Sy-, strikke- og hekletråd

Jeg kan veldig basic strikking, så kanskje jeg skal gi det en sjanse :) Både mamma og svigermor kan hekle, så er i alle fall noen jeg kan spørre :)
Absolutt verdt å prøve :) Det hjelper å ha noen man kan spørre hvis man står fast også :)
 
Endelig ferdig! :D Er sånn passelig fornøyd. Det er en del ting jeg tror jeg ville gjort anderledes hvis jeg skulle gjøre det igjen, men siden jeg ikke fulgte noe mønster annet enn for selve blomsterruta så synes jeg det ble bra :)

5d6b96fc642d55514452aeecb8fb4ee4
Synes det ble veldig fint!!:)
 
Dere er så flinke!! Når jeg er ferdig med barnerommet så skal jeg prøve å strikke litt:)
 
ImageUploadedByBV Forum1471982564.698468.jpg
Jakke til lillegutt :)
 
Nytt prosjekt i gang. Gulvmatte i tekstilgarn til barnerommet :) Heklekrok nr. 12, så dette går heldigvis unna :)

35314e87f9ceda1238b2780f73801b84


Kan jeg spør hvor garnet er fra og ca pris nøstemengde? Hatt lyst å prøve meg på er slikt rundt lenge. Har også lyst å lage en puff.
 
Kan jeg spør hvor garnet er fra og ca pris nøstemengde? Hatt lyst å prøve meg på er slikt rundt lenge. Har også lyst å lage en puff.
Jeg bestilte garnet her http://www.garnhandleriet.no/ Kommer i 900 gr "nøster" som koster 104 kr stk. Bare vær obs på at 900 gr kanskje virker som veldig mye, men det er ikke mer 120 meter i hver rull. Strikkes/hekles på pinne 10-12 :)
 
Ferdig med første del av hentesettet, lua :) ImageUploadedByBV Forum1472242816.003116.jpg
 
Har kjøpt syntetisk dyne for å fylle vognposen med. Kan det funke, eller må det være dun ?
 
Back
Topp