Synarela!

.Anonym.

Glad i forumet
Skal begynne på synarela 9 april. Gruer meg veldig :p

Trenger jeg to stykker når jeg skal gå på de i 2 uker? Og hva gjør dere når dere er på jobb?

Er det mulig å gjør noe feil med den sprayen som gjør at jeg får eggløsning??

Og hvilken bivirkninger fikk du av den?
 
Du må ha to for du skal også spraye når du begynner på sprøytene :)

Jeg sprayet på jobb og det gikk veldig fint. Hadde den stående i veska inni esken så den ikke skulle lekke.

Ikke så mye feil som kan skje, men om du er usikker en dag gjør det ikke noe å spraye en gang ekstra for sikkerhets skyld :)

Jeg hadde ingen bivirkninger.
Likte ikke ettersmaken i munn. Anbefaler tyggis eller pastiller ;)
 
Skal begynne på synarela 9 april. Gruer meg veldig [emoji14]

Trenger jeg to stykker når jeg skal gå på de i 2 uker? Og hva gjør dere når dere er på jobb?

Er det mulig å gjør noe feil med den sprayen som gjør at jeg får eggløsning??

Og hvilken bivirkninger fikk du av den?
1 flaske varer i 15 dager når du sprayer i hvert nesebor 2 ganger daglig, men du skal også ta den mens du går på sprøyter så vil tro du trenger 2 stk totalt [emoji4]

Bivirkningene varierer veldig fra person til person, jeg har fått hormonell hodepine og lavt blodtrykk og hetetokter samt litt hormonell [emoji23][emoji4] Mens andre igjen har få bivirkninger [emoji4]

Du kan ha sprayen i emballasjen og ha den i veska med på jobb, bare pass på at den oppbevares stående [emoji4]
 
Sånn i forhold til å gjøre noe feil er det vel kun hvis du glemmer å ta sprayen flere ganger tror jeg, den er ganske sterk så den gjør nok jobben sin[emoji4] Ikke så veldig mye feil man kan gjøre Så lenge man sprayer inn i nesa morgen og kveld[emoji4] skal gå 12 timer mellom hver dose
 
Synarela er helt grei den :) ingenting å grue seg til :)

Du skal nok gå på den i mer enn to uker om du skal ha sprøyter i tillegg, og en flaske varer to uker hvis du skal ha to doser morgen og kveld.

Noen her inne hadde problemer med folikkelvekst, men usikker på hvorfor. Tror jeg personlig har lest om 2 som har reagert dårlig på sprayen, men tror du kan søke etter det på forumet :)

Eneste bivirking jeg hadde var litt magetrøbbel, men alle reagerer forskjellig på den. Noen får hodepine, andre blir hormonmonster og andre får ingen bivirkninger overhode. Så vent med gruinga til du ser hva som skjer med deg :) men som sagt, ingenting å grue seg til :)
 
Det kommer til å gå kjempefint! [emoji5]
Anbefaler deg å lese bruksanvisningen som følger med så du gjør det riktig (pumpe den første gangen, alltid ha den stående oppreist og skylle den før og etter spray blandt annet).
Anbefaler også at du krysser av på riktig dato på baksiden av pakka så du husker at du har tatt den/ikke har tatt den. Lurt å ALLTID ha den stående i veska så du har den tilgjengelig. Mener det er ca 54 spray på hver flaske så du må nok ha to stk.
Anbefaler også appen "medisafe" for å huske å ta sprayen/at du har tatt den hvis du er usikker.

[emoji5][emoji1360]
 
Skal begynne på synarela 9 april. Gruer meg veldig :p

Trenger jeg to stykker når jeg skal gå på de i 2 uker? Og hva gjør dere når dere er på jobb?

Er det mulig å gjør noe feil med den sprayen som gjør at jeg får eggløsning??

Og hvilken bivirkninger fikk du av den?

Kjøp to. Du skal gå på den lenge. Ja, det mulig p gjøre noe feil: glemme å ta den. Hos noen virker den ikke.

På jobb: hadde den med, uproblematisk.

Mine bivirkninger:hodepine, glemsk. (Sånn ammetåkeaktig)
 
Hvordan er det med vanlig nesespray da og synarela? Andre som har brukt det samtidig?
Må vente minimum 30 min etter synarela er tatt med å ta vanlig nesespray [emoji4]
 
Hvordan er det med vanlig nesespray da og synarela? Andre som har brukt det samtidig?

Jupp! Hadde bihulebetennelse samtidig som jeg stimulerte.

Prøvde å ikke ta vanlig nesespray innen 1 time før eller etter Synarella.
(Men det står altså tidligst 30 min etter i bruksanvisningen, så det bør holde)

På kvelden tok jeg tok en varm dusj for å løsne slimet og så snøt jeg meg godt før synarellaen.

Det gikk fint [emoji5] Ble nedregulerert [emoji1360]
 
Skal begynne på synarela 9 april. Gruer meg veldig :p

Trenger jeg to stykker når jeg skal gå på de i 2 uker? Og hva gjør dere når dere er på jobb?

Er det mulig å gjør noe feil med den sprayen som gjør at jeg får eggløsning??

Og hvilken bivirkninger fikk du av den?

Trenger to stykker da man skal ta under sprøyteperiode også.

Du må bare huske å ta den til rette tider hver dag så tror jeg ikke du kan gjøre noe feil :)

Jeg fikk hodepine og hetetokter. Svettet ut en hel skjorte under et møte på jobb :eek:
 
Trenger to stykker da man skal ta under sprøyteperiode også.

Du må bare huske å ta den til rette tider hver dag så tror jeg ikke du kan gjøre noe feil :)

Jeg fikk hodepine og hetetokter. Svettet ut en hel skjorte under et møte på jobb :eek:
Ok:) hvor lenge varer en nesespray?
Jeg er alltid tett i nesen om morgenene, men kan jo ikke bruke vanlig nesespray.. visst jeg tar den kl 8, og det renner litt ut igjen( pga jeg er så tett) må jeg ta ekstra da? Kan jeg holde hodet bakover etter jeg har tatt den? Haha jeg er så redd for å gjør feil :p
 
Ok:) hvor lenge varer en nesespray?
Jeg er alltid tett i nesen om morgenene, men kan jo ikke bruke vanlig nesespray.. visst jeg tar den kl 8, og det renner litt ut igjen( pga jeg er så tett) må jeg ta ekstra da? Kan jeg holde hodet bakover etter jeg har tatt den? Haha jeg er så redd for å gjør feil :p
DEt er 60 spray i hvert flaske! Jeg sprayet 2 om dagen.- en om morgen i venstre hull og en om kveld i høyre hull :) Da skal den jo vare 30 dager, men mener klinikken sa jeg skulle begynne på ny spray etter 25 dager for å være sikker på at man fikk rett dose :)

Tror du kan ta vanlig spray, men ikke samtidig som Synarelaen. Jeg skal ikke si sikkert hvordan det bør gjøres. Hør med klinikken! :) Hvilken klinikk er dere på? :)

Vi var i Porsgrunn, men ble bare et forsøk og fikk ikke noen på frys. Ble spontant gravid like etter, så får se hva framtida bringer. Mulig det blir et nytt forsøk en gang i tida om det ikke skjer noe igjen! :)
 
DEt er 60 spray i hvert flaske! Jeg sprayet 2 om dagen.- en om morgen i venstre hull og en om kveld i høyre hull :) Da skal den jo vare 30 dager, men mener klinikken sa jeg skulle begynne på ny spray etter 25 dager for å være sikker på at man fikk rett dose :)

Tror du kan ta vanlig spray, men ikke samtidig som Synarelaen. Jeg skal ikke si sikkert hvordan det bør gjøres. Hør med klinikken! :) Hvilken klinikk er dere på? :)

Vi var i Porsgrunn, men ble bare et forsøk og fikk ikke noen på frys. Ble spontant gravid like etter, så får se hva framtida bringer. Mulig det blir et nytt forsøk en gang i tida om det ikke skjer noe igjen! :)
Jeg skal også spraye to ganger om dagen men i både venstre og høyre hull. Hvorfor hadde du bare i et ?
Hva skjer om sprayen ligger ? Står den må vær stående, men vet dere hvorfor?

Ringte sykehuset for å spørre litt, men var en dame som tydeligvis ikke hadde så mye peiling på den (virket sånn). Hun sa jeg kunne ta nesespray og synarela samtidig og alt gikk fint selv om jeg glemte den osv:p leser nå at det må gå 30 min mellom vanlig nesespray og synarela..
 
Jeg skal også spraye to ganger om dagen men i både venstre og høyre hull. Hvorfor hadde du bare i et ?
Hva skjer om sprayen ligger ? Står den må vær stående, men vet dere hvorfor?

Ringte sykehuset for å spørre litt, men var en dame som tydeligvis ikke hadde så mye peiling på den (virket sånn). Hun sa jeg kunne ta nesespray og synarela samtidig og alt gikk fint selv om jeg glemte den osv:p leser nå at det må gå 30 min mellom vanlig nesespray og synarela..
Grunnen til at det er forskjell på hvor mange spray er forskjell i dose man blir satt på[emoji4] noen sprayer x 2 per dag mens andre x 4[emoji4] Jeg sprayer i hvert nesebor 2 ganger per dag, dosen bestemmes av legene [emoji4]

Sprayen skal stå oppreist for å forhindre lekkasje, viktig sånn at man vet at det blir nok spray[emoji4] Vanlig nesespray eller allerginesespray skal taes etter minimum 30 min det er fordi hvis man tar den samtidig så kan det hindre opptak av synarela [emoji4]
 
Du trenger 2 ja. Og det er som en nesespray, du kjenner at det spruter. Anbefaler tyggis/pastiller etter inntak grunnet smaken.

Sprayer morgen og kveld (kl 8 og 20), så er ikke på jobb. Men tatt med når jeg ikke er hjemme. Ser jo ut som en vanlig nesespray. Bare pass på at den står oppreist.

Jeg ble veldig dårlig og sykemeldt tidlig. Hodepine, verk i kroppen, null energi..
 
Du trenger 2 ja. Og det er som en nesespray, du kjenner at det spruter. Anbefaler tyggis/pastiller etter inntak grunnet smaken.

Sprayer morgen og kveld (kl 8 og 20), så er ikke på jobb. Men tatt med når jeg ikke er hjemme. Ser jo ut som en vanlig nesespray. Bare pass på at den står oppreist.

Jeg ble veldig dårlig og sykemeldt tidlig. Hodepine, verk i kroppen, null energi..
Uff! Hjelp! Gruer meg!! Begynner i morgen! Redd for bivirkninger!!
Hvor tidlig fikk du bivirkninger? Er det sjeldent med allergisk reaksjon??

Kan man drikke alkohol mens man går på den?
 
Uff! Hjelp! Gruer meg!! Begynner i morgen! Redd for bivirkninger!!
Hvor tidlig fikk du bivirkninger? Er det sjeldent med allergisk reaksjon??

Kan man drikke alkohol mens man går på den?

Ingenting å grue seg for. Ikke alle som får symptomer.
 
Back
Topp