Symptomer

5+2 og syns egentlig symptomene er blitt veldig svake☹️......... kun veldig trøtt og litt ømme bryst. Hadde sterkere symptomer i uke 4
 
4+1. Kvalmen kommer snikende. Strekksmerter når jeg røyser meg fort. Umåtelig tørst.
 
5+2 og syns egentlig symptomene er blitt veldig svake☹️......... kun veldig trøtt og litt ømme bryst. Hadde sterkere symptomer i uke 4

5+2 her også. Og i dag er første dag med nesten ingen symptomer. Så vidt litt ømme bryster.
I går var det kvalme og tunge bryst.

Men det komme vel dundrende litt ut på dagen. .
 
Har dere som er kvalme, noe drikke på nattbordet ? til natta/morgenen ?
 
Yes! Fikk plutselig sykt vondt i puppene nå på jobb. Tar det som et godt tegn[emoji87] litt ubehagelig men vil heller ha vondt enn ingenting
 
Jeg fungerer litt for bra i hverdagen til at jeg føler meg trygg på detta her [emoji87] Foreløpig masse energi og glemmer at jeg er gravid. I morgen skal jeg ta ny digital. Skal da sende innen jubel for 5+0 og forhåpentligvis 2-3 eller 3+ på testen ;)
 
Her kommer kvalmen snikende kjenner jeg. Ikke voldsomme greier, men litt sånn sniking :confused:

Kan ellers melde om at håret ikke er på topp. Det blir jo fett iløpet av noen timer o_O

Litt ømme pupper.

Tungpustet!!!! Peser som at kondis er totalt fraværende :laughing021

Sliter og litt med korsryggsmerter.
 
Jeg fungerer litt for bra i hverdagen til at jeg føler meg trygg på detta her [emoji87] Foreløpig masse energi og glemmer at jeg er gravid. I morgen skal jeg ta ny digital. Skal da sende innen jubel for 5+0 og forhåpentligvis 2-3 eller 3+ på testen ;)

Jeg skal også ta ny test i morgen [emoji2] krysser fingrene for 3+. Men blir ikke lei meg av 2-3.
 
Sovnet også på sofaen idag, haha! Og litt vondere bryst ikveld føler jeg. Har vært kvalm idag også men litt usikker på om det var pga at jeg spiste nesten en hel grandis selv :smiley-ashamed005:laughing001
 
Fungerer dårlig om dagen! Totalt utslitt, og det er ikke så lett når man har en 2 åring å passe på samtidig!

Noen tips mot halsbrann?
 
Fungerer dårlig om dagen! Totalt utslitt, og det er ikke så lett når man har en 2 åring å passe på samtidig!

Noen tips mot halsbrann?

Lovehearts! Eneste som hjalp meg forrige svangerskap :) Ellers kunne melk, mandler og link tablett/tyggis fra apotek være hjelpsomt. Og å kutte ut visse matvarer som appelsinjuice, kaviar og andre sterke ting. Er vel bare et spørsmål om tid før jeg får det selv ;)
 
Lovehearts! Eneste som hjalp meg forrige svangerskap :) Ellers kunne melk, mandler og link tablett/tyggis fra apotek være hjelpsomt. Og å kutte ut visse matvarer som appelsinjuice, kaviar og andre sterke ting. Er vel bare et spørsmål om tid før jeg får det selv ;)
Takk for svar! Da skal jeg kjøpe lovehearts imorra:) Hadde ingen plager forrige gang foruten trøtthet, men da kunne jeg jo sove så mye jeg ville etter jobb!
 
Super frysen!!! og ekstremt trøtt. Tett i nesa, ømme bryst, treg mage og luftsmerter. Kvalm. Og skikkelige smerter i korsryggen :confused: tisser ekstremt ofte, og noe ubehag når jeg tisser:confused: mulig uvi?
 
Back
Topp