for høyt med mitt tall altså, bare at det var kjempefint[emoji6] Håper du ikke tenker for mye på det og klarer å glede deg istedenfor!! [emoji173]️
 
Back
Topp