Synarela!

Har brukt den i 20 dager i dag, så kanskje jeg skal få kjøpt meg en ny :eek: ?

Oi, det er ikke bra... Har du kjent at du har fått spray de siste dagene da?
Tror jeg ville kontaktet klinikken om jeg var deg slik at de får sjekket om du har blitt riktig nedregulert...
 
Oi, det er ikke bra... Har du kjent at du har fått spray de siste dagene da?
Tror jeg ville kontaktet klinikken om jeg var deg slik at de får sjekket om du har blitt riktig nedregulert...

Ja, har fått spray de siste dagene. Men i dag tidlig var det lite spray i andre nesebor. Ny spray er kjøpt og har allerede sprayet :) satser på at det går fint. Har jo en uvanlig lang sprayperiode :)
 
Skal begynne på synarela 9 april. Gruer meg veldig :p

Trenger jeg to stykker når jeg skal gå på de i 2 uker? Og hva gjør dere når dere er på jobb?

Er det mulig å gjør noe feil med den sprayen som gjør at jeg får eggløsning??

Og hvilken bivirkninger fikk du av den?

Tror de selges i topakk? Uansett oppbevar den i esken, mener d på baksiden var mulighet for å krysse av når du har tatt medisinen.

Jeg ble glemsk, vondt i hodet (frontal hodepine) etterhvert som jeg gikk på den. Slapp og litt sliten også. Fikk innimellom noe som kan minne om pregobrain; fjern i hode og så glemsk at jeg kunne miste setningen jeg hadde startet å si. Veldig irriterende...

Det eneste feil du kan gjøre er å glemme å ta den. Ellers er det enkelte som ikke blir nedregulert av medisinen, men det sjekker de før start med sprøyter.


Alkohol : ja, hvis du vil. Men hvis du tror du kommer til å lete etter feil eller få skyldfølelse etter ett NEG forsøk, og legge skyld på deg selv og at du valgte å gjøre det. Ville jeg ikke gjort det. Forsøkene er tøffe psykisk nok uansett, og man vet ikke alltid hvordan man vil reagere på å få NEG forsøk.
 
Back
Topp