Symptomer

I natt voknet jeg med store smerter i magen... kjentes først ut som strekking i livmor men så ble det verre. Sprang ned på do å prøvde lykken etter å ha vert litt hard i magen. Så ble jeg så kvalmen at jeg måtte hente en bøtte å ha på fanget. Heldigvis fikk jeg det til, til slutt. Smertene og kvalmen ga seg og jeg fikk sove videre........ grusomt.
 
Jeg fryser så sykt idag[emoji23]23 grader på stua og jeg sitter under pleddet og hutrer[emoji23]aner ikke om det er vanlig? Også ubehag i mageregionen, aner ikke om det er luft, forstoppelse eller spire egentlig[emoji38][emoji23]
 
Er sååååå trøtt. Null energi. Kommer seg heldigvis litt utover dagen. Går hjemme med mini på snart 15 mnd (fikk ikke barnehageplass), så skulle helst hatt masse energi. Håper det kommer seg.

Dagen starter ellers med kvalme og hodepine om morgenen. Er "bare" plagsom kvalme, ikke uutholdelig. Det hadde jeg i forrige svangerskap i mange uker, men i 2. trimester da. Så den kan vel komme. Er veldig hormonell for tiden også, men blir veldig hormonell når jeg er trøtt og sliten.

Ellers har jeg symptomer som kviser(!), rar i matveien og økt utflod. Så sånn sett ikke stort å klage over. Men når energinivået er på bunn, så blir liksom alt så slitsomt.
 
Hei damer!
Jeg er ikke lenger en 4+3 men er skikkelig uggen..
kvalmebølger, ubehag i mage og tarmer (?), uro i bena, noen flere som har fått det så tidlig?
Føles som jeg har strøm i skjelettet! :wtf:
Har hørt om restless legs, men synes det er rart å få det så tidlig! o_O
 
Merket at jeg var gravid en uke før testen viste positivt[emoji85] Veeldig vondt i puppene, kvalm, og murringer i magen..
Ikke merket det så tidlig med de 2 andre..
 
Hei damer!
Jeg er ikke lenger en 4+3 men er skikkelig uggen..
kvalmebølger, ubehag i mage og tarmer (?), uro i bena, noen flere som har fått det så tidlig?
Føles som jeg har strøm i skjelettet! :wtf:
Har hørt om restless legs, men synes det er rart å få det så tidlig! o_O

Ja, fikk vondt i magen og veldig ømme pupper allerede 3+5 og har vært litt uggen siden. :)
 
Hvor langt på vei? Vil også ha 3+, men sikkert en stund til da jeg bare er 4+4 idag o_O

Jeg er 5+3 [emoji4] turde ikke ta før i tilfelle det var for tidlig. Men sett at folk får 3+ noen dager før dette også
 
Woho! Det ble 3+! Bare ømme bryster i dag.
Hvordan gikk det med deg? [emoji2]

Så utrolig deilig!! Ser du er 5+3. Jeg fikk 2-3 i dag og jeg er 5+0. Fremgang iallefall [emoji1376] Sikkert noen dager unna at den hadde bikket da. Tror jeg må handle meg en ny og ta når jeg 6+0. Har ikke legetime før jeg er 8 uker, så godt med en liten forsikring underveis :)
 
Så utrolig deilig!! Ser du er 5+3. Jeg fikk 2-3 i dag og jeg er 5+0. Fremgang iallefall [emoji1376] Sikkert noen dager unna at den hadde bikket da. Tror jeg må handle meg en ny og ta når jeg 6+0. Har ikke legetime før jeg er 8 uker, så godt med en liten forsikring underveis :)

Ja jeg skal ikke til legen før uke 10. [emoji85] men måtte tilbake i uke 12 for ordinær undersøkelse
 
Nå har kvalmen meldt seg..
det er overkommelig men det er ikke noe ålreit ... vet egentlig at det blir verre
Har litt ømme bryst men ikke så ille nå som det har vært ...

Fikk 3+ For to dager siden (da var jeg 5+4).
 
Jeg er kun 3+4, men kjenner det godt i hoftene allerede. Ømme tunge bryster, kvalme når jeg er sulten, Hodepine og litt kortere lunte enn ellers[emoji85] Hatt hyperemesis i alle 3 graviditeter. Var sengeliggende fra uke 6-21 med jentene og fra uke 6-13 med gutten. Håper jeg slipper det denne gang
 
Eg har vore litt bekymra for lite symptom, men idag slo det inn over meg. Skikkelig kvalm store deler av dagen og uggen i magen. Og veldig øm i brystene plutselig.. glad for symptom, men angra litt på at eg savna dei :/
 
Uhh.. 6+1 og har vært «fyllesyk» ei uka.. ughh.. Har jo ca bare en mnd igjen å ha det sånn... håper ihvertfall at det gir seg samme som forrige mann.. uke 10 ble alt mye bedre... sliten.no
 
5+4 og ikke noe spesielt symptomer i dag heller. Mener jeg er i litt for god form. Føler meg ikke gravid.....
 
Fortsatt veldig fin i formen her også... småkvalm inni mellom men absolutt ingenting å klage på...
puppene har vokst sinnsykt mye i det siste,snart på vei ut av bhen... mistenker jeg må ha nye snart....
 
Fortsatt veldig fin i formen her også... småkvalm inni mellom men absolutt ingenting å klage på...
puppene har vokst sinnsykt mye i det siste,snart på vei ut av bhen... mistenker jeg må ha nye snart....

Misunnelig..:laughing002 mine har nettopp krympet pga vektnedgang.. og vokser visst ikke i dette svangerskapet heller. :yuck: våknet som Pam Anderson etter fødsel sist Da, så mulig det skjer denne gangen også. :laughing021
 
Misunnelig..:laughing002 mine har nettopp krympet pga vektnedgang.. og vokser visst ikke i dette svangerskapet heller. :yuck: våknet som Pam Anderson etter fødsel sist Da, så mulig det skjer denne gangen også. :laughing021
Haha huff ja det gjorde jeg også forrige gang. De kalte meg Dolly Parton på føden:laughing025
 
Back
Topp