Svangerskapskilo

39+6 og vekta ligger ganske stabilt på 13 kg + :)
 
Jeg ble ikke veid på siste kontroll nå! Så jeg har ikke peeeeeiling på hvor mye jeg har gått opp til sammen! Skulle gjerne ha vist det.. hmm
 
Hadde gått opp 15,5kg 37+2.
 
Har gått opp 18 kg totalt, jeg! [emoji32] uke 39
 
39+5 og opp 16 kg totalt, vektøkningen har stoppet helt opp de siste ukene, men det gjorde den med storesøster også, så det er nok normalt for meg :)
 
39+0 og opp ca 7 kg. Babyen er gjennomsnittlig, og jeg er ikke en stor kvinne fra før.
 
På sist kontroll (mandag) va eg 38+4 og opp 13 totalt (1kg bare sista veko.. og ingenting av da viste på SF målet [emoji14] )
 
Uke 40+0 og opp 8,5 kg. Blir tyngre for hver dag, selv om vekta ikke har økt de siste tre ukene. Snart ferdig;)
 
Gikk opp over 20 kg, har mista kanskje 10 av dem første uka etter fødselen. Har ikke behov for å komme ned på utgangsvekta. Omtrent samme vektkurve på meg som forrige svangerskap, og begge barna var normalvektige ved fødsel.
 
Ny kontroll i dag, og eg har gått opp 0.5kg te.. oppe i 13.5kg totalt. Føle meg endo tyngre ... [emoji14]
 
På kontroll på fredag var jeg 38+3, og opp 14 kilo. Fikk sånn plutselig vektoppgang for noen uker siden, og har gått opp ca 1 kilo i uken etter det.. Det meste er hevelse/vann. Har hvertfall funnet min motivasjon til å gå ned i vekt når mini er ute, for det er skikkelig tungt å være så tung! :bored::confused:
 
Back
Topp