Tåkelur sin dagbok

Ååå gratulerer med nydelige bebissen tåkelur [emoji171][emoji171][emoji171]
 
Hurra, gratulerer så mye!! For en skjønn tass [emoji173][emoji173]
 
Gratulerer så mye :) <3
 
Ååå gratulerer med nydelige bebissen tåkelur [emoji171][emoji171][emoji171]

Tusen takk Truddelutt'n! Sender babystøv din vei. Følger fortsatt med på dere her selv om jeg ikke er så aktiv. Du har en plass i hjertet mitt og ønsker virkelig det beste. Håper det kan komme noe svar ut fra siste undersøkelse og at ventetiden ikke blir for lang. Stor klem!
 
Here we go again! Da ruger jeg på en perfekt blastocyst i første forsøk på søsken. Har drøyd så lenge som mulig å tenke så lite på det som mulig for å spare stresset. Men nå som ruger er det ingen vei tilbake, nå er det veldig virkelig!
Har tålt stimuleringen med nesespray og menopur mye bedre enn før. Det har gjort det lettere enn våre tidligere forsøk. Har nesten mer bivirkninger av lutinus faktisk. Både oppblåst og ugrei mage. Ikke gøy.
Vi er gått privat nå, siden hverken Riksen eller Porsgrunn tok imot for søskenforsøk. Har kjøpt en pakke på tre forsøk, men håper det holder til mål med det samme. Fikk også en på frys faktisk. Aldri dyrket til blasto før, så det er spennende. Alt ved det virker så mye mer riktig. Helt klart fordeler med å gå privat.
Kjenner meg selv godt nok til at jeg vet jeg kommer til å teste tidlig. Blasto kutter jo ned ventetiden noe heldigvis! [emoji173]️
 
Da er jeg på 9 dpo. Fikk strek i dag!
IMG_3853.JPG

Fatter bare at jeg ikke har bestilt opp nye tester. Dette er siste jeg har av denne typen. Og alle jeg har igjen har gått ut på dato. Håååper de jeg har bestilt ligger i postkassen i morra!
Er så klart redd dette er en kjemisk, som jeg har hatt flere ganger før, men velger å være positiv nå!
 
IMG_3854.JPG


Er så happy! Jeg er jammen meg gravid! Helt hodeløs høne på jobb. Hjernen min driver med helt andre ting. Har skikkelig metallsmak i munnen og dårlig ånde. Mannen merket det i går. Får passe på så ikke noen oppmerksomme snushaner på jobb merker det. Vil holde det for oss selv en god stund til!
Har skikkelig mensaktige smerter og, de koser jeg meg med nå og vet at det er lille huleboer som rigger seg til. Har veldig troen på at det skal gå bra, selv om jeg vet så godt at det kan gå galt også.
 
Vis vedlegget 265268

Er så happy! Jeg er jammen meg gravid! Helt hodeløs høne på jobb. Hjernen min driver med helt andre ting. Har skikkelig metallsmak i munnen og dårlig ånde. Mannen merket det i går. Får passe på så ikke noen oppmerksomme snushaner på jobb merker det. Vil holde det for oss selv en god stund til!
Har skikkelig mensaktige smerter og, de koser jeg meg med nå og vet at det er lille huleboer som rigger seg til. Har veldig troen på at det skal gå bra, selv om jeg vet så godt at det kan gå galt også.

Gratulerer[emoji173]️
 
Vis vedlegget 265268

Er så happy! Jeg er jammen meg gravid! Helt hodeløs høne på jobb. Hjernen min driver med helt andre ting. Har skikkelig metallsmak i munnen og dårlig ånde. Mannen merket det i går. Får passe på så ikke noen oppmerksomme snushaner på jobb merker det. Vil holde det for oss selv en god stund til!
Har skikkelig mensaktige smerter og, de koser jeg meg med nå og vet at det er lille huleboer som rigger seg til. Har veldig troen på at det skal gå bra, selv om jeg vet så godt at det kan gå galt også.
Gratulerer så mye[emoji173][emoji173]
 
Vis vedlegget 265268

Er så happy! Jeg er jammen meg gravid! Helt hodeløs høne på jobb. Hjernen min driver med helt andre ting. Har skikkelig metallsmak i munnen og dårlig ånde. Mannen merket det i går. Får passe på så ikke noen oppmerksomme snushaner på jobb merker det. Vil holde det for oss selv en god stund til!
Har skikkelig mensaktige smerter og, de koser jeg meg med nå og vet at det er lille huleboer som rigger seg til. Har veldig troen på at det skal gå bra, selv om jeg vet så godt at det kan gå galt også.

Gratulerer så mye! Så gøy du er gravid igjen[emoji4][emoji173]️
 
IMG_3856.JPG


Er vel 12 dpo i dag. Fikk helt angst, var rose lutinus som kom ut når jeg stod opp. Føler meg ikke bra, men vet ikke om det er fordi jeg blir redd eller noe mer. Usj! Ikke noe stor blødning, men noe. Menssmerter i både mage og rygg. Vet jo det er like mye positive symptomer og. Testen i dag var jo fin, men er klart om noe er på vei til å gå galt har ikke hcg rukket synke. Haaater dette. Hadde en lang stressende dag på jobb i går, så var veldig sliten. Blir redd for at det ble for mye. Har fri i dag og skal slappe av, heldigvis.
 
Gratulerer så mye! Så gøy du er gravid igjen[emoji4][emoji173]️

Tusen takk! Ja, det er nesten litt uvirkelig enda. Skal vi være så heldige å få det til på første forsøk med søsken? [emoji4]
 
Ikke noe mer blod eller rosa, så da var det nok bare en liten rift i slimhinnen fra innsett av lutinus i går kveld.
Jeg svimler skikkelig om jeg reiser meg opp for fort nå. Er surrete i hode og menssmerter i både mage og rygg. I tillegg har jeg skikkelig løs mage og det hadde jeg (dessverre) gjennom hele forrige svangerskap.
 
Tusen takk! Ja, det er nesten litt uvirkelig enda. Skal vi være så heldige å få det til på første forsøk med søsken? [emoji4]

Skjønner godt at det føles sånn! Men JA, så heldige skal dere være[emoji173]️[emoji4] Litt flaks må man ha innimellom altså!
 
Her har appen fjerne dagbok-følginga mi [emoji849] Så utrolig stas at du har positive tester, og på første forsøk til og med!! Krysser fingrene for at spira holder seg fast helt til termin [emoji173]️
 
Back
Topp