Symptomer

Våknet flere ganger inatt av smerter ved siden av magen,når jeg snudde meg i sengen.. regner med det er disse ligamentene men fy flate ,det kjennes ut som krampe??
 
Våknet flere ganger inatt av smerter ved siden av magen,når jeg snudde meg i sengen.. regner med det er disse ligamentene men fy flate ,det kjennes ut som krampe??
Jeg hadde noe tilsvarende tidligere denne uken, men føltes mer som om jeg var ekstremt støl. Gjorde vondt å snu seg, men kjente ingenting da jeg stod opp. Har gått over nå, 6+5, heldigvis [emoji3]
 
Nå når dere har luft i magen, blir dere veldig øm i livmorområdet da ?
Og får murringer i mage og/eller rygg?
 
Herlighet så oppblåst jeg er!! Ungen på 6 spurte om jeg hadde baby i magen (heldigvis med en entusiastisk, forventingsfull tone). Måtte svare det var pizzastykkene som svella der inni [emoji28]
 
Herlighet så oppblåst jeg er!! Ungen på 6 spurte om jeg hadde baby i magen (heldigvis med en entusiastisk, forventingsfull tone). Måtte svare det var pizzastykkene som svella der inni [emoji28]
HAHA jaaaaa samme her!! Ser ut som jeg er gravid ! Går foran speilet å koser med magen selv om det er luft :laughing021 men får du også øm livmor som jeg spurte om lenger oppe i tråden? Når du har mye luft?
 
HAHA jaaaaa samme her!! Ser ut som jeg er gravid ! Går foran speilet å koser med magen selv om det er luft :laughing021 men får du også øm livmor som jeg spurte om lenger oppe i tråden? Når du har mye luft?

Tar meg selv i å stryke på magen selv. Åh som jeg elsker det! Gleder meg til det ikke bare er luft og babisen min svarer tilbake [emoji173]️ Jeg har ikke tenkt over ømheten, men jeg syns det murrer, stikker og verker stadig vekk. Uavhengig av luften. Husker fra de forrige graviditetene at jeg nesten ikke kunne gå med stram bukse fra jeg fant ut av det. Så tror det er helt normalt :)
 
Er nå 6+2 og merker fremdeles ikke mye til kvalmen utenom på kveldene. Blir veldig oppblåst rett etter jeg har spist og magen blir knallhard. Kjenner meg igjen i at jeg går og koser med magen [emoji23] har alltid syntes det var så morsomt at alle gravide gikk rundt og koste med magen, og nå er jeg der selv gitt! Ellers i storform utenom litt ømme bryster.
 
Kommer til å kose med magen gjennom hele svangerskapet (om jeg er så heldig) tror jeg, gjør det HELE tiden allerede :) tilogmed ute blandt folk.. :knegg:
Syns det er koselig,og deilig å gjøre det...
 
I dag føler jeg nesten ingen symptomer... bare litt øm i brystene. Ellers veldig fin i formen. Noe jeg syns er skummelt. Hadde heller tatt i mot mer symptomer[emoji12]
 
I dag har kvalmen kommet og gått igjen. Ellers ømme bryster og helt sykt oppblåst! Så mitt spørsmål er om oppblåstheten forsvinner på ett tidspunkt eller om den bare blir byttet ut med en babymage? For da må jeg ut å kjøpe bukser [emoji85]
 
I dag har kvalmen kommet og gått igjen. Ellers ømme bryster og helt sykt oppblåst! Så mitt spørsmål er om oppblåstheten forsvinner på ett tidspunkt eller om den bare blir byttet ut med en babymage? For da må jeg ut å kjøpe bukser [emoji85]
Tviler faktisk på at den forsvinner helt o_O
 
Kvalmen har ankommet for fullt:grumpy: Glem morgenkvalme, her blir det verre utover dagen og verst om kvelden!
 
6+5 og er utslitt, orker lite, føler meg nedstemt og tiltaksløs samt en uggen kvalmefølelse som sitter i hele dagen!
 
Sover dårlig, men er veldig trøtt. Har vondt i puppene, mensmurringer og nå har jeg begynt å kjenne på kvalmen. Må si jeg er litt glemsk på jobb har vært.
5+1 i dag [emoji4]
 
Back
Topp