Synarela!

Har dere ultralyd før sprøyte ?:) for å se om du er blitt nedregulert?
Eller er ikke det vanlig ?
Jeg hadde ikke kontroll først.. på sprøytedag 5 idag
 
Drakk noen her under spraying?:)
Går det an å bruke sprayen selv om den kanskje ligger en stund ? ( i lomma) siden det står at den mååå stå..

Uff som jeg maser her :p
 
Har dere ultralyd før sprøyte ?:) for å se om du er blitt nedregulert?
Eller er ikke det vanlig ?

Jeg hadde, men tror ikke det er såååå vanlig.
 
Drakk noen her under spraying?:)
Går det an å bruke sprayen selv om den kanskje ligger en stund ? ( i lomma) siden det står at den mååå stå..

Uff som jeg maser her :p

Kan ikke svare på første da jeg er avholds, men siste går nok fint :)
 
var det første forsøket ditt da?

Begge to :) Men det var nok fordi jeg allerede på CD 1 har mange eggposer på under 10 mm, grunnet PCOS. Var snakk om at hvis de var for store (og mange) kunne jeg ikke starte på sprøyter. Hadde dog 40 egg på mellom 6-10 mm..
 
er det vanlig å blø lenge på synarela ?? Skulle vært ferdig med mensen på mandag, men blør fortsatt..

Jeg blødde i 11 dager. Tok kontakt med klinikken og de sa det var helt vanlig
 
Jeg blødde i 11 dager. Tok kontakt med klinikken og de sa det var helt vanlig
Ok:) vet du om det gjør noe å Ta for mye synarela ? Skal spraye 2 ganger, men sprayet ekstra i går og idag ( 1 gang ekstra) pga jeg følte jeg ikke fikk skikkelig dose. Det var mye så rant ut følte jeg..:p kan det ødelegge når jeg går på sprøyter ?
 
Ok:) vet du om det gjør noe å Ta for mye synarela ? Skal spraye 2 ganger, men sprayet ekstra i går og idag ( 1 gang ekstra) pga jeg følte jeg ikke fikk skikkelig dose. Det var mye så rant ut følte jeg..:p kan det ødelegge når jeg går på sprøyter ?
Jeg sprayet en ekstra gang pga det samme en dag mens jeg gikk på sprøyter og det gikk helt fint det [emoji4]
 
Jeg sprayet en ekstra gang pga det samme en dag mens jeg gikk på sprøyter og det gikk helt fint det [emoji4]
Brukte du synarela samme dag som du tok ovitrelle? Leser at det er normalt å bruke synarela samme dag som ovitrelle.. men jeg skal slutte dagen før. Om det er feil? Kan vell få spontan eggløsning da?
Brukte jo orgalutran samme Dag som ovitrelle.. ble skikkelig usikker nå :p
 
Brukte du synarela samme dag som du tok ovitrelle? Leser at det er normalt å bruke synarela samme dag som ovitrelle.. men jeg skal slutte dagen før. Om det er feil? Kan vell få spontan eggløsning da?
Brukte jo orgalutran samme Dag som ovitrelle.. ble skikkelig usikker nå :p
Jeg brukte synarela samme dag ja.. tok dosen til vanlig tid om morgenen og siste dose kl 19 og ovitrelle 21.15.
 
Jeg brukte synarela samme dag ja.. tok dosen til vanlig tid om morgenen og siste dose kl 19 og ovitrelle 21.15.
Ovitrelle tidspunktet bestemmes ut ifra når du er satt opp til uttak da [emoji4]
 
Jeg brukte synarela samme dag ja.. tok dosen til vanlig tid om morgenen og siste dose kl 19 og ovitrelle 21.15.
Ååh! Er det ikke litt merkelig da at jeg skal ta siste dose dagen før ovitrelle? Det må nesten vær feil.. får kanskje ringe på mandag.

Men andre som har tatt siste sprayen dagen før ovitrelle?:)
 
Ååh! Er det ikke litt merkelig da at jeg skal ta siste dose dagen før ovitrelle? Det må nesten vær feil.. får kanskje ringe på mandag.

Men andre som har tatt siste sprayen dagen før ovitrelle?:)
Det var litt rart ja, du kan evt ringe og høre [emoji4] spennende å se om det er noen som har slutta m spray dagen før [emoji4]
 
Det var litt rart ja, du kan evt ringe og høre [emoji4] spennende å se om det er noen som har slutta m spray dagen før [emoji4]
Ja.. fant dette på hausken sin side ; "
Må jeg bruke nesespray samme dag som eggløsningssprøyte?
Nei, ved lang protokoll brukes den siste dosen med nesespray (Synarela) kvelden før eggløsningssprøyten skal settes, med mindre annet er avtalt."

Kanskje det stemmer.. får ringe sykehuset på mandag :)
 
Last edited:
Ja.. fant dette på hausken sin side ; "
Må jeg bruke nesespray samme dag som eggløsningssprøyte?
Nei, ved lang protokoll brukes den siste dosen med nesespray (Synarela) kvelden før eggløsningssprøyten skal settes, med mindre annet er avtalt."

Kanskje det stemmer.. for ringe sykehuset på mandag :)
Da stemmer det nok sikkert[emoji4] De gjør det litt forskjellig fra klinikk til klinikk[emoji4]
 
Back
Topp