Sy-, strikke- og hekletråd

2efa14149128f5bea84bb6d3eec40fba

Har sydd en mei tai i dag. Måtte hente sykt barn i bhg, så fikk brukt dagen. Første gang jeg har sydd noe slikt, veldig fornøyd :)
 
2efa14149128f5bea84bb6d3eec40fba

Har sydd en mei tai i dag. Måtte hente sykt barn i bhg, så fikk brukt dagen. Første gang jeg har sydd noe slikt, veldig fornøyd :)

Hvilken oppskrift har du brukt? Om du vil dele :)
 
Er det noen som har en oppskrift eller fremgangsmåte på en sengeslange? :)
Kunne tenkt meg å prøvd å lage en, synes de ser så fine ut! + de kan jo brukes myyye lengre enn babynest, fin å ha til leking etterhvert også ;)
 
Er det noen som har en oppskrift eller fremgangsmåte på en sengeslange? :)
Kunne tenkt meg å prøvd å lage en, synes de ser så fine ut! + de kan jo brukes myyye lengre enn babynest, fin å ha til leking etterhvert også ;)
Måtte Google hva sengeslange var, for det hadde jeg aldri hørt om :) Så genialt ut da :) Jeg tror jeg bare hadde prøvd meg fram med restestoff hvis du har noe sånt liggende. Klipt i rektangler og sydd delene samme en for en og deretter bretta rettene inn mot hverandre og sydd en lang søm for å få slangeformen. Hadde fylt det med noe type vatt eller noe sånt og så klipt og sydd hodet til slutt.
 
Ble fristet til å strikke flere tepper, men har igrunn strikka noen nå:)
Jeg har planlagt minst 3 tepper til nå, men i dag fant jeg enda et jeg hadde lyst på, så spørs om det ikke blir 4 :p Kan umulig få nok tepper med vinterbarn på vei, tenker jeg, og bestiller garn i øst og vest :D
 
Back
Topp